Oh dit klinkt zo gezellig!!
Onze slaapkamer is helaas te klein voor een cosleeper naar het bed, dus hij of zij zal helaas bij het voeteneind moeten.
Oh dit klinkt zo gezellig!!
Onze slaapkamer is helaas te klein voor een cosleeper naar het bed, dus hij of zij zal helaas bij het voeteneind moeten.
Ik check heel vaak nog even op de babyfoon of ik m’n dochter (2,5 jaar) zie ademen. Ga ook altijd nog even kijken als ik zelf naar bed ga, zo lief als ze ligt te slapen 
Jaa en ze ademen zo lief. Dat klinkt echt heel creepy, maar zo zachtjes enz.
Slapende kinderen zijn de liefste. Lijken ze nog onschuldige en liever.
vraagje maar het lukt jou dus om te voeden terwijl je kindje in de co sleeper blijft liggen? Mij lukt dat namelijk niet, moet haar echt naast me leggen om te voeden (wij allebei op onze zij zeg maar). Dit is wel een probleem want ze wil daarna niet meer terug in de co sleeper slapen dus ze slaapt nu al een aantal nachten naast mij in bed😂 maar dat is best krap. In de kerstvakantie van mijn vriend willen we haar daarom weer gaan aanleren in de co sleeper te gaan slapen. Dus als je tips hebt hoe ze kan drinken vanuit de co sleeper graag!
Hmm ja wij hebben sinds 5mnd een ledikant co sleeper haha. Dus daar ga ik gewoon letterlijk in liggen.
Rond 4-5mnd ging ze rollen en was de bednest al te klein dus gingen we hier op over. Ze is nu 16mnd.
Maar tot die tijd sliepen ze veelal in de maternale houding bij mij, en soooooms legde ik ze wel terug.
Wij hebben uiteindelijk het wiegje (bedje met spijlen) aan ons voeteneind gezet. Gaven overigens geen borstvoeding. Zo kon mijn man ook makkelijk bij haar zijn.
Op een gegeven moment moest dochter aan mijn kant vanwege haar voorkeurshouding (fysio hoopte dat ze naar mij zou kijken) en toen deed ik idd geen oog dicht. Uiteindelijk met 4 maanden hielden we elkaar zo wakker dat ze naar haar eigen kamer is gegaan, die zit direct naast onze kamer.
Hoe doe je dit met verschonen tussen de voedingen door? Dat is het enige waar ik nog mee zit namelijk hoe je dat ‘s nachts het beste kunt oplossen.
Hier een van 4 en met 2 haar ging de babyfoon kapot. Mis dat ding nog
ik ga nu nog bijna om het uur kijken als we beneden zitten. Betten safe then sorry. En hij slaapt nog steeds niet door dus na 12 meestal bij ons in bed.
Niet… eigenlijk al vrij snel alleen verschoond als het echt nodig was (lees:
).
En de eerste week deden we dat op bed. Luiers en doekjes en een handdoek erbij
Dat lees ik vaker, maar toen ze nog exclusief op borstvoeding zat, zat in élke luier poep. Geen enorme hoeveelheden maar altijd wel wat. Dus zelfs nu met 3 maanden verschoon ik nog bij elke nachtvoeding.
Ik doe dat allemaal op bed. Mijn baby word niet meer wakker s’nachts voor een fles. Maar poept vaak na haar laatste fles (die krijgt ze in bed) en haar eerste fles krijgt ze ook in bed. Gewoon verschoonmatje op bed en heb een mandje met luiers en doekjes naast het bed
Mijn gespierde spijker draagt een adidas zwembroekje! En hij is echt heeeeel smal!
Boer Boris uitdeelboekjes.
M. heeftzoveel meuk gekregen op de kdv, alleen die boekjes zijn hier altijd wel een hit. Dus nu gaat ze zelf ook uitdeelboekjes trakteren.
(Mijn baby wordt alweer 2
)
Vallen alle wol merken (dilling, joha, engel) wat ruimer? Of is dat alleen bij engel zo…
Ik heb wat dingen van Dilling en dat valt echt zeker een maat groter, als het geen anderhalf is.
Weet niet of het door alles geldt, maar vind Dilling iig ook groot vallen (kind past met maat 80-86 nog prima in een vestje maat 74 van Dilling).
Wel vinted