Ik kan het zelf moeilijk geloven maar wol zou ‘zelfreinigend’ zijn
maar ze draagt het hier eigenlijk alleen voor buiten dus dat word niet zo snel vies hoor
Ze vallen echt ruim hè! Ik heb 62/68 gekocht en ze verdrinkt erin. Zo kan ze er voorlopig mee vooruit want ze zijn duur zat!
@Karl_Lagerfeld haha ja dat zelfreinigende wil ik ook graag geloven
Ik zoek eigenlijk gewoon op een merk, meestal zara eigenlijk en dan nu op chloé. En als ik bijvoorbeeld zoiets zoek als dit vestje kijk ik ook bij ‘gerelateerde items’ dan krijg je hetzelfde soort alleen dan weer van een ander merk of kijk bij andere items op iemands profiel.
En als ik dan iets leuks zie van een merk dat ik niet ken; klik ik op het merk en zoek dan weer zo verder.
Die had het alleen in het beige of wit gekocht denk ik
Mijn dochter zit in 74 en heeft een Engel jasje in 74/80. Het staat heeel schattig oversized
Dus zou zeker zo’n 50/56 jasje kopen. Wij hadden met die maat Noppies jasjes en dat zit dan eigenlijk veeeeel te strak. Stond wel erg schattig
Okeeokee ik ga zo’n jasje kopen voor onze baby. Ze komt in maart en ik ben wel bang dat ze het maar heel kort draagt ivm de zomer. Mocht iemand binnenkort een engel jasje verkopen in de kleinste maat: hit me up!
Ja ik heb van die borstvoedingsschelpen die ook zelfreinigend zouden moeten zijn want moedermelk is antibacterieel en dat is allemaal leuk en gezellig maar mijn zweetlucht is dat niet hoor
Oh ja zeker! Ik heb m toch pas in maart nodig. Lief van je!
ohhhh die schoentjes!
Iemand tips waar je in deze tijd een leuke zwembroek kan vinden voor een peuter. Ik zag wel een leuke op z8 maar er zitten geen touwtjes in. En mijn gespierde spijker past dit waarschijnlijk weer niet.
Beach&Bandits?
Welke maat had je hem gekocht? Want die van mij, maar 56 ga ik binnenkort verkopen. Hij groeit wat te snel opeens 
Als je een beetje grote HEMA in de buurt hebt, hebben ze op de sale afdeling nog veel! In Rdam centrum iig. En ik ontdekte dat sommige hema’s (bijv Zandvoort) standaard zwemkleding in de winkel hebben hangen. Dichtbij strand of vakantiepark, denk ik.
Oh echt heel cute 
Voor mijn ijsjesverslaafde meisje, via vinted
(Het is dus zon badcape waar je je hoofd doorheen steekt).
@Sproetjes hahahah wat is dit dan. Zoveel moeite ook. Ik ben er ook wel eens tegen gekomen die een soort pop gebruikte, maar die pop zag er dan heel realistisch uit en een beetje doods… echt een beetje creepy in het voorbij scrollen.
Oh wauw. Ze heeft er iig wel moeite gedaan