Show je kinderaankopen #3

Ik doe dat allemaal op bed. Mijn baby word niet meer wakker s’nachts voor een fles. Maar poept vaak na haar laatste fles (die krijgt ze in bed) en haar eerste fles krijgt ze ook in bed. Gewoon verschoonmatje op bed en heb een mandje met luiers en doekjes naast het bed

Mijn gespierde spijker draagt een adidas zwembroekje! En hij is echt heeeeel smal!

1 like

Oh kijk, dit zijn de goede vooruitzichten. :raised_hands:t2: Dankjewel! Jij ook @Karl_Lagerfeld!

2 likes

Boer Boris uitdeelboekjes.
M. heeftzoveel meuk gekregen op de kdv, alleen die boekjes zijn hier altijd wel een hit. Dus nu gaat ze zelf ook uitdeelboekjes trakteren.
(Mijn baby wordt alweer 2 :cry:)

10 likes

Vallen alle wol merken (dilling, joha, engel) wat ruimer? Of is dat alleen bij engel zo…

Jasje van Engel

20 likes

Ik heb wat dingen van Dilling en dat valt echt zeker een maat groter, als het geen anderhalf is.

3 likes

Weet niet of het door alles geldt, maar vind Dilling iig ook groot vallen (kind past met maat 80-86 nog prima in een vestje maat 74 van Dilling).

1 like

Wel vinted :crazy_face::joy:

1 like

Wij hebben het er thuis even over gehad en we vinden deze wel echt heel mooi en fijn. Waar zoek je op om deze tweedehands te vinden?

Ik heb gewoon op co sleeper gezocht op marktplaats, maar ik denk dat ik geluk heb gehad dat die verkoper niet wist welke het precies was volgens mij.
Je zou het merk erbij kunnen zetten. Volgens mij had ik het linkje hier ook gedeeld

2 likes

Thanks!
Ja we hadden de link bezocht alleen dan staat er “beistellbet 5in1” en daarop vonden wij geen advertenties, vandaar :stuck_out_tongue_winking_eye:

Weten jullie hoe jasjes van z8 vallen? Ik heb via vinted een leuk jasje op het oog, maar twijfel tussen een 68 of 74. Ze is 4 maanden nu en 62 begint wat krapper te zitten.

1 like

Ik heb deze ook gekocht! Op de dag dat hij uitkwam en ze willen hem elke dag kijken! Money well spent :wink:

1 like

Waar zijn die kralen van? :slight_smile:

2 likes

Jaaaa is die dan digitaal? Ik heb geen dvd speler ofzo

Wij kijken nog dagelijks deze - want liberty.

2 likes

Ja dit filmpje op YouTube is een fragment uit de film haha.
Maar omdat er verder nergens liberty in zit, moeten we dit filmpje kijken van T :rofl:

En ook NL’s gesproken?

Edit: ik heb zo asociaal hard gelachen om die “merchandise” grap trouwens :rofl:

1 like

Dit wordt echt de hit van de december maand. Danku :nerd_face:

2 likes

@Fishing ik heb hem via Pathé thuis gekocht.

@Fishing haha en wij via Apple de film gekocht. Hij staat nu op. Ik vermoed dat deze film onze redding gaat worden de komende weken.

1 like