Show je kinderaankopen #3

Goed hoor! Ik ben fan, dit is haar derde paar maar ze zitten stevig en staan overal bij.

2 likes

Deze kunnen denk ik sowieso meer hebben.
Mijn zoontje had ook dr Martens. Viel een keer en de neus was kaal.

1 like

5 euro bij kruidvat. Ben niet zo van Woezel en Pip maar N kon deze ‘toeeeeel’ (stoel) niet laten liggen. Ze roept nu de hele dag dat haar luier bah is dus het is een poging waard.

12 likes

Zeeman

En deze, ook zeeman:

13 likes

Resultaat van een onnodig tripje naar de Hema in m’n verlof :sweat_smile:

17 likes

Zooo leuk dat mepal set heeft m’n zoontje ook. en die van dinosaurus haha

1 like

Alvast voor sinterklaas besteld (niet dat ze dat al snapt maar toch leuk om met de hele fam te vieren). Ben heel benieuwd hoe ze het gaat vinden!

16 likes

Vanaf welke leeftijd gebruik je dit?

Voor school

8 likes

Ik ben bijna dertig maar zou van al deze aankopen erg blij worden :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ze is nu anderhalf en ik hoop dat ze hem meteen gaat gebruiken. Er zijn hier meer die er een hebben en hem volgens mij zelf al op jongere leeftijd zijn gaan gebruiken.

4 likes

Oh wat fijn om te weten! In de winkel waar wij vaker komen voor babydingen staat er zo eentje aan de kassa en daar staat ze nu al in en dat vind ze leuk, maar ik wist niet of ze er met bijna 1 misschien nog te jong voor was… als we in de keuken bezig zijn is ze nu vooral bezig met de kasten open doen en in de weg lopen :rofl:

1 like

Jaaa ik wil deze ook voor babes zijn eerste verjaardag halen!
Keuken en trein komen al tweedehands dus je moet ergens je geld aan uitgeven :joy: Er is niet ergens een goede deal toch? :sweat_smile:

3 likes

Hij is nu bij hello Archie (ik kende deze webshop nog niet) €20 afgeprijsd en dat trok me over de streep haha. @June88 dit plaatje klopt zo erg :see_no_evil:

1 like

Hahaha elke keer weer

1 like

Ah bedankt! Ik heb hem even in de week gelegd maar denk dat we hem na de kerst gaan kopen :sweat_smile:

2 likes

Extra winterjasje met capuchon voor als het regent. En dat mutsje kon ik niet laten liggen :pleading_face:

20 likes

Ik had het veel eerder moeten kopen. Zo handig en leuk. En scheelt drama bij het koken.

1 like

ahhh dat mutsje is heeeel cute.

Houten jaarring :smiling_face_with_three_hearts:
Van Dille Kamille

17 likes