Precies wat ik ook dacht
Dit is geweldig!
@Konijntje Ja echt doen is zo leuk! Wij doen dit ook en ik heb op iedere bal een stickertje geplakt met het jaartal. Wilde K. dit jaar zelf laten kiezen maar toen kwam ik laatst toevallig de perfecte tegen: een pauw (daar is ze al maandenlang mee geobsedeerd) dus die heb ik meegenomen.
Als ze niet meer thuis wonen en de leeftijd/het moment hebben bereikt dat ze het idee erachter waarderen krijgen ze alle ballen cadeau. Ben zo benieuwd wat voor een bonte verzameling het straks wordt
Ja wij doen dit ook! Zo leuk he!
Schoenen Donsje
Trui TinyCottons
En een paar sokken zodat ik 50% stapelkorting had.
Sale is weer begonnen bij spruitkidsconceptstore.nl met heel veel MarMar, Mini Rodini, Bobo Choses, Konges Slojd etc.
Gevoerde lage laarzen van Viking (via Zalando), voor 32 euro. Voor mijn meisje met stevige kuiten
Omdat iemand anders hier pas ook al naar vroeg omdat enfant/bergstein niet paste (herkenbaar), dacht ik ik deel ze even hier. Komen volgende week binnen, ik hoop dat dit wel past!
Die trui is zo schattig ook van Zara?
Oh echt, dat wist ik helemaal niet. Hoor altijd dat bergstein en enfant DE merken zijn voor kinderlaarzen. Maar goed voor ons niet passend. Ik koop in ieder geval voor gewone regenlaarzen sowieso liever goedkopere, dan doet het geen pijn als ik er een stuk af knip om ze lager te maken en kan ook wel iets leukers bedenken om met m’n geld te doen.
Hier heb ik zo ook (goed) verkocht. Mijn zoontje heeft een hoge wreef en wat een drama om die dingen aan te doen. Nu hebben we lelijke showboots met lichten. Hij is helemaal gelukkig en het kost mij een stuk minder geld
Hier vind ze der simpele Hema laarzen ook lekkerder zitten als die Bergstein laarzen, inclusief het drama als ik probeer of ze ze toch aan wil
Je bent er ook goed in zo te zien! Heel leuk!
Ipv bergstein, was bang dat ze te smal zouden zijn, heb ik bij scapino gevoerde regenlaarzen gekocht. Lijkt ze prima te vinden, dikke sokjes erin.
En ze heeft nog snowboots als echt koud is.
Mij leken die Enfant laarzen mooi en fijn. Maar vond ze toch te duur. Blij dat ik ze niet gekocht heb als ik dit zo hoor.
Ik heb voor S. laarsjes bij de H&M gehaald en die bevallen heel goed. Lekker warm, niet lelijk, niet duur, flexibele zool(!) en ook geschikt om buiten te spelen:
(edit: weet alleen nog niet hoe waterdicht ze zijn, een buitje kunnen ze hebben, maar een regenplas niet verwacht ik…)