Show je kinderaankopen #3

Worden ze als baby ook al vies op de opvang? :joy:

1 like

Mijn dochter wel toen ze haar fruit/groentenhapje nog op schoot kreeg! Nu met 10 maanden zit ze netjes aan tafel en wordt ze dus ook minder vies

Dit setje voor de jongste van 3:

En een nieuwe fiets voor de oudste van 8:

12 likes

En nog meer! Voor de middelste van 4:

En de jongste:

13 likes

Nou de mijne echt nooit. Hij is nu 9 maanden en heb ‘m nog nooit met vlekken ofzo mee naar huis gekregen haha.
Kan ook wel aan hem liggen, hij is best rustig en eet heel netjes.

1 like

Mijn dochter kwam altijd vol vlekken van de opvang en nu ook altijd van de basisschool. Ze zeiden ook gelijk oude kleren aan doen. Ik vind het niet erg kinderen horen vies te worden, opvang en school zijn wel reggio Emilia dus daar gaat het sowieso iets anders dan normaal.

1 like

Oeh waar komt die eerste trui vandaan? Die zou K. ook geweldig vinden.

Na 3(!!!) weken is eindelijk mn H&M bestelling binnen. Gelukkig was het qua maten op het (vroege) voorjaar gericht. Blauwe trui voor K., groen trui en legging voor R.

En voor R. haar eerste eigen schoenen, nu ze niet meer alles uittrekt en 80% vd tijd loopt. Shoesme, in de uitverkoop. Liep ze toen straks in luier met alleen deze eronder trots door het huis te paraderen :joy:

15 likes

Afgezien van de stontvlekken hier in het begin niet. Nu is ze 8 maanden en is ze echt aan het viezerikken met haar eten. Boterhammen haalt ze uit haar mond om vervolgens in haar haren te smeren en de restanten op haar kleren👍

1 like

En @Camper van Marks & Spencer!

2 likes

Op onze huidige opvang hebben ze hele lange slabbetjes, die leggen ze dan op de tafel en zetten het bord erop. Zo kunnen ze dus ook niet op hun broek knoeien.

9 likes

Ik zie het dan voor me dat een kindje met dat lange slabbetje zich achterover gooit en dat bord op z’n gezicht beland haha.

13 likes

Mijne wel. Wel vanaf dat hij iets anders at dan flesjes melk.
Thuis is hij een vrij nette eter, maar ik krijg m’n kind altijd goor terug. Zorg altijd dat z’n ‘in bad gaan dag’ op een opvang dag valt.

2 likes

Want we hebben nooit genoeg panterprint. :raised_hands:t2:

11 likes

Ik zei altijd dat ik geen dingen met de naam erop zou kopen omdat ik dat stom vond. Maar nu kwam ik op insta een haarborstel tegen waar je de naam in kon laten graveren. Één keer raden wie deze nu in huis heeft.
Mijn excuus is dan wel dat de echoscopist bij de groeiecho zag dat ze extreem veel haar heeft en we nog geen haarborstel hadden. Vind hem zo leuk op haar kamertje staan. :heart_eyes:

25 likes

Ik ben vandaag naar Prenatal geweest en heel hormonaal allemaal spullen gekocht voor 150 euro. Geen idee wat. :sweat:

27 likes

Op Vinted gescoord voor een zacht prijsje. Zo benieuwd hoe ze in het echt zijn! Helemaal nieuw.

12 likes

Waren 1+1 bij de hema!

18 likes

Omdat ik iets opnieuw ging bestellen bij h&m wat nooit aangekomen is, dacht ik ff snel spieken bij de babysale. Deze kon ik niet laten liggen voor mijn baby die in de zomer komt:

10 likes

Hier ook even wat in de aanbieding bij Hema gekocht, 2 slaapzakken voor de zomer en twee pyama’s, beiden 1+1 gratis.

3 likes

Nou tot nu toe is het geen succes hier. Ze lag mét slaapzak in haar wieg en nu ligt ze na een uur geschreeuw en gedoe zonder slaapzak weer naast me in bed :woozy_face: weet nou niet of het aan de slaapzak lag of aan de wieg. Allebei kan ook natuurlijk

1 like