Mingo jurkje via vinted
Teletubbie boekje van vtech via Vinted. Mijn zoontje is hier dol op maar nieuw wordt er nergens meer teletubbie speelgoed verkocht. Helemaal blij mee!
Voor de jongste, ik ben helemaal op de wol-tour:
En een nieuw exemplaar van de lievelingsknuffel van de oudste, de afgelopen weken zijn we er 2 verloren :
Ja ik ben helemaal niet zo’n wol persoon maar ik heb dat pakje van engel en het is echt zo fijn! Ze heeft het nooit te warm ermee maar gewoon precies goed. En het hoeft binnen niet meteen niet uit.
Ik wil dat Engel pakje of jasje ook kopen voor mijn baby die in maart geboren wordt. En als ik lees dat de baby van @Cadeaupapier nog in 56 past met maat 68 overtuigt me dat wel. Passen die jasjes dan ook al met 56? Of is dat dan nog veel te groot?
Volgens mij vallen die jasjes ruim, dus denk dat het dan nog wat te ruim is, maar je kan de mouwtje misschien wat omslaan.
Oh ik heb dat pakje ook maar heb hem nog niet gebruikt omdat ik dacht dat het nog te warm is. Nja en omdat ik steeds vergeet wolwasmiddel te kopen.
Ik kan het zelf moeilijk geloven maar wol zou ‘zelfreinigend’ zijn maar ze draagt het hier eigenlijk alleen voor buiten dus dat word niet zo snel vies hoor
Ze vallen echt ruim hè! Ik heb 62/68 gekocht en ze verdrinkt erin. Zo kan ze er voorlopig mee vooruit want ze zijn duur zat!
@Karl_Lagerfeld haha ja dat zelfreinigende wil ik ook graag geloven
Ik zoek eigenlijk gewoon op een merk, meestal zara eigenlijk en dan nu op chloé. En als ik bijvoorbeeld zoiets zoek als dit vestje kijk ik ook bij ‘gerelateerde items’ dan krijg je hetzelfde soort alleen dan weer van een ander merk of kijk bij andere items op iemands profiel.
En als ik dan iets leuks zie van een merk dat ik niet ken; klik ik op het merk en zoek dan weer zo verder.
Die had het alleen in het beige of wit gekocht denk ik
Mijn dochter zit in 74 en heeft een Engel jasje in 74/80. Het staat heeel schattig oversized Dus zou zeker zo’n 50/56 jasje kopen. Wij hadden met die maat Noppies jasjes en dat zit dan eigenlijk veeeeel te strak. Stond wel erg schattig
Okeeokee ik ga zo’n jasje kopen voor onze baby. Ze komt in maart en ik ben wel bang dat ze het maar heel kort draagt ivm de zomer. Mocht iemand binnenkort een engel jasje verkopen in de kleinste maat: hit me up!
Ja ik heb van die borstvoedingsschelpen die ook zelfreinigend zouden moeten zijn want moedermelk is antibacterieel en dat is allemaal leuk en gezellig maar mijn zweetlucht is dat niet hoor
Oh ja zeker! Ik heb m toch pas in maart nodig. Lief van je!
ohhhh die schoentjes!