Show je kinderaankopen #3

image

Ik ben echt verliefd op die tuinbroek

image

En deze setjes erbij gedaan zodat ik geen verzendkosten hoefde te betalen haha

Voor mijn neefje en/of nichtje

21 likes

Waar heb je die gekocht? Vind het bovenste pakkie ook heel leuk!

Next!

2 likes

Ik heb ze in de winkel gekocht, zag met screenshotten inderdaad dat de kleur afweek van de echte kleur.
Bij mij hadden ze ook geen truien nodig maar ik heb een week hart dus toen I met die paarse aan kwam lopen en me vertelde dat paars écht haar lievelingskleur is, was ik overstag :joy:

3 likes

Wij zijn echt mega blij met die voetenzak! Kan echt goed hoog dicht waardoor ze lekker uit de wind zitten. We hebben soms alleen een sjaaltje en dan in de voetenzak, zonder jas. Dus ik denk niet dat je spijt krijgt van die aankoop!

1 like

Waar is deze van? Mijn dochter is dol op paardjes/ eenhoorns.

1 like

@Duif ik heb al regelmatig mijn kind te warm aangekleed omdat ik dacht dat het zo koud was buiten, maar die voetenzak is echt heel warm (niet te). Dus echt een topding.

3 likes

Nu nog warme schoentjes en kind kan warm/droog mee op de fiets.

8 likes

Oh wat leuk, ik ben benieuwd wat je dochter ervan vindt! Ik heb hem ook op het oog voor de tweede verjaardag van m’n dochter, maar ik twijfel of het echt leuk is. Dus als je binnenkort nog een keer een update wilt geven ben ik heel benieuwd :blush:

1 like

F. heeft hem ook gekregen voor haar 2e verjaardag. Ze heeft nog wel hulp nodig bij het balanceren. Daarnaast vindt ze het ook prachtig om met alle onderdelen rond te sjouwen.

2 likes

Mijn dochter vindt het heel leuk! Wij maken dan echt een parcourstje door het huis.

2 likes

Van vinted

10 likes

Bedankt voor de review @Spatel @kameleon! Hij stijgt weer op het wensenlijstje wat ik voor haar bijhoud :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Stiekem wil ik een indoor speeltuin op zolder, maar ik doe het maar niet🤣
Maar leuk als je het nog laat weten!

2 likes

Voor op zijn kamer. Van Petite Amélie met bf korting.

17 likes

Want 1 kind met feeën vleugels kan natuurlijk niet. Andere kind Wilde ook heel heel heel graag. Nou, voor €3.

5 likes

Hele leuke dingen allemaal! Onderste mobile heb ik ook :smiling_face_with_three_hearts: Waar heb je het jasje gekocht?

Oh ik ben benieuwd naar hoe dit is!

1 like

Oeh, thanks! :star_struck: Ik vind ‘m heel leuk! Mijn dochter lijkt het ook wel wat te vinden. Heb ook het speendoekje en de losse knuffels van die lijn.

Moet wel zeggen dat ik voor aankoop niet goed had gezien dat je wel steeds dat ding moet opwinden anders stopt het muziekje. Soms niet even handig misschien maar ik weet niet of andere mobielen dat anders hebben :speak_no_evil:

1 like

Voor sinterklaas. Was braaf naar de lokale intertoys gegaan maar dat was het ruim 10 euro duurder dan bij bol dus toch maar daar besteld

5 likes