Show je kinderaankopen #3

Playmobil is hier veel beter in dan Lego (vind ik). Dochter is bijna 4 en ik heb afgelopen zomer wat Playmobilsetjes aangeschaft voor 4 of 5+ (ze stopt nooit iets in haar mond dus ik durfde het wel aan). Veel meer poppetjes in verschillende huidskleuren, ook bijvoorbeeld een bruin poppetjes op wintersport en een bruine vrouwelijke dierenarts.
Ze heeft ook een setje van Lego Friends maar die ga ik boycotten, alleen maar witte vrouwelijke poppetjes met lang haar en weinig kleding die een dierensalon hebben oid.

2 likes

Toch maar een Stokke Flexi Bath. Ze wil er in elk geval in spelen als er geen water in zit, hopelijk wordt het badderen hierin ook wat beter te doen.

15 likes

Wauw die ziet er heel gaaf uit, jaloers! Daar zal hij heel blij mee zijn

2 likes

Sinterklaascadeaus voor ons verwende nestje
550x478

14 likes

Ja die had ik idd gevonden via een forum, maar is als ik het goed begreep alleen te bestellen via onderwijs groothandels zoals heutink of rolf groep.

2 likes

Wel duur.

2 likes

Nou ik heb m gekocht hoor! Heb wel via bieden maar 31 excl betaald.

1 like

Hele tijd afwezig geweest maar dit pareltje moest ik met jullie delen :smiling_face_with_three_hearts:

19 likes

Wij hebben de brandweer set, die set met vliegtuig en ook nog 1 van kranen etc. En daarbij zaten steeds diverse popjes vond ik vrouwelijke piloot, brandweervrouw + niet wit popje, bij de werktuigen ook een vrouwelijke werkster en ook een niet wit popje dacht ik. Hebben ze er ook niet echt op uitgezocht. En ook 1 popje met rode haren.

1 like

31 likes

Toch nog wat dingen gekocht voor de baby, ondanks dat ik al genoeg heb :sweat_smile: Een kerstpakje wilde ik nog graag hebben en het mutsje is van wol. Alles van H&M.

7 likes

Dat jurkje met ruitjes :heart_eyes:. Het is dat ze al teveel heeft maar anders had ik hem ook besteld!

1 like

Omdat Z ineens interesse in letters heeft en ik dat even optimaal wil benutten, zolang het duurt :joy:

10 likes

Vest en romper van Zeeman, broekje van Babystyling via Vinted :heart_eyes:

17 likes

Die avocado met kerstmuts is echt super random, haha

1 like

Mn vriend zit al de hele avond te klagen dat ie het een vreselijk ding vind, lelijk, lelijke kleuren, ouderwets ding.

:sob::sob::sob:

:rage:

2 likes

Hij snapt er niks van!! Als hij straks ziet hoe schattig het staat trekt hij vast wel bij

1 like

Dat zei ik ook, wacht maar tot ze het aanheeft. :grimacing:

2 likes

Haha ja klopt :joy: ik vond het wel grappig

2 likes

w-katoenen-hoeslaken-ecru-ecru-8719542428457
w-katoenen-hoeslaken-roze-roze-8719542440879
w-katoenen-hoeslaken-geel-geel-8719542441289

Omdat het tijd wordt voor een groot bed :hushed:

21 likes