Waar heb je de houten bakken vandaan? H. Krijgt van opa en oma magic sand, maar ik heb nog niks om het in te doen…
Sassefras!
Rondje zeeman en wibra. (Maat 56 wibra is groter dan shirt maat 62 zeeman )
En deze snackbox voor de kinderen, als ze S middag snackie krijgen
Dezelfde kersttrui had ze vorig jaar met dr eerste kerst ook aan en ik moest en zou dit jaar een foute kerstjurk voor haar hebben😂
Hoe cool! Hier heb ik zelf meegespeeld, herken het meteen.
Zo leuk, waar is dat broekje van?
Van de wibra!
Ik ook, hoor nu ook die geluidjes in m’n hoofd, voel hoe dat laatje open pingt en dicht gaat, hoe het geld rolt… zo jammer dat ouders niet al je kinderspeelgoed bewaren.
Ik heb de roze. Tipje, niet aan dat achterbord alleen optillen bij verschuiven, die van mij is bijna door midden.
En de kraan hebben we met andere schroeven vastgezet. Die trok ze er steeds af.
Verder ook een hit hier.
Waar zijn die opblaaskat en -hond van? Zijn echt leuk!
Zonde! Hier wankelt ie, kan niet veel hebben. Echt jammer, leuk keukentje maar slappe achterkant had ik niet verwacht.
Mijnoeder heeft wat minder hippe en mooier maar iets groter en die is stevig. Volgens mij van Bosch ofzo.
Twee pyjama’s omdat ze er zo schattig uitziet in pyjama (meestal doe ik maar wat namelijk, legging met lange mouwen romper bijvoorbeeld).
Ooh heb er ook meegespeeld en ooit zo’n munt ingeslikt vraag me nog steeds af hoe dat gelukt is want die dingen zijn huge.
Wow die dingen zijn echt groot ja!
Uiteindelijk bij de Action geslaagd voor een knutselplacemart, met nog best een leuk printje (ze hadden denk ik wel 6 of 7 verschillende prints). Nu nog even leren dat ze hem ook op de rand laat liggen want nu zat er nog verf op tafel
Verder kwam er na black friday ook nog een berg kleding binnen deze week
Allemaal van c&a, thermojeans, trui en 3 pyjamas voor R., de pinguinpyjama ook voor mijn nichtje en de Dombopyjama alleen voor mn nichtje (hadden ze helaas niet meer in R. haar maat). Vest met shirt en uilenshirt voor K.
Alle drie van bnosy; jurkje voor R. als verjaardagsoutfit, trui voor R. en flare voor K. (Eindelijk 1 die niet van der kont afzakt!). Vind het super leuk om ze zo een beetje te laten matchen haha. Zelfde printje of kleuren maar toch ander kledingstuk.
En nog van Zeeman; broek voor R., gilet voor K.
Ohja en nog vintedaankopen… even zoeken
Spijkerjurkje en vestje voor R., maar past ze pas tegen het voorjaar. Jurkjes voor K., feestjurkje vond ik beetje hysterisch denk ik maar was maar 1,50 euro en maakte de bundel compleet waardoor alles met 50% korting was.
En ook nog deze puzzel
Nu alleen nog kersttruien voor kersttruiendag op de opvang maar die wil ik ook graag op vinted scoren en zit nog te wachten tot wat dingen die ik heb verkocht zijn bijgeschreven