Show je kinderaankopen #3

Die truien!!! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Eerste aankopen voor de baby :smiling_face_with_three_hearts:

Zara:

Hema:

14 likes

Ook ik ben even de Zara sale ingedoken :blush:

7 likes

Ik werd chagrijnig van die Zara app dus ik laat het hier bij.

5 likes

Ik kreeg een melding van de app en dacht ga eens kijken en ben gewoon geslaagd! Ik voelde me helemaal opgefokt dus na de jurkjes en broeken ben ik maar gaan afrekenen :sweat_smile:. Niet goed voor m’n hart die zara sale pff.

2 likes

Zara sale ( goh). Ben echt hooked!! Vond en vind het zelf voor jongens nooit zoveel aan, maar voor mijn dochter omg…

4 likes

Ik ook niet. Kan nooit iets vinden in haar maat. Ik zie het wel in de winkel donderdag

1 like

Ik heb ook dankzij dit forum het gevoel dat dit ook alleen geldt voor de kids afdeling 🥲 dat je over items uit de mannen of dames collectie makkelijk een week kunt nadenken maar misschien is dat helemaal niet zo haha

Neeeeee is niet zo!
Ik had een leuke trenchcoat in mn mandje vanmiddag maar die is net verloren gegaan en hetzelfde met een jurk.:sob:

Ah good to know haha, dan kan ik dat idee laten varen! Ik had 1 paar schoenen voor mezelf en een trui voor m’n vriend (fingers crossed dat die er voor Kerst is) in m’n mandje en die kon ik ook gewoon afrekenen. 1 legging voor m’n zoontje niet, om 20.01 haha

1 like

Shoppen in duitsland zeker :crazy_face:

1 like

Of ik nog een bestelling gedaan heb na al die leuke dingen hier gezien te hebben?
Maybe… :see_no_evil:

3 likes

Ik wil dat pak voor mezelf :cry:

3 likes

Ik helaas wel :sob::sob:

Ik woon gelukkig 2 meter van de grens :joy:

5 likes

Same :rofl:

4 likes

Haha ik ben die neiging ook sterk aan het onderdrukken. Die tulen rokjes en die haarbandjes :heart_eyes:

1 like

Ook ik heb nog wat dingen kunnen scoren in de Zara sale :heart_eyes:. Ik had vamiddag mijn mandje al vol gegooid, maar bij het afrekenen (om 20:01) waren er 4 dingen alweer uitverkocht. Uiteindelijk gelukkig alsnog 2 dingen daarvan kunnen krijgen dus mn bestelling is opgedeeld in 3 :joy:.

10 likes

Ik heb denk ik niet zo’n populaire smaak want maar 2 dingen die ik wilde waren al weg en een daarvan was een setje boxershorts… :joy:
Grootste deel is vast voor het voorjaar, lekker veel roze want mijn zoon vindt roze/paarse kleding feestelijk dus ook voor hem wat :blush:

6 likes

Voor M. Van de Zara

2 likes