Show je kinderaankopen #3

Ik heb ook 74 en mijn dochter heeft 56/62 maar ik heb hem ruim gekocht zodat hij over haar winterpakje past (en er was geen kleinere :joy: )

4 likes

Ja hij is echt lekker zacht en voelt ook heel schapig aan dus ik snap de verwarring

2 likes

Het hangt natuurlijk een beetje van je scherm af… Maar wat mij betreft wel.

1 like

7 likes

Goed gekeurd! Lekker stevig is die.

1 like

Ik heb een vraag! Ik weet dat er hier veel liefhebbers van de Ielm pakken zijn. Maar wat trek je daar onder aan🤔 moet er nog in jas onder of is alleen het pak genoeg?

Wij doen de jas er over als we het te koud vinden zonder, gaat prima want de pakken zijn geen hele dikke stof. Of een spijkerjasje/vest/regenjas/bodywarmer erover.

Als het echt koud is draagt ze een skibroek (die vd lidl zijn niet duur en fijn).

1 like

Luiertas. Meer voor mezelf natuurlijk :sweat_smile:

7 likes

Omdat de baby inmiddels een reus is geworden en niks meer past.

22 likes

Ik vind deze zó leuk maar kan hem nergens vinden :cry: :cry:

Het is deze toch?

1 like

@Chesirecat Had deze website wel gezien, maar dat is geen Nederlandse site. Lijkt me wat kortdag zo voor de feestdagen :frowning: A is trouwens nog maar 8 maanden, dus als hij eerder groot dan klein valt is maatje 12 maanden als kleinste nog veeeel te groot :sob:

1 like

Heb nu dit setje maar besteld:

Met de rode legging:

5 likes

In alvast maten 62 en 68, voor de jongste. De grijze trui in allebei de maten.

En dit voor de meiden:

12 likes

Wij gebruiken deze nog steeds om op de bank te chillen en onze zoon is 10.5 maand :rofl:

2 likes

In die wat grotere maten groeien ze niet meer zo snel. 98 is al 2-3 jaar!

2 likes

Lekkere dikke slaapzakken voor m’n lange kronkelworm die nooit onder haar deken blijft liggen

1 like

Toevallig de goede maat in de sale gevonden bij de Hema!

26 likes

19 likes

Supercute, waar is het van?

1 like