en
Voor ons weekje naar de sneeuw binnenkort én eerste keer vliegen met onze baby!
Welke buggy is dit? Ik ben ook op zoek, maar zie door de bomen t bos niet meer😅
Had ook nijntje uitdeelboekjes besteld voor bij de opvang, komt hij vandaag thuis met precies dat boekje van een ander kindje haha.
Maar even nieuwe bestellen.
Even wat ingeslagen. De laatste tijd komt ze terug met vlekken die niet meer uit haar mooie kleren gaan dus dan maar even wat bij kiabi besteld. Bij dat aubergine truitje met kraag heb ik ook nog een legging die erbij hoort besteld, zo schattig.
Edit: terug van de kinderopvang
Stokke flexi badje. Alleen hij is klein was voor de 2jarige bedoeld maar is smal.
En al uit de verpakking gehaald, stom.
Naja dan maar voor de newborn van de zomer ofzo. Of de hond…
schattig allemaal
Die van mij heeft gewoon twee garderobes: een voor de opvang en een voor thuis. Ze komt echt bijna elke dag terug met een shirt vol met tomaat of verf. Ik ben er klaar mee, ik was ze maar als die vlekken er niet meer uit gaan, jammer dan. Ze krijgt gewoon kleding met vlekken aan naar de opvang want er valt niet tegen op te kopen haha. En mijn moeder zegt altijd: ja maar dit is een schóne vlek
Ja dat ben ik ook maar gaan doen. Vorige 2 week 2 truien vol met rode vlekken. Een oude en een nieuwe trui. Dus nu maar budget vriendelijk, of 2e hands en wat donkere kleuren aan het inslaan.
Ja bij ons op de opvang maken ze bijna iedere dag wel een foto als ze aan het spelen is of whatever, als er dan zo’n zichtbare vlek op haar shirt zit kan mijn brein dat echt niet aan. En @Velvetbetty donkere kleuren is ook nog wel een goede tip ja, ik zie dat ik alleen maar lichte shirts heb voor haar😅
@simsalabim ik herken dit echt niet van onze opvang. Kind krijgt altijd een schort aan. Als er vlekken van het buitenspelen op haar kleren zitten krijg ik zelfs soms verontschuldigingen, dat vind ik zelf overigens echt onnodig.
Zijn jullie kindjes misschien iets ouder? Die van mij gaat binnenkort naar de peutergroep, daar wordt meer geknutseld dan op de babygroep waar ze nu nog zit. Misschien dat ze dan geen tijd meer hebben om alle truien schoon te houden
Nee ik heb dezelfde ervaring als jij. Bij beide kinderen, de oudste na de zomer begonnen op basisschool en de middelste nu 2,5. Maar komt altijd super schoon terug, dat ik me afvraag of ze daar wel te eten krijgt want thuis zit ze met 1 druifje al helemaal onder
Ze is bijna 2,5 en zit sinds oktober bij de peutergroep. Niet altijd het geval hoor, en met knutselen e.d krijgt ze gewoon een knoeischort om. Maar afgelopen week was het dus mis gegaan, ze dachten dat het eten was geweest. Schijnbaar te druk om te checken of een slab te geven. Beetje jammer, want er ligt ook genoeg aan reserve kleding daar.
Hier ook. Thuis is ze zo vies maar daar altijd wel netjes.
Alleen in de zomer soms zonnebrand vlekken in shirts, dus dan koop ik een paar speciaal voor de opvang. Liever goed ingesmeerd en paar vlekken dan niks op.
Joolz Aer! Nu in de aanbieding bij o.a. Babypark.
Niet heel goedkoop, wel super fijn en goede kwaliteit! Heel blij mee!
Oh lees nu dat @Konijntje al gereageerd had, sorry!
@Lichtknopje @Velvetbetty @KatMaxi @parapluie @Uniek @Unquestionable
Ze is net 4 en we wonen niet in NL. Mijn neefje in NL is blijkbaar ook altijd schoon maar hier doen ze niet aan schorten (niet voor eten en ook niet voor verven enzo). En ze eten 's middags warm (zelfs vaak nog een warme snack rond 2 uur), dus regelmatig soep/pasta/whatever over haar hele trui gesmeerd
Hier eten ze brood, dat scheelt. Als ze daar warm zou eten zou ik de vlekken op de koop toe nemen, ze eet op de opvang namelijk veel beter dan thuis
Ik heb dezelfde ervaring. Met verven een schort aan en tuurlijk zitten er wel eens vlekken in, maar niks geks en wat er niet meer uit gaat. 1x heeft K. een kwast te pakken gehad en het op haar broek gesmeerd. Ze voelde zich zo schuldig . Heb die vlek er niet volledig uitgekregen en toen ze die broek daarna weer een keer aan had kreeg ik daarna te horen dat ze het echt vervelend vonden dat het er niet uit was gegaan en ik een nieuwe broek mocht kopen en bon opsturen. Niet gedaan toen, ze wel de tip gegeven kleding met verfvlekken voortaan nat te houden. Nu hadden ze het namelijk uit gedaan en droog in een zakje, dus was savonds al helemaal ingedroogd.
Als het regelmatig zou zijn, zou ik op een gegeven moment wel bonnetjes gaan indienen trouwens.
@simsalabim ooh dan zou ik ook andere kleding aandoen idd en voor thuis lekker wat anders. Wel irritant, een slabber omdoen zou al zoveel schelen het zijn kinderen, die mogen best vies worden hoor maar gewoon even een slabber met eten scheelt al.
Ja is een cultuurverschil, vies worden hoort erbij vinden ze. Ze dragen hier zo’n ski-overall bij het buitenspelen en die zit ook altijd onder de modder, al na 1 dag nadat ik hem gewassen heb.
Ik ben maar gestopt me er druk om te maken, maar ik bewaar de ‘mooie’ kleren wel voor het weekend