Show je kinderaankopen #3

Haha dit is wel uniek voor h&m, meestal hebben die zo’n kneiterharde zool. Thanks voor deze tip, ik ga kijken! Hoe vind je ze qua grootte vallen? Vond in het verleden schoenen van h&m nml erg groot vallen.

1 like

Volgens mij zijn deze ook wel groot ja. Maar ik kan het nog niet super goed inschatten want S. heeft nog weinig andere schoentjes, dus kan het niet goed vergelijken. Hij heeft deze in maat 20/21 en draagt ze met dikke wollen sokken. Maar volgens mij heeft hij zelf eerder maat 19/20.

1 like

Doomoo buddy nav jullie tips :joy::+1: (ga nu gelijk een dutje doen om m uit te proberen)

16 likes

Ben benieuwd hoe die bevalt, wil je laten weten? :slight_smile:

1 like

Dan komt ze denk ik met 23 of 24 de winter wel door haha. Nog 1 vraag, zie dat ze ze alleen online hebben; komt de kleur overeen met het plaatje vind je?

Hema

Is maar goed dat mijn vriend niet meeleest op dit forum want die zou me vermoorden na al deze impuls aankopen :joy:

32 likes

Ah dat vestje heb ik ook voor E!
Vroeg T: nou mama, heeft E nou een schaapje aan?! Dat is grappig! :sweat_smile:

7 likes

@Fishing @Karl_Lagerfeld mega leuk die! Hoe valt ie? Mijn zoontje zit een beetje tussen 74 en 80 in, maar Hema valt vaak groot volgens mij, deze ook? Dan bestel ik hem even online :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

74 heb ik! En E zit 80-86 :upside_down_face:

1 like

Ik heb ook 74 en mijn dochter heeft 56/62 maar ik heb hem ruim gekocht zodat hij over haar winterpakje past (en er was geen kleinere :joy: )

4 likes

Ja hij is echt lekker zacht en voelt ook heel schapig aan dus ik snap de verwarring

2 likes

Het hangt natuurlijk een beetje van je scherm af… Maar wat mij betreft wel.

1 like

7 likes

Goed gekeurd! Lekker stevig is die.

1 like

Ik heb een vraag! Ik weet dat er hier veel liefhebbers van de Ielm pakken zijn. Maar wat trek je daar onder aan🤔 moet er nog in jas onder of is alleen het pak genoeg?

Wij doen de jas er over als we het te koud vinden zonder, gaat prima want de pakken zijn geen hele dikke stof. Of een spijkerjasje/vest/regenjas/bodywarmer erover.

Als het echt koud is draagt ze een skibroek (die vd lidl zijn niet duur en fijn).

1 like

Luiertas. Meer voor mezelf natuurlijk :sweat_smile:

7 likes

Omdat de baby inmiddels een reus is geworden en niks meer past.

22 likes

Ik vind deze zó leuk maar kan hem nergens vinden :cry: :cry:

Het is deze toch?

1 like