Bedankt voor je reactie, ik heb hem ook besteld voor mijn dochter. Ben heel benieuwd!
Ik heb het binnen, het is allemaal zo mooi.
Ben gewoon beetje jaloers. De gewatteerde jas voelt lekker dik maar niet te dik. Heeft zelfs een binnenzakje! De gewatteerde regenjas is ook mooi. Truien lekker zacht en de jeans ook zacht en rekbaar.
Licht en muziek show voor mn baby
Ja er zit echt een goeie microfoon bij en je kunt er ook lekker mee scratchen
Hey hey letssss gooooo
Ik hoor dit echt met zo’n kermisgalm in mn hoofd, is die functie er ook?
Ja die microfoon heeft dat
Supergaaf!
Wooow heel tof!
Deze hebben wij ook en de liedjes zijn echt mega hysterisch: de zebra zingt melodietjes vandaag hmmhmm, uhuh.
Heel irritant maar tegelijkertijd ook wel grappig, die gast die dit inzingt klinkt oprecht enthousiast
Ja omg, zag ik ook pas toen zij die opeens naar boven en beneden aan het schuiven was
Wat een mooi speelkleed!! Zocht nog een kraamcadeau, meteen geïnspireerd
Ja hij is op hun eigen website in de sale nu!
Zo leuk! Waar heb je deze gekocht?
Ik ben geinfluenced en heb het snel besteld bij Amazon… vond ons badspeelgoed al wat oud/viezig worden, perfecte vervanging
Thanks! Meteen besteld bij Amazon
Via vinted, bij elkaar voor nog geen 20€ excl verzending. De binnenkant van de voetenzak ziet er wat grijziger uit, duidelijk gebruikt maar nog wel dik.
Het streepjesbroekje vind ik niks, maar dat andere broekje vind ik echt geweldig.
En die alcoholtest leek me briljant, maar dat zien we tzt wel.
Skipakje had ik dezelfde al 2 weken terug gekocht op vinted maar dat bleek achteraf een verkeerde maat te zijn. Dus als iemand interesse heeft in een next skipakje maat 1-3? Mag voor 5,- weg.