Show je kinderaankopen #3

Mijn schoonmoeder koopt alles 2 maten te groot en vindt dat dan goed passen? Niks tegen een beetje oversized maar je kunt overdrijven. Toen ze nog 74 droeg kocht ze een winterjas maat 86 en ze vindt hem goed passen? Die gaat dus altijd mee als ze oppast. Kind verzuipt er in maar na dit 10x gezegd te hebben geef ik het op.

3 likes

Mijn schoonmoeder koopt dus altijd te klein. En dan beledigd zijn dat ze t nooit aan hebben…

Nee duh, het kan net 1 x aan met een beetje sjor en trek werk maargoed, foto ervan en klaar ermee.

Ze had pas ook ‘cadeautjes’
Super lelijke paw patrol beddengoed. Ik vind die figuur dingen echt niet meteen vreselijk hoor maar dit was gewoon qua stof zo glad dat die deken elke dag opnieuw er weer in moet. En mijn zoon kreeg dus een roze, vond hij zelf niet zo tof.

3 likes

Hier ook zulke oma’s, een heel mooi kadolijstje meegegeven en dan krijgen we een tweede robot diertje, wat ontzettend schel klinkt en hij niet eens leuk vind.
En andere oma koopt even een broek die ze zo leuk vind, hij had hem vandaag voor het eerst aan (want het zit als reserve kleding in zijn tasje) en mijn zus vond het ook superlelijk haha.

Verder wel heel lief bedoeld natuurlijk, en ik ben ook heel dankbaar voor het feit dat ze überhaupt wat willen doen, maar overleg zou wel super fijn zijn (en dat weten ze ook).

3 likes

Mijn schoonouders geven steeds knuffels en andere dingen van schapenhuid. Wol, oké, maar echt schapenhuid. We voeden ons kind vegetarisch op, ik hoef echt geen schapenhuid in mijn huis.
Nu hebben we een lama die z’n lievelings is. Mijn schoonvader meteen ‘oh waar is dat van gemaakt?’. Is gewoon een synthetische lama van een tientje, ik hoef echt geen knuffels van schapenhuid van 100 euro. Stel je voor dat daar overheen wordt gekotst of het ineens kwijtraakt.

4 likes

Elektrische nagelvijl, gekocht op amazon (merk is royal angels baby ofzoiets). Er zitten verschillende opzetstukken op zodat je de grofheid kunt aanpassen aan leeftijd. Mijn oudste wordt helemaal panisch van een nagelschaar en liet dit zonder een kik te geven toe. Aanrader!

2 likes

Ik vraag me hierbij dus steeds af of ik het als volwassene ook kan gebruiken, want dan heb ik een excuus om deze nu al te kopen ipv als ze er is.

2 likes

Kan wel maar duurt echt lang vind ik. Wel handig als je sowieso al vijlt maar ik knip m’n nagels gewoon.

1 like

Hm ik bijt m’n nagels nu :’), en soms vijl ik het dan bij. Maar door die zwangerschap zijn m’n nagels zo keihard dat bijten niet meer zo goed werkt :grimacing::grimacing: (is dit een biecht?)

2 likes

Kan wel, er zitten opzetstukken bij voor volwassenen maar die vind ik zelf niet zo handig, duurt inderdaad lang.

2 likes

Voor in de woonkamer als speelkleed :relaxed:
Edit: van H&M

12 likes

Ik heb deze van bol. Ik vind het eerste opzetstuk voor newborns niets doen maar de volgende zijn prima! Ik heb zelf ook zo’n setje maar dan van de Kruidvat, die heeft ze voor volwassenen met verschillende opzetstukken wel eens in de aanbieding.

8 likes

15 likes

6 likes

Lekker vestje voor het voorjaar.
De bruine trouwens alleen.

2 likes

In deze zit volgens mij geen vachtje aan de binnenkant.
Wel fleece dacht ik. Verder geen idee :rofl:

Misschien iets voor jou ook @Karl_Lagerfeld

1 like

Via Vinted

8 likes

Ja! Ik wist niet dat je het ook los kon kopen, dacht altijd dat ze alleen die setjes verkochten met slaapzak erbij

1 like

Deze voor de verjaardag van mijn zoontje.

6 likes