De kinderwagen zonder de seatliner voor 175€, en het babynest gaat eerst nog naar m’n zus want zij bevalt eerder (ook de meerijdplank vd kinderwagen gaat naar haar, heb gewoon dezelfde wagen als haar gekocht hahah)
Hebben de meeste boxmobielen idd. Amazon verkoopt voor 15-€zo’n muziekdoosje met batterijen en knopje. En heel fijn, het geluid is een stuk minder schel / hard + meerdere liedjes. Vond het zonde van het geld, maar toen dat oude kastje kapot ging (haakje brak steeds af) toch gekocht en zo blij mee haha!
FITNATE Baby Muzikale Mobile, op batterijen werkende Baby Muziekdoos, Bed Bell Toy met roterende haak, speelt 12 tunes, voor beddengoed, nieuwgeboren https://www.amazon.nl/dp/B00E4BFXOY/ref=cm_sw_r_cp_apip_cb5drlrxFBGtB
(Zie dat hij inmiddels duurder is maar was wel echt met paar dagen in huis, ome Ali heeft ze ook maarja levertijd…)
Oh wat een goeie tip zeg! Super lief.
Heb het even opgeslagen. Wat variatie in die muziekjes is sowieso geen overbodige luxe. 
Haha ja dat laatste is met alle knutselspullen zo! 
Leuk, ik had het op het sinterklaaslijstje, maar niemand heeft het afgestreept. En ik heb ook al m’n cadeaus al binnen, dus wordt een klein kerstcadeau dan straks
Ohja aquabeads zijn hier ook echt een hit. Ze kunnen echt moooie dingen mee maken.
Ik heb niet echt een favoriete kleur zo te zien 
(hier gaat ongetwijfeld minstens 1/3e van terug hoor, schaam me gewoon haha)
@Kusjessoldaat dat shirtje is zo leuk
zo van genoten bij m’n dochter en bedacht me pas dat ie ook makkelijk voor m’n zoon kan straks… zin in
Ik vind het zo leuk om dit topic te zien hoe je jouw stijl terugziet in je babyaankopen!
Ik hou natuurlijk niet alle mutsen en wanten… even kijken welke het leukste staan bij z’n jasjes!
Kerstmuts hou ik sowieso wel 

Last minute Sint shit
Feetje pyjama voor E
T heeft die ban hem 1.5jr lang super vaak gedragen, bijna elke avond en alsnog super mooi… E draagt die nu. Echt top kwaliteit 
Lego plaat voor T
Die helemaal verzot is op Lego sinds z’n verjaardag!
2 Houten speelbakken (zonder kind en toebehoren)
Voor bijv Lego spel, want E is er als de kippen bij als er iets op de grond valt en hopelijk wordt dat zo minder? En voor “magisch” zand, pasta, rijst en ander sensorisch spul.

Vakjes borden
Want die van Ikea zijn gebarsten, maar niks mag elkaar aanraken natuurlijk.
OJA. En omdat je in deze maanden toch al voldoend smet geld smijt ook maar 2 nieuwe autostoelen. 2x de maxi cosi Kore I-Size
Ben ik de enige die de kleuren van de bibs spenen aanpast op het seizoen? En het moeten dan het liefst ook echt kleuren zijn die ze nog niet eerder gehad heeft 
En een frigg speen omdat die vrijwel gelijkwaardig zijn aan de bibs, ben benieuwd hoe ze die vind.
Waar heb je de houten bakken vandaan? H. Krijgt van opa en oma magic sand, maar ik heb nog niks om het in te doen…
Sassefras!
Rondje zeeman en wibra. (Maat 56 wibra is groter dan shirt maat 62 zeeman
)
En deze snackbox voor de kinderen, als ze S middag snackie krijgen
Dezelfde kersttrui had ze vorig jaar met dr eerste kerst ook aan en ik moest en zou dit jaar een foute kerstjurk voor haar hebben😂
Hoe cool! Hier heb ik zelf meegespeeld, herken het meteen.
Zo leuk, waar is dat broekje van?