Show je kinderaankopen #3

Weten jullie of er ook boeken zijn over een Oma die al dood Is/nooit gekend. Mijn nichtje heeft haar beide oma’s niet gekend en ben al een tijdje op zoek of daar een boek voor is, maar nog niks gevonden helaas.

1 like

Ze had een paar tips qua boeken, maar Grote boom is ziek vond ze de grootste aanrader en die heb je al. Goede keuze dus.
Verder zei ze dat het belangrijk is om alles gewoon te benoemen en eerlijk te zijn, maar dat doe je al denk ik. Sterkte :heart:

Screenshot_20211203_190555_com.whatsapp

3 likes

ahhh @Fishing heel veel sterkte :sob: :hugs: :kissing_heart:

Van carlijnq

En Zara uiteraard

11 likes

42 kledinghangers van de Hema via vinted voor €15. 39 wit, 3 groen.

Wat zijn kledinghangers normaal gesproken duur! Had dat echt niet verwacht. Nieuw zijn ze 5 voor €6.

5 likes

Hij heeft hem toevallig nu aan! Mega leuk istie

3 likes

Oeh leuk! Waar is de nijntje ‘bal’ van?

3 likes

Wil ik ook weten!

Oh wat een leuk idee dat ga ik ook doen :pleading_face::heart::heart:

3 likes

16 likes

Geweldig! Is een beetje die rode Giambattista Valli x HM jurk maar dan voor kids!

4 likes

Precies wat ik ook dacht :star_struck:

Set posters voor E

10 likes

Dit is geweldig!

1 like

@Konijntje Ja echt doen is zo leuk! Wij doen dit ook en ik heb op iedere bal een stickertje geplakt met het jaartal. Wilde K. dit jaar zelf laten kiezen maar toen kwam ik laatst toevallig de perfecte tegen: een pauw (daar is ze al maandenlang mee geobsedeerd) dus die heb ik meegenomen.

Als ze niet meer thuis wonen en de leeftijd/het moment hebben bereikt dat ze het idee erachter waarderen krijgen ze alle ballen cadeau. Ben zo benieuwd wat voor een bonte verzameling het straks wordt :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Ja wij doen dit ook! Zo leuk he!

1 like

Schoenen Donsje

Trui TinyCottons
En een paar sokken zodat ik 50% stapelkorting had.
Sale is weer begonnen bij spruitkidsconceptstore.nl met heel veel MarMar, Mini Rodini, Bobo Choses, Konges Slojd etc.

10 likes

Gevoerde lage laarzen van Viking (via Zalando), voor 32 euro. Voor mijn meisje met stevige kuiten :heart:

Omdat iemand anders hier pas ook al naar vroeg omdat enfant/bergstein niet paste (herkenbaar), dacht ik ik deel ze even hier. Komen volgende week binnen, ik hoop dat dit wel past!

10 likes

Zara, vinted

12 likes

Die trui is zo schattig :heart_eyes: ook van Zara?

1 like