Zien er idd fijn uit! Zijn ze ook dik, dat ik ze als sloffen kan gebruiken?
Ik heb hem nu in z’n winterjas en een muts en slofjes om z’n sokken. (Ik fiets niet met regen en ik heb nog geen schoenen voor hem)
Als het straks kouder wordt ga ik hem in zo’n warme onesie kleden.
Ik heb zo’n Deryan regenjas, dat is eigenlijk een soort voetenzak. Dan een dik broekje en slofjes daaronder. En een winterjas, sjaal, muts en wantjes die zo door de jas gaan.
Ik check wel duizend keer of hij niet te koud is want ik krijg het warm van fietsen maar hij zit natuurlijk gewoon stil.
En straks als het echt koud is zo’n onesie inderdaad.
Zou zo’n ielm onesie ook warm genoeg zijn als het kouder wordt? Gewoon met kleertjes eronder of moet je dan echt zo’n skipak achtig geval.
Ielm is dan wel echt te koud, als ie groot genoeg is deed ik winterjas er wel onder of over als het me vooral om de benen ging.
Als het echt koud is vind ik die Ielm pakken te koud. Mijn dochter had vorig jaar ook een fleece overall van Ielm voor eronder, maar zelfs dan vond ik het niet genoeg voor als het rond het vriespunt is. Ze heeft nu een skipak (moet er wel bijzeggen dat we in Scandinavië wonen, en dat ze op het kdv een groot deel van de dag buiten zijn)
Jaaa dit hebben wij ook, echt fantastisch! Ook L van ruim 6 speelt hier nog mee!
Wij deden het vorige winter op de echt koude dagen met een skipakje van Decathlon (hoewel je natuurlijk ook hippere exemplaren kan kopen was dit wel ‘value for money’). Ging om tochtjes van ongeveer 10 minuten naar het KDV en terug.
Je hebt van die voetenzakken die vast om het stoeltje kunnen. Ik vind het heel handig, want je hoeft je kindje niet anders te kleden, gewone kleren en winterjas enzo, maar op plaats van bestemming heb je ook niet een kind wat je dan uit een skipak of iets moet halen.
Plus sommige van die voetenzakken kun je om je stoeltje dichtritsen als je kindje er niet inzit, dus als je parkeert en het gaat regenen blijft het stoeltje droog.
Deze heeft mijn dochter ook, zo schattig!
Poster voor haar kamertje en de lijst bij de kringloop gescoord.
Nu nog ff ophangen
Edit ; het hangt

Dat onderste jurkje is zo leuk, die heeft N ook! En die panterlegging ook. 
Wow wat een mooie poster!
Wauw heel gaaf!
Ik heb net voor 86 euro aan duplo gekocht voor de baby van 13 weken in m’n buik. Ik was in een soort woede dat alle duplo poppetjes wit waren dus toen heb ik 2 uur besteed aan het opzoeken van niet witte poppetjes en dat allemaal gekocht, ik schaam me aan de ene kant best wel (ik had dit geld veel beter uit kunnen geven) maar ben ook wel enthousiast
.
En nog een los poppetje maar daar heb ik geen foto van.
Jup
, alleen 1 brandweerman is dus ook bruin (je ziet dat niet zo duidelijk op deze foto).
De andere opties waren kindjes op een feestje of in de klas, maar dat waren dan dus ook kleine duplo poppetjes.
Doorgaand hierop: ik kan ook amper vrouwelijke duplo poppetjes vinden die beroepen uitoefenen, ja alleen dieren verzorgen
.
Edit: als kind zat bij mij trouwens alles gewoon in 1 bak en gebruikte ik dus ieder poppetje gewoon om m’n spel mee te spelen, dat zie ik nu dus ook voor me.
Wij hebben de ruimte schip / space ding pakket, en daar zit ook een niet-wit Duplo poppetje in!