Wij hebben het er thuis even over gehad en we vinden deze wel echt heel mooi en fijn. Waar zoek je op om deze tweedehands te vinden?
Ik heb gewoon op co sleeper gezocht op marktplaats, maar ik denk dat ik geluk heb gehad dat die verkoper niet wist welke het precies was volgens mij.
Je zou het merk erbij kunnen zetten. Volgens mij had ik het linkje hier ook gedeeld
Thanks!
Ja we hadden de link bezocht alleen dan staat er âbeistellbet 5in1â en daarop vonden wij geen advertenties, vandaar 
Weten jullie hoe jasjes van z8 vallen? Ik heb via vinted een leuk jasje op het oog, maar twijfel tussen een 68 of 74. Ze is 4 maanden nu en 62 begint wat krapper te zitten.
Ik heb deze ook gekocht! Op de dag dat hij uitkwam en ze willen hem elke dag kijken! Money well spent 
Waar zijn die kralen van? 
Jaaaa is die dan digitaal? Ik heb geen dvd speler ofzo
Wij kijken nog dagelijks deze - want liberty.
Ja dit filmpje op YouTube is een fragment uit de film haha.
Maar omdat er verder nergens liberty in zit, moeten we dit filmpje kijken van T 
En ook NLâs gesproken?
Edit: ik heb zo asociaal hard gelachen om die âmerchandiseâ grap trouwens 
Dit wordt echt de hit van de december maand. Danku 
@Fishing haha en wij via Apple de film gekocht. Hij staat nu op. Ik vermoed dat deze film onze redding gaat worden de komende weken.
Mijn kind heeft het jasje in 68 nog best lang kunnen dragen. Was zoân fluffy jasje met van die oortjes erop. Maar als je m nu wilt kopen voor de rest van de winter, zou ik voor 74 gaan. Dan weet je zeker dat hij lang mee kan en kun je er evt ook nog een dikke trui onder doen.
YaaasssâŠ
Gooien jullie nu al je winkelmand vol of kan dat nog niet? Vis altijd naast het net.
Ja halloooo mân salaris komt pas de 21e haha
Kerstcadeautje check
Dit vindt die van mij ook fantastisch denk ik.
Werkt dit ook met de browser?
Deze heeft mijn dochter ook, heel fijn jasje. Lekker warm en hij staat zo schattig
. Hij is trouwens net iets anders bedenk ik me nu met houtje-touwtje maar wel dezelfde binnenvoering.
Hij valt redelijk op maat vind ik! Mijn dochter is 1,5 en draagt meestal maat 92. Van deze jas heeft ze maat 3ans/95cm en hij zit vrij ruim dus dat klopt wel aardig. Nu moet ik wel zeggen dat ze vrij groot is want van zara zit 92 haar al bijna te klein