Show je kinderaankopen #3

Wat een leuk broekje! Is dat ook van Noppies?

1 like

Nee, handgemaakt!

1 like

Peuterbedje bij Ikea gekocht, dekbed en kussen en overtrek bij de Hema gehaald.
Ze slaapt nu 1,5 week onder het dekbed en gaan dan ergens dit weekend of volgende week over naar dit bedje. Ben benieuwd hoe ze het gaat vinden.

22 likes

Nadat het krukje voor de Ikeahack steeds uitverkocht bleek, en veel te lang twijfelen over kleur en met of zonder tafeltjesoptie ein-de-lijk deze besteld!

Volgende grote aankoop wordt denk ik een klimrek… en daarna een extra huis voor al haar spullen :face_with_hand_over_mouth:

6 likes

Jurkje en vestje van Hema en broekje van Zara. Alles gekocht via Vinted :heart_eyes:

14 likes

Ja space poesjes :joy:

2 likes

Jaa heb hem speciaal gekocht voor kerst. Heel schattig!

2 likes

Zo lieffff. Mijn dochtertje had dat jurkje ook :pleading_face:

19 likes

Oh super gaaf! Mag ik vragen waar je die stof hebt gehaald?

Ooh nee ik heb het via vinted gekocht, maar het is door de verkoper zelfgemaakt :sweat_smile:.

1 like

Hahaha ik wilde net vragen of ik iets had gemist of dat het een cadeautje is :joy: maar gefeliciteerd, tante zijn is hartstikke leuk!

2 likes

Mingo jurkje via vinted :heart_eyes:

9 likes

Mijn vriend ging schoenen shoppen met onze dochter terwijl ik lekker bij de kapper zat.

21 likes

Teletubbie boekje van vtech via Vinted. Mijn zoontje is hier dol op maar nieuw wordt er nergens meer teletubbie speelgoed verkocht. Helemaal blij mee!

8 likes

Voor de jongste, ik ben helemaal op de wol-tour:

En een nieuw exemplaar van de lievelingsknuffel van de oudste, de afgelopen weken zijn we er 2 verloren :sob::

17 likes

Hema, hm en zeeman.
Ook nog 2 jurkjes en maillots en rompers maar staan niet op de foto.

7 likes

Ja ik ben helemaal niet zo’n wol persoon maar ik heb dat pakje van engel en het is echt zo fijn! Ze heeft het nooit te warm ermee maar gewoon precies goed. En het hoeft binnen niet meteen niet uit.

2 likes

Ik wil dat Engel pakje of jasje ook kopen voor mijn baby die in maart geboren wordt. En als ik lees dat de baby van @Cadeaupapier nog in 56 past met maat 68 overtuigt me dat wel. Passen die jasjes dan ook al met 56? Of is dat dan nog veel te groot?

Volgens mij vallen die jasjes ruim, dus denk dat het dan nog wat te ruim is, maar je kan de mouwtje misschien wat omslaan.

Oh ik heb dat pakje ook maar heb hem nog niet gebruikt omdat ik dacht dat het nog te warm is. Nja en omdat ik steeds vergeet wolwasmiddel te kopen.

1 like