Deze hebben wij ook en de liedjes zijn echt mega hysterisch:
de zebra zingt melodietjes vandaag hmmhmm, uhuh.
Heel irritant maar tegelijkertijd ook wel grappig, die gast die dit inzingt klinkt oprecht enthousiast
Deze hebben wij ook en de liedjes zijn echt mega hysterisch:
de zebra zingt melodietjes vandaag hmmhmm, uhuh.
Heel irritant maar tegelijkertijd ook wel grappig, die gast die dit inzingt klinkt oprecht enthousiast
Ja omg, zag ik ook pas toen zij die opeens naar boven en beneden aan het schuiven was 
Wat een mooi speelkleed!! Zocht nog een kraamcadeau, meteen geïnspireerd
Ja hij is op hun eigen website in de sale nu! 
Zo leuk!
Waar heb je deze gekocht?
Ik ben geinfluenced en heb het snel besteld bij Amazon… vond ons badspeelgoed al wat oud/viezig worden, perfecte vervanging 
Thanks! Meteen besteld bij Amazon 
Via vinted, bij elkaar voor nog geen 20€ excl verzending. De binnenkant van de voetenzak ziet er wat grijziger uit, duidelijk gebruikt maar nog wel dik.
Het streepjesbroekje vind ik niks, maar dat andere broekje vind ik echt geweldig.
En die alcoholtest leek me briljant, maar dat zien we tzt wel.
Skipakje had ik dezelfde al 2 weken terug gekocht op vinted maar dat bleek achteraf een verkeerde maat te zijn. Dus als iemand interesse heeft in een next skipakje maat 1-3? Mag voor 5,- weg.
Oh wauw dat ken ik helemaal niet die alcohol test! Klinkt ideaal gezien ik nu amper durf te drinken.
Oh die alcohol test lijkt me idd ideaal!!
pure wanhoopspoging omdat de nachten drama zijn met de oudste momenteel. 
Vannacht de eerste poging met de tips uit het boek wat eindigde in een faal want na anderhalf uur sliep zij eindelijk met behulp van een fles en kon ik niet meer slapen.
Houd vol, het kan echt werken! Ik voel me echt een beetje de fangirl van dit boek haha, en wie weet is het mega jinxen of puur toeval. Maar wij zijn ongeveer 3 weken geleden begonnen met de slaapcoaching die hierin wordt uitgelegd (shuffle). Daarbij ook adhv de tips in het boek zijn bedtijd wat vervroegd, meer ons best gedaan om 2 slaapjes per dag te doen door bijvoorbeeld te gaan wandelen, en tv zoveel mogelijk uit een uur voor bedtijd. Dit hebben we strak aangehouden, ook geprobeerd te blijven doen toen E ziek was. We hebben zeker in de tweede week echt nog pittige nachten gehad, waarin we 's nachts uren naast zijn bed zaten of hij zelfs met ons erbij/vastgehouden door ons niet wilde kalmeren. Maar de andere nachten waren zó veel beter dan de 4-5 maanden hiervoor! Als hij nu wakker wordt, hoor ik dat hij 9/10 keer zelf weer in slaap valt. Ook 's avonds zijn we sinds deze week niet meer een uur, maar nog maar een paar minuten bezig om hem in slaap te krijgen. Nogmaals, het kan allemaal nog heel goed toeval zijn, maar ik heb echt goede hoop
(en het boek was een stuk goedkoper dan een slaapcoach inhuren) Hopelijk gaat dit voor jullie ook werken!
Hoe oud is jullie zoontje nu?
Door jullie ook aan het twijfelen om het aan te schaffen. Mijn dochter van 15 maand heeft nog geen enkele nacht doorgeslapen (al 3x een nacht met maar 1x wakker). En wij zitten ( mede door andere zaken) echt op ons tandvlees. Enige probleem hierbij is dat we weinig fut hebben om iets concreet te doen om de situatie te beteren.
Echt kinderen en slaap het wordt/ is mijn ondergang. Of kinderen tout court 

Ah fijn om jouw goede ervaring te lezen! Wat een vooruitgang al zeg, en al is het misschien ook toeval, zo´n boek geeft in ieder geval houvast en motivatie. Met de babyversie van dit boek hebben we goede ervaring maar daar heb ik nooit die coaching hoeven toepassen omdat het ineens vanaf een maand of 10 heel goed ging. Sinds een maand of 5 slaapt ze niet meer door en krijgen we haar alleen stil met een fles. Nu is er wel veel gebeurd waaronder een verhuizing, doorkomende kiezen, oorontstekingen en een zusje dus we dachten steeds dat het daardoor kwam en lieten het op z´n beloop. We willen echt van die fles af ´s nachts (vooral het brullen dat eraan vooraf gaat) en ook van de strijd bij het naar bed gaan dus we gaan moe maar vol goede moed aan de slag
.
@Rockstar ik vind de boeken van haar wel aan te raden omdat ze veel inzicht geeft in hoeveel slaap een kindje nodig heeft en hoe bepaald gedrag te duiden (en er iets aan te doen). Ook al ga je niet over op die actieve coaching zijn er misschien andere dingen die je kunt aanpassen om te kijken of de nachten dan beter gaan? Bijvoorbeeld eerdere bedtijd, niet te wild meer spelen en geen schermen vlak voor bedtijd enz.
Eens! Wij hebben daar dit jaar een heel slaapcoachtraject gehad en kan haar van harte aanbevelen! De insta geeft inderdaad al veel tips.