Show je kinderaankopen #3

Op onze huidige opvang hebben ze hele lange slabbetjes, die leggen ze dan op de tafel en zetten het bord erop. Zo kunnen ze dus ook niet op hun broek knoeien.

9 likes

Ik zie het dan voor me dat een kindje met dat lange slabbetje zich achterover gooit en dat bord op z’n gezicht beland haha.

13 likes

Mijne wel. Wel vanaf dat hij iets anders at dan flesjes melk.
Thuis is hij een vrij nette eter, maar ik krijg m’n kind altijd goor terug. Zorg altijd dat z’n ‘in bad gaan dag’ op een opvang dag valt.

2 likes

Want we hebben nooit genoeg panterprint. :raised_hands:t2:

11 likes

Ik zei altijd dat ik geen dingen met de naam erop zou kopen omdat ik dat stom vond. Maar nu kwam ik op insta een haarborstel tegen waar je de naam in kon laten graveren. Één keer raden wie deze nu in huis heeft.
Mijn excuus is dan wel dat de echoscopist bij de groeiecho zag dat ze extreem veel haar heeft en we nog geen haarborstel hadden. Vind hem zo leuk op haar kamertje staan. :heart_eyes:

25 likes

Ik ben vandaag naar Prenatal geweest en heel hormonaal allemaal spullen gekocht voor 150 euro. Geen idee wat. :sweat:

27 likes

Op Vinted gescoord voor een zacht prijsje. Zo benieuwd hoe ze in het echt zijn! Helemaal nieuw.

12 likes

Waren 1+1 bij de hema!

18 likes

Omdat ik iets opnieuw ging bestellen bij h&m wat nooit aangekomen is, dacht ik ff snel spieken bij de babysale. Deze kon ik niet laten liggen voor mijn baby die in de zomer komt:

10 likes

Hier ook even wat in de aanbieding bij Hema gekocht, 2 slaapzakken voor de zomer en twee pyama’s, beiden 1+1 gratis.

3 likes

Nou tot nu toe is het geen succes hier. Ze lag mét slaapzak in haar wieg en nu ligt ze na een uur geschreeuw en gedoe zonder slaapzak weer naast me in bed :woozy_face: weet nou niet of het aan de slaapzak lag of aan de wieg. Allebei kan ook natuurlijk

1 like

7 likes

Shit ik heb gister de bovenste gekocht. Jammer dat ze niet bij de kassa gezegd hebben dat het 1+1 gratis is :unamused:

1 like

Nja, m’n kind is er blij en ik ben verder wel blij met haar met hoe ze voor hem zorgt, om hem geeft en dingen met hem onderneemt. In bad moet hij toch

3 likes

Ahhh dat is zo lief! :grinning_face_with_smiling_eyes::smiling_face_with_three_hearts: thanks haha

Had je haar eerder ingebakerd?

1 like

Ik zou teruggaan met de bon (en evt de slaapzak maar dat hoeft niet per se) en zeggen dat je de 2e nog wilt. Dan kunnen ze die slaapzak gewoon retour slaan en er 2 aanslaan op de nieuwe transactie.

2 likes

Ik koop echt veel tweedehands kleding (of vaak nog met prijskaartje eraan, in de kast van diegene blijven liggen, outlets ed.) en mijn kinderen dragen vaak merkkleding of wat meer duurzame merken aangezien je er zo leuke prijsjes voor betaald. Eigenlijk alles behalve ondergoed en sokken ed. is via Vinted/Facebook etc. Nu hoorde ik laatst al dat daar op een kinderverjaardag over gepraat werd (ja inderdaad sowieso al wtf), in de trant van het is maar waar je je geld aan uit wilt geven, opzichtig, geldverspilling, onzin blabla.

Nu kwam ik toevallig een van die mensen tegen en iemand complimenteerde het jurkje van mijn dochter, dus ik zei heel droog: ‘Leuk hè, via Vinted, daar koop ik eigenlijk alles voor de kinderen!’ En toen keek ze zo verbaasd en zei: ‘Goh ja, dat is tweedehands toch? Dat vind ik altijd wat viezig ofzo…’

Hahaha ik moet er nog steeds zo om lachen, hoe tegenstrijdig kan je zijn?! Plaats het even hier, weet niet waar anders😅

6 likes

Je wast t toch? :joy:

1 like

Ja inderdaad, zij gingen er vanuit dat ik alles voor de volle mep kocht (ook helemaal goed natuurlijk) en dat was dan geldverspilling, maar wanneer ik aangeef het tweedehands te kopen is het ineens vies?:sweat_smile:

@Spaties: Nee joh, ik doe het altijd gelijk aan🤪

2 likes