Helft was eruit gejat maar toch nog ff wat kunnen scoren op de groei.
Let niet op de trui voor mezelf er tussen 
Ook weer perongeluk iets dubbel 
Ik zie de zara sale altijd voor me als van die black friday gevechten in Amerika met mandjes van elkaar jatten en duwen en trekken enzo.

Zo irritant dat je gewoon nog beroofd wordt als je je portemonnee aan het pakken bent terwijl je bij de kassa staat.
En dan zit je opeens weer 3 euro onder het bestelbedrag dus moet je met gevaar voor eigen leven weer terug die winkel in voor een ander item. Wat een stress.
Ik heb alles uit m’n mandje kunnen bestellen (het is nu eigenlijk een beetje veel, omdat ik maar extra veel in m’n mandje had gestopt, omdat ik dacht dat de helft er wel weer uit zou zijn!)
Mn zara-mandje, een paar basics waren al uitverkocht maar meeste was er nog! Hopelijk kan ze alles van het voorjaar aan!
Die truien!!! 

Ik kreeg een melding van de app en dacht ga eens kijken en ben gewoon geslaagd! Ik voelde me helemaal opgefokt dus na de jurkjes en broeken ben ik maar gaan afrekenen
. Niet goed voor m’n hart die zara sale pff.
Zara sale ( goh). Ben echt hooked!! Vond en vind het zelf voor jongens nooit zoveel aan, maar voor mijn dochter omg…
Ik ook niet. Kan nooit iets vinden in haar maat. Ik zie het wel in de winkel donderdag
Ik heb ook dankzij dit forum het gevoel dat dit ook alleen geldt voor de kids afdeling 🥲 dat je over items uit de mannen of dames collectie makkelijk een week kunt nadenken maar misschien is dat helemaal niet zo haha
Neeeeee is niet zo!
Ik had een leuke trenchcoat in mn mandje vanmiddag maar die is net verloren gegaan en hetzelfde met een jurk.

even wat basics voor m’n dochters en alvast voor het voorjaar