Mijn kind heeft het jasje in 68 nog best lang kunnen dragen. Was zo’n fluffy jasje met van die oortjes erop. Maar als je m nu wilt kopen voor de rest van de winter, zou ik voor 74 gaan. Dan weet je zeker dat hij lang mee kan en kun je er evt ook nog een dikke trui onder doen.
Yaaasss…
Gooien jullie nu al je winkelmand vol of kan dat nog niet? Vis altijd naast het net.
Ja halloooo m’n salaris komt pas de 21e haha
Kerstcadeautje check Dit vindt die van mij ook fantastisch denk ik.
Werkt dit ook met de browser?
Deze heeft mijn dochter ook, heel fijn jasje. Lekker warm en hij staat zo schattig . Hij is trouwens net iets anders bedenk ik me nu met houtje-touwtje maar wel dezelfde binnenvoering.
Hij valt redelijk op maat vind ik! Mijn dochter is 1,5 en draagt meestal maat 92. Van deze jas heeft ze maat 3ans/95cm en hij zit vrij ruim dus dat klopt wel aardig. Nu moet ik wel zeggen dat ze vrij groot is want van zara zit 92 haar al bijna te klein
Helft was eruit gejat maar toch nog ff wat kunnen scoren op de groei.
Let niet op de trui voor mezelf er tussen
Ook weer perongeluk iets dubbel
Ik zie de zara sale altijd voor me als van die black friday gevechten in Amerika met mandjes van elkaar jatten en duwen en trekken enzo.
Zo irritant dat je gewoon nog beroofd wordt als je je portemonnee aan het pakken bent terwijl je bij de kassa staat.
En dan zit je opeens weer 3 euro onder het bestelbedrag dus moet je met gevaar voor eigen leven weer terug die winkel in voor een ander item. Wat een stress.
Ik heb alles uit m’n mandje kunnen bestellen (het is nu eigenlijk een beetje veel, omdat ik maar extra veel in m’n mandje had gestopt, omdat ik dacht dat de helft er wel weer uit zou zijn!)