Ah good to know haha, dan kan ik dat idee laten varen! Ik had 1 paar schoenen voor mezelf en een trui voor m’n vriend (fingers crossed dat die er voor Kerst is) in m’n mandje en die kon ik ook gewoon afrekenen. 1 legging voor m’n zoontje niet, om 20.01 haha
Shoppen in duitsland zeker 
Ik helaas wel 

Ik woon gelukkig 2 meter van de grens 
Haha ik ben die neiging ook sterk aan het onderdrukken. Die tulen rokjes en die haarbandjes 
Ook ik heb nog wat dingen kunnen scoren in de Zara sale
. Ik had vamiddag mijn mandje al vol gegooid, maar bij het afrekenen (om 20:01) waren er 4 dingen alweer uitverkocht. Uiteindelijk gelukkig alsnog 2 dingen daarvan kunnen krijgen dus mn bestelling is opgedeeld in 3
.
Ik heb denk ik niet zo’n populaire smaak want maar 2 dingen die ik wilde waren al weg en een daarvan was een setje boxershorts… 
Grootste deel is vast voor het voorjaar, lekker veel roze want mijn zoon vindt roze/paarse kleding feestelijk dus ook voor hem wat 
Haha omg die Zara, wat een gekkenhuis! Ook ik heb daar geshopt vanavond. Had alles al in de winkelwagen gedaan de wekker gezet op 20u en tijdens het kraambezoek even snel afgerekend, een aantal dingen waren uitverkocht maar t meeste heb ik kunnen afrekenen.
Hahahaha wat we er wel niet voor over hebben he
. Ik zat om 19:50 bij een consult voor een vaccinatie, ik zei van tevoren tegen die vrouw dat ik om 8 uur wel heel even op mijn telefoon moest. Die vrouw dacht waarschijnlijk dat het heel belangrijk was
.
@Superkonijn dankjewel! 
Hahaha 
Zara sale, niet alles kunnen kopen want er bleven maar dingen uit mijn mandje verdwijnen
Toch best goed geslaagd, bijna alles op de groei gekocht.
Het is toch eigenlijk niet normaal wat we allemaal voor die kinderen uitgeven?
als ik voor mezelf €200 aan kleding in mijn winkelmandje heb moet ik daar een week ove nadenken.
Ik hou m’n sterk. Heb helemaal niks id Zara sale gekocht. Ik heb net een flinke salaris gekregen (13e mnd en zorgbonus erbij) en gaat netjes naar mn spaarrekening
denk ik want zie wel een mooie tas ergens eh wil eigenlijk kijk nog nieuwe eetkamertafel en stoelen
Het is mij voor t eerste gelukt om in de zara sale wat te kopen, normaal gesproken ben ik altijd te laat of is er niks meer! Thx voor de tips dames!
Ik hoop dat ik vanavond vergeet Zara te openen.
Kind heeft al te veel en nieuwe voornemen is om alleen te kopen wat ze nu past en minder op de groei. Al vaak de mist mee ingegaan.
Is de Zara niet leeggekocht inmiddels?