Show je kinderaankopen #3

Je kan de placemat met schilderstape vastplakken op de hoekjes. Doe ik ook altijd met de blaadjes als ze ze anders zo gaan kreuken (bv met vetkrijt krassen ze een soort van)

1 like

Ohja slim! Doe het inderdaad ook met blaadjes als we met vingerverf aan de slag gaan maar kan ook prima met de placemat!

1 like

Deze net besteld .

Kent iemand deze boekjes? Of andere manieren om een jochie van 3 voor te bereiden op het verliezen van z’n aller aller aller beste vriendin (oma), maar ook het ziek zijn van z’n alller aller beste vriend (opa - ja van hetzelfde paar)…

7 likes

Het eiland van opa, van Benji Davies, schijnt erg mooi te zijn. Heb hem zelf nog niet maar ongetwijfeld iemand hier wel die er iets over kan zeggen.

Edit: en veel sterkte @Fishing

2 likes

Die zag ik ook, maar ik ben bang dat hij dan meteen denkt dat opa ook zal overlijden? En dat is nog niet aan de orde… die is “enkel” ziek.

1 like

Hm ja dat is lastig, is net andersom bij jullie inderdaad. Misschien die dan overslaan, als je bang bent dat de boodschap verkeerd overkomt.

Ik zal eens vragen of mijn moeder tips heeft, zij begeleidt kinderen van terminale ouders. Ik twijfel alleen of die niet net iets ouder zijn. Als ik nog goede tips krijg deel ik ze hier binnenkort even.

1 like

Ja hij is denk ik net te jong om het dan niet letterijk te nemen zegmaar… thanks :heart:

1 like

Hoor altijd veel goede dingen over deze twee. Bij Eiland van Opa gaat opa inderdaad wel echt dood, dus die zou ik nog even achter de hand houden als je hem met het oog daarop wil geven (wel heel mooi boek) .

Sterkte!

He nee dat meen je, opa ook ziek? Wat ontzettend rot. Sterkte voor opa en jullie :kissing_heart:

Er is ook een boekje van Nijntje, lieve oma pluis heet het geloof ik en daarin gaat specifiek oma dood.

1 like

Weten jullie of er ook boeken zijn over een Oma die al dood Is/nooit gekend. Mijn nichtje heeft haar beide oma’s niet gekend en ben al een tijdje op zoek of daar een boek voor is, maar nog niks gevonden helaas.

1 like

Ze had een paar tips qua boeken, maar Grote boom is ziek vond ze de grootste aanrader en die heb je al. Goede keuze dus.
Verder zei ze dat het belangrijk is om alles gewoon te benoemen en eerlijk te zijn, maar dat doe je al denk ik. Sterkte :heart:

Screenshot_20211203_190555_com.whatsapp

3 likes

ahhh @Fishing heel veel sterkte :sob: :hugs: :kissing_heart:

Van carlijnq

En Zara uiteraard

11 likes

42 kledinghangers van de Hema via vinted voor €15. 39 wit, 3 groen.

Wat zijn kledinghangers normaal gesproken duur! Had dat echt niet verwacht. Nieuw zijn ze 5 voor €6.

5 likes

Hij heeft hem toevallig nu aan! Mega leuk istie

3 likes

Oeh leuk! Waar is de nijntje ‘bal’ van?

3 likes

Wil ik ook weten!

Oh wat een leuk idee dat ga ik ook doen :pleading_face::heart::heart:

3 likes

16 likes

Geweldig! Is een beetje die rode Giambattista Valli x HM jurk maar dan voor kids!

4 likes