Voor in de woonkamer als speelkleed 
Edit: van H&M
Ik heb deze van bol. Ik vind het eerste opzetstuk voor newborns niets doen maar de volgende zijn prima! Ik heb zelf ook zo’n setje maar dan van de Kruidvat, die heeft ze voor volwassenen met verschillende opzetstukken wel eens in de aanbieding.
In deze zit volgens mij geen vachtje aan de binnenkant.
Wel fleece dacht ik. Verder geen idee 
Ja! Ik wist niet dat je het ook los kon kopen, dacht altijd dat ze alleen die setjes verkochten met slaapzak erbij
Welke buggy is dit? Ik ben ook op zoek, maar zie door de bomen t bos niet meer😅
Voor F zijn eerste verjaardag
Had ook nijntje uitdeelboekjes besteld voor bij de opvang, komt hij vandaag thuis met precies dat boekje van een ander kindje haha.
Maar even nieuwe bestellen.
Super fout, maar goed, partner mag natuurlijk ook zeggen wat die wilt en aangezien dit een pyjama is, is het geen ramp.
Even wat ingeslagen. De laatste tijd komt ze terug met vlekken die niet meer uit haar mooie kleren gaan dus dan maar even wat bij kiabi besteld. Bij dat aubergine truitje met kraag heb ik ook nog een legging die erbij hoort besteld, zo schattig.
Edit: terug van de kinderopvang
Stokke flexi badje. Alleen hij is klein was voor de 2jarige bedoeld maar is smal.
En al uit de verpakking gehaald, stom.
Naja dan maar voor de newborn van de zomer ofzo. Of de hond…
schattig allemaal 
Die van mij heeft gewoon twee garderobes: een voor de opvang en een voor thuis. Ze komt echt bijna elke dag terug met een shirt vol met tomaat of verf. Ik ben er klaar mee, ik was ze maar als die vlekken er niet meer uit gaan, jammer dan. Ze krijgt gewoon kleding met vlekken aan naar de opvang want er valt niet tegen op te kopen haha. En mijn moeder zegt altijd: ja maar dit is een schóne vlek