Show je kinderaankopen #3

afbeelding
afbeelding

Omdat ze zo van verkleden houden. En dat elfenpakje bewaar ik denk ik als Sinterklaas cadeau

18 likes

Alles van de Hema! Nu nog extra korting met punten. (En wij hadden cadeaukaart en nog van de postcodeloterij :ok_hand:t2::ok_hand:t2:)

1 like

We gingen laarzen kopen… nou een groot drama mevrouw wilde niks passen en vond alles stom. Binnenkort nieuwe poging dan maar.

Wel bij de H&M geslaagd voor wat truien/lange mouw shirts in een maar groter vast en voor R. 2 leuke leggings met van dat zachte warme spul aan de binnenkant. En giletje bij de Zeeman, K. helemaal blij want R. heeft haar oude, dus die heeft ze al gepakt zodat ze het tegelijk aan kunnen.

6 likes

Sinterklaascadeautjes

Hier heeft de oudste het al tijden over. Nu al zin om haar blije gezicht te zien als ze het open maakt.

Deze voor de baby, geinfluenced door het forum.

9 likes

Vinted aankoopjes! Ben echt gek op Name It. :star_struck:

Nu op zoek naar de fijnste en meest rekbare mouwloze rompertjes voor er onder aan. Heeft iemand tips welke het fijnste zijn? Mijn dochter vind het soms erg vervelend als iets over haar hoofdje gaat dus hoe meer stretch hoe beter. :speak_no_evil:

5 likes

Behang voor de speelhoek. Eindelijk die beige muur met wit dichtgestuct raam weg binnenkort :stuck_out_tongue_winking_eye:

Edit; haha wat erg, de bel ging net pakketbezorger. Was ik alweer vergeten dat ik een verjaardagscadeau voor R. heb besteld. K. wil R. graag ballen voor haar verjaardag geven. Nou dat kan worden geregeld… (zag R. onlangs met zo’n soort ding op de opvang spelen)

afbeelding

Alleen wel stom dat de kleuren totaal niet overeen komen met het plaatje/de doos in het echt (die komt overeen met deze foto). In het echt zijn ze gewoon fel. Nou heb ik het niet op de kleur gekocht, maar op dat het bioplastic is maar zorg gewoon dat je productfoto en foto op de verpakking kleurecht is?

2 likes

Oh deze wilde ik ook kopen voor mij zoontje, leek mij een leuk ding! Wel gek van die kleuren inderdaad, want zien er hier niet echt felgekleurd uit. Benieuwd hoe je dochtertje het vindt!

Over 5 weken krijgt ze hem pas, ben gewoon lekker op tijd want geen zin in stress straks over cadeaus kopen enzo. Maar we hebben het net zelf even uitgetest voor we het op zolder zetten en het is echt wel een leuk, stevig ding verder. Ook niet zo klein en de ballen en het gat zijn een goede grootte voot een 1 jarige. Ik heb hem oa ook uitgezocht op dat deze wat hoger is/meer lagen dan bv die van Little Dutch (die hebben er sinds kort ook 1) of Playgo. En dat hij dus van bio plastic is. Op vinted staat hij ook trouwens, daar zie je de kleuren we beter (dus was al voorbereid) maar met de verzendkosten etc daar erbij vond ik het prijsverschil te klein worden voor een verjaardagscadeau.

In elkaar zetten voor een 1 jarige denk ik wat lastig, want het is geen rond gat maar 1 platte kant in het midden zeg maar. Maar grote zus zal het vast geen probleem vinden het 100x voor te doen :wink:

Viel me trouwens laatst ook op met producten van Clementoni bij Kruidvat, wij hebben dat werkbankje nou dat is echt gewoon felblauw, knalgeel etc. Totaal niet zoals de foto op hun site; https://www.kruidvat.nl/clementoni-werkbank/p/4905727

3 likes

Twee pyjama’s van Zara. Kreeg ze getipt van iemand, die zei dat het een goede stof was en lang mee gaan. Dus ben benieuwd.

10 likes

12 likes

Voor de baby

Voor de middelste

Voor de oudste

Allemaal Zara.

5 likes

Allemaal vinted;

En de laatste dankzij @Unquestionable. :grinning_face_with_smiling_eyes:

7 likes

Ik ben ook los gegaan op vinted

14 likes

Haha ik heb echt dezelfde smaak als jij. Ik deed net ook precies die 2 truien in mijn mandje :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Bij de HEMA gekocht vandaag voor Z

10 likes

Van Zara, voor alledrie wat.
Wat is eendgroen trouwens nou weer voor kleurbenaming. :joy:

17 likes

Komt uit het Frans, bleu canard en vert canard zijn daar gebruikelijke namen voor wat wij smaragdgroen zouden noemen. Beetje stom dat ze dat letterlijk vertalen wel

6 likes

Oh wat grappig haha!

2 likes

van Zara

6 likes

Same here, zelfde maat ook! En die 19/20 is echt MEGA.18/19 perfect ja! Vind het echt fijne dingen.

2 likes