Ooooh waar is die tas was? Zo leuk
Waar is de dino rugzak van? Ik heb hier een groot dinosaus fan!
En ook @SophieRose De tas is van Nextdirect! Hij is alleen wel uitverkocht op de site, ik heb 'm daarom via Zalando besteld maar daar is 'ie inmiddels ook uitverkocht.
https://www.zalando.nl/next-rugzak-blue-nx353i032-k11.html
Mijn ervaring is dat het bij Zalando het toch wel vaak aangevuld wordt hoor, dus zou zeker je e-mail adres invullen.
Ohh die onderste broek heb ik een legging van; echt geweldig printje in het echt. Past helaas niet meer ook😭
Super leuk dankjewel voor je uitgebreide antwoord! Ik heb mijn e-mailadres ingevuld! Hoop dat ie er weer op komt
Kan iemand mij vertellen hoe Zara valt en dan met name de leggings van die ribbelstof?
Oh die vind ik super fijn! Is het van de mini collectie of de ‘baby’ (tot 110) collectie?
Want de mini collectie vind ik echt heel mooi aansluiten. De baby collectie ook wel, maar ligt wel aan het postuur van je kind. Mijn oudste is een spillebeen en daar zitten ze wel wat lossig bij.
Is geen peil op te trekken. Vond het eerst heel groot (wijd vooral) vallen, maar nu al een paar keer gehad dat 92 te klein/kort was terwijl mijn kinderen net aan 90cm zijn.
Als je op zoek bent naar ribleggings kan ik die van H&M ook aanbevelen. Die vallen mi wat smaller.
Wow thnx voor alle reacties! Ik ga maar even wat bestellen en die vd h&m ken ik die zijn idd ook heel fijn
Dit is zo leuk! Ik moet dat vinted ook echt onder de knie gaan krijgen. Maar meer het idee dat het meer voor baby meisjes allemaal heel leuk is daar ipv van een kleuter jongen.
Ah wat rot is dat hè. Los van het slechte slapen is het ook lastig als je niet allebei op 1 lijn zit, heel herkenbaar. Het boek heeft wat dat betreft echt geholpen! Het geeft weer even wat houvast. Veel sterkte in ieder geval, ik duim voor jullie dat de nachten snel weer wat beter gaan (en blijven gaan!)
Hoe oud is je zoontje, hier momenteel ook in een enorme slechte slaapfase (bijna 2,5). Wat word je soms wanhopig he. Ik heb een verzwaringsdeken aangeschaft. Omdat m’n dochterje snel overprikkeld is. Merk bijv dat het slapen na een dag opvang helemaal ruk gaat.
Hier is het ook drama. Hij wil niet meer inslapen. Zou dit boek kunnen helpen
Leeftijd bijna 3.
Mama het lukt niet mama ik ben bang. Hebben al lichtjes aan,deur open enzovoort
Hier ook drama, met beide.
De oudste slaapt op zich wel goed alleen kruipt ze in de loop van de nacht tussen ons in. En ze word regelmatig ‘s nachts wakker van de groeipijn en dan moet ik haar benen masseren, maarja daar kan ze verder weinig aan doen.
De jongste slaapt sowieso tussen ons in en wilt nog regelmatig aan de borst ‘s nachts (overdag wel gestopt). Slaapt ook graag in mijn armen terwijl ik hem kriebel. En het allervreselijkste is dat hij in de avond ook 1 a 2 keer wakker word. Echt laat me een paar uur met rust.
Vannacht was het dus om en om de benen kriebelen van de oudste en daarna de jongste, die verkouden is en blaartjes op zijn tong heeft, troosten.
Ook hier heerlijke nachten, not. Echt om te janken en ik heb 0 idee waarom en dat maakt het nog kutter. Soms wil ik echt even een week single zijn en geen kinderen hebben en in mijn EENTJE in een huis wonen en doen wat ík wil.
Dacht ik laatst ook al. Even geen kind, snurkende man, of hond. Helemaal alleen zijn.
Oke, hond mag wel mee.