Iemand tips waar je in deze tijd een leuke zwembroek kan vinden voor een peuter. Ik zag wel een leuke op z8 maar er zitten geen touwtjes in. En mijn gespierde spijker past dit waarschijnlijk weer niet.
Beach&Bandits?
Welke maat had je hem gekocht? Want die van mij, maar 56 ga ik binnenkort verkopen. Hij groeit wat te snel opeens
Als je een beetje grote HEMA in de buurt hebt, hebben ze op de sale afdeling nog veel! In Rdam centrum iig. En ik ontdekte dat sommige hema’s (bijv Zandvoort) standaard zwemkleding in de winkel hebben hangen. Dichtbij strand of vakantiepark, denk ik.
Oh echt heel cute
Voor mijn ijsjesverslaafde meisje, via vinted
(Het is dus zon badcape waar je je hoofd doorheen steekt).
@Sproetjes hahahah wat is dit dan. Zoveel moeite ook. Ik ben er ook wel eens tegen gekomen die een soort pop gebruikte, maar die pop zag er dan heel realistisch uit en een beetje doods… echt een beetje creepy in het voorbij scrollen.
Oh wauw. Ze heeft er iig wel moeite gedaan
Even naar de Zeeman geweest en nu kan ik niet wachten tot ze tandjes krijgt en die donut-bijtring kan gebruiken (ik ging eigenlijk alleen voor de overslagrompers)
Mijn vriend kwam aanzetten met dit jurkje dat hij dat zo schattig vindt, dat laat ik me natuurlijk geen 2 x zeggen dus gelijk besteld. En dan blijft het natuurlijk niet bij 1 ding, dus heb ook nog:
Alles van Name it
Deze gevonden bij de action voor 7,95. Had hem eigenlijk van little dutch op mijn lijstje staan voor m’n kind maar dit is gewoon hetzelfde met iets fellere kleuren
En meer lagen dan dje van Little Dutch
Een co sleeper die blijkbaar multifunctioneel is. Echt supergoede deal, hebben 50€ betaald inclusief lakentjes en matrasje, nieuw is die 250€.
En een box. Saai en wit, maar was gratis dus helemaal top!
Misschien niet voor hier maar ik ben echt bang dat ik geen seconde slaap als de baby zo dicht naast me ligt. Aan de andere kant hoef je er misschien ook niet helemaal uit als er iets met hem/haar is en hij ligt helemaal verderop in de kamer in een weig. Hoe maak je zo’n keuze?
Wat schattig, lief van je schoonmoeder!
Nou, deze heeft ook wieltjes. Dus als het naast het bed niet (meer) bevalt, rijd je hem toch gewoon naar een andere kamer?
Dat is mijn plan iig.
Wat @Huismus zegt! Dat vond ik er echt handig aan want door de balken in onze kamer kan die niet naast mn hoofd staan maar echt een stukje lager, dus misschien staat dat dan wel heel erg in de weg.
De babykamer is bij ons een verdieping lager en een lange gang door, dus ik verwacht dat de baby snachts best vaak in onze kamer zal slapen (tenzij we er idd echt slechter door slapen) dus dit was wel iets wat ik echt zelf wilde hebben. Anders had ik er 1 geleend of gehuurd.
Ik was daar ook bang voor en de eerste weken was het wel echt wennen. Maar ik vind het idd fijner omdat je er dan snachts niet iedere keer uit hoeft voor een speentje bijvoorbeeld. Mijn dochter maakte de eerste 2 maanden snachts best veel geluid en toen sliep ik met oordoppen in haha. Maar nu is ze 6 maanden en is ze heel stil snachts. Ze past bijna niet meer in haar wiegje maar ik vind het zo fijn samen op de kamer, ik overweeg binnenkort haar ledikant naast m’n bed te zetten haha. Ben er echt nog niet klaar voor om haar snachts niet bij me te hebben.
Ik had bij mijn eerste dochter na een paar dagen alsnog een cosleeper besteld omdat ik merkte dat ik dat toch wel heel handig vond voor nachtvoedingen in combinatie met hechtingen en het ook wel heel fijn vond haar zo dichtbij (ik had echt geen idee voordat ze er was hoe het zou zijn)
Mijn zus merkte juist de eerste week dat ze geen oog dichtdeden met hun baby naast hun dus die ging na een paar dagen op zijn eigen kamertje met zijn cosleeper.
Je kan het denk ik niet echt voorspellen haha. Maar met van die wieltjes is wel handig denk ik, kan je hem/haar al slapend zelfs nog de kamer uit rijden!