Shit ik heb gister de bovenste gekocht. Jammer dat ze niet bij de kassa gezegd hebben dat het 1+1 gratis is
Nja, m’n kind is er blij en ik ben verder wel blij met haar met hoe ze voor hem zorgt, om hem geeft en dingen met hem onderneemt. In bad moet hij toch
Ahhh dat is zo lief! thanks haha
Had je haar eerder ingebakerd?
Ik zou teruggaan met de bon (en evt de slaapzak maar dat hoeft niet per se) en zeggen dat je de 2e nog wilt. Dan kunnen ze die slaapzak gewoon retour slaan en er 2 aanslaan op de nieuwe transactie.
Ik koop echt veel tweedehands kleding (of vaak nog met prijskaartje eraan, in de kast van diegene blijven liggen, outlets ed.) en mijn kinderen dragen vaak merkkleding of wat meer duurzame merken aangezien je er zo leuke prijsjes voor betaald. Eigenlijk alles behalve ondergoed en sokken ed. is via Vinted/Facebook etc. Nu hoorde ik laatst al dat daar op een kinderverjaardag over gepraat werd (ja inderdaad sowieso al wtf), in de trant van het is maar waar je je geld aan uit wilt geven, opzichtig, geldverspilling, onzin blabla.
Nu kwam ik toevallig een van die mensen tegen en iemand complimenteerde het jurkje van mijn dochter, dus ik zei heel droog: ‘Leuk hè, via Vinted, daar koop ik eigenlijk alles voor de kinderen!’ En toen keek ze zo verbaasd en zei: ‘Goh ja, dat is tweedehands toch? Dat vind ik altijd wat viezig ofzo…’
Hahaha ik moet er nog steeds zo om lachen, hoe tegenstrijdig kan je zijn?! Plaats het even hier, weet niet waar anders😅
Je wast t toch?
Ja inderdaad, zij gingen er vanuit dat ik alles voor de volle mep kocht (ook helemaal goed natuurlijk) en dat was dan geldverspilling, maar wanneer ik aangeef het tweedehands te kopen is het ineens vies?
@Spaties: Nee joh, ik doe het altijd gelijk aan🤪
Lekker laten gaan en geen energie insteken! Mensen hebben altijd wat te lullen joh.
Al loopt je kind in vijfdehands kleding of alleen Louis Vuitton, gaat niemand wat aan.
Ik vind het ook altijd zo’n raar argument. Gaan die mensen dan ook nooit naar een hotel waar ze op een vies!!! matras slapen dat nooit gewassen kan worden en waar van alles op gebeurt?
Nou… doe mij dan maar tweedehandskleding wat ik heb gewassen.
Ja want andere kinderen zijn super vies en je gooit je eigen kleding toch niet weg na 1x gebruiken? Ik koop alles bij vinted voor mijn kinderen en was het gewoon meteen, zie het probleem niet. Die 2 maken alles smerig of kapot dus ga daar echt niet veel geld aan uitgeven
Jezus en al was het zo , dat bepaal je toch lekker zelf waar jij je geld aan wil uitgeven. Trieste mensen Lekker niets van aantrekken.
Ik vraag me ook af wat die mensen dan denken van kleding in winkelrekken of via Zalando? Dat is ook gepast
Ja! In een grote hydrofiel
Toen mijn dochter dr armen vrij had ( pas na 5 maanden) was het ook echt terrrror met slapen de eerste nachten.
Wij hebben toen dat nunki lakentje van fedde en kees erover gedaan en daarmee sliep ze veel beter!
Misschien een tip voor het afbouwen van het inbakeren.
Ja dat lijkt me ook wel wat; alleen ze ligt nog in ons bed dus dat moeten we ook nog afbouwen/afleren. Echt ellende
Voor de jongste:
En onderbroekjes met dino’s om het zindelijk worden hopelijk nog wat leuker te maken
Voor de middelste:
Voor de oudste:
Een verzwaarde deken van de Hema voor kinderen. Ze is de laatste tijd erg bang in bed en ik hoop dat het iets van geborgenheid brengt.
Die quokka’s Dit had ik niet moeten zien haha…
Aaah dit is zo leuk!