Show je kinderaankopen #3

@Chesirecat Had deze website wel gezien, maar dat is geen Nederlandse site. Lijkt me wat kortdag zo voor de feestdagen :frowning: A is trouwens nog maar 8 maanden, dus als hij eerder groot dan klein valt is maatje 12 maanden als kleinste nog veeeel te groot :sob:

1 like

Heb nu dit setje maar besteld:

Met de rode legging:

5 likes

In alvast maten 62 en 68, voor de jongste. De grijze trui in allebei de maten.

En dit voor de meiden:

12 likes

Wij gebruiken deze nog steeds om op de bank te chillen en onze zoon is 10.5 maand :rofl:

2 likes

In die wat grotere maten groeien ze niet meer zo snel. 98 is al 2-3 jaar!

2 likes

Lekkere dikke slaapzakken voor m’n lange kronkelworm die nooit onder haar deken blijft liggen

1 like

Toevallig de goede maat in de sale gevonden bij de Hema!

26 likes

19 likes

Supercute, waar is het van?

1 like

Wat een leuk broekje! Is dat ook van Noppies?

1 like

Nee, handgemaakt!

1 like

Peuterbedje bij Ikea gekocht, dekbed en kussen en overtrek bij de Hema gehaald.
Ze slaapt nu 1,5 week onder het dekbed en gaan dan ergens dit weekend of volgende week over naar dit bedje. Ben benieuwd hoe ze het gaat vinden.

22 likes

Nadat het krukje voor de Ikeahack steeds uitverkocht bleek, en veel te lang twijfelen over kleur en met of zonder tafeltjesoptie ein-de-lijk deze besteld!

Volgende grote aankoop wordt denk ik een klimrek… en daarna een extra huis voor al haar spullen :face_with_hand_over_mouth:

6 likes

Jurkje en vestje van Hema en broekje van Zara. Alles gekocht via Vinted :heart_eyes:

14 likes

Ja space poesjes :joy:

2 likes

Jaa heb hem speciaal gekocht voor kerst. Heel schattig!

2 likes

Zo lieffff. Mijn dochtertje had dat jurkje ook :pleading_face:

19 likes

Oh super gaaf! Mag ik vragen waar je die stof hebt gehaald?

Ooh nee ik heb het via vinted gekocht, maar het is door de verkoper zelfgemaakt :sweat_smile:.

1 like

Hahaha ik wilde net vragen of ik iets had gemist of dat het een cadeautje is :joy: maar gefeliciteerd, tante zijn is hartstikke leuk!

2 likes