Show je kinderaankopen #3

Wat een leuk dekbed! Waar is die van? Wij gaan binnenkort ook over naar een peuterbed.

1 like

Waar koop ik dit?! :scream:

2 likes

Ik wil dat dekbed voor lits jumeaux! :star_struck: Ik ben gek op egels haha

Mijn eigen dekbed nu :joy:

Maar heel leuk in ieder geval haha!

4 likes

Ik kan ze online niet goed vinden… ik had al gezocht :sob: ik zie alleen maar 62, daar past alleen de kleine jongen in

Deze uiteraard :scream:

1 like

Heel blij met deze goede Vinted vondst :star_struck:

19 likes

Sale bij name it.

Oh yes! Thanks

3 likes

Echt mega leuk! Zo leuk zulke vondsten op Vinted. Ik heb ook witte Nikes voor mijn zoontje gekocht vorige week voor 5 euro :smiling_face_with_three_hearts:

Weet jij toevallig ook hoe dit model heet?

1 like

Jaa! Laatste tijd vond ik alleen maar dure overpriced dingen op vinted! Heb voor deze 9 euro betaald dus heel blij mee! Zien er echt nog als nieuw uit. Al een tijdje op zitten azen maar normaal zag ik ze vaak voor nog 20 of 30 euro en dan in slechtere staat :sweat_smile: .

Het model heet Nike blazer

3 likes

Het duurt nog wel bijna 5 maanden, maar het stoeltje stond op mijn lijstje en de black friday korting was aantrekkelijk.
Jojoba olie werd door Jetske Ultee aangeraden voor in bad ed.

6 likes

Mij is het ook gelukt om deze jas te bemachtigen! Voor mijn zoontje, hoop dat ie leuk staat!

2 likes

Waar zijn de tuinbroeken van?:heart_eyes:

1 like

Alles wat ik in mijn mandje had kunnen kopen, toch wel wat leuke basics voor weinig kunnen scoren voor komend jaar. Zie wel dat ik de volgende keer ook de jongensafdeling moet bekijken, daar staan leuke unisex dingen bij vind ik! Maar die zijn nu dus uitverkocht in de maten die ik zoek :confused:

2 likes

Hahaha ik was de sale dus vergeten, wel mijn mandje gevuld uiteraard gisteren want ik wilde nog een paar truien voor beide kinderen.

Ik kijk hier, denk ‘oh kak die sale’, echt precies alles nog beschikbaar in mijn mandje BEHALVE de truien.

Dus iemand die sweaters heeft gekocht in maat 92 (vooral die met vossen en met ruches) en ze besluit niet te houden, hit me up!

(De rest heb ik uiteraard toch gekocht :sweat_smile:)

4 likes

Ik heb zo getwijfeld over die trui met banaan, zo leuk maar ze heeft al zoveel truien

2 likes

I heeft ze uitgezocht, de paarse voor zichzelf en de groene voor haar zus.

6 likes

Deze is zoooo leuk…. Zit er ook op te azen :smiley:

1 like

Van Covers & Co! Hij is heel cute. Vond hem wel duur.

1 like