Samen een spray maken om enge dingen weg te jagen?
Same, vind het heel fijn om eerlijke reacties te lezen. Soms denk ik echt wat doen wij fout ofzo.
Sowieso dat je niet alleen bent En heel lastig als jij en je partner een wisselende aanpak hebben, dat hadden wij hier ook een tijdje. Daarmee heeft dit boek voor ons wel geholpen. Ik zag trouwens dat bureau van slaap op insta nu ook veel post over dreumessen/peuters. Onder andere ook over waarom een wisselende aanpak 's avonds en 's nachts voor nog meer onrust zorgt bij dreumessen, omdat ze aan het ontdekken zijn wat hun invloed op de wereld om hun heen is en ze dus juist extra gaan experimenteren als je niet consequent bent.
Haha ik heb vandaag gegoogled naar het zazu schaap in de hoop dat m’n net 2 jarige het gaat snappen…(Ik vind 6 uur al te vroeg)
Doet hij nog een middagslaapje? Anders deze eens proberen over te slaan. Dat was bij ons het probleem toen ze niet meer in slaap kon komen ‘s avonds.
Alleen bij de opvang soms. Maar dat is 1 keer in de week.
Oh wat leuk! Waar heb je deze gekocht?
Zoontje is dol op roze en vertelde me dat hij op school tegen de juf had gezegd hoe graag hij een roze trui wilde hebben Kunnen gevoerde regenlaarzen er mooi bij!
Van welk merk is deze learning tower? Heel leuk!
Mijn baby krijgt deze voor z’n verjaardag, ik ben zo benieuwd. Hij wil aaaltijd aan me hangen bij het koken en 11 kilo optillen is niet niks.
Oh… dit jasje .
Het is dat ik geen meisje heb. Hopelijk komt hij ook in een iets minder zoete variant dan haal ik hem meteen.
Alles via vinted en marktplaats, bij elkaar €23 voor betaald.
Het commando papa boek is als het goed is best praktisch, m’n man had 'm in de prenatal gezien en wilde 'm graag. Nu was die maar 3 euro. Ze refereren ook heel de tijd naar je kind als je soldaat 🥲. M’n man en ik zijn hartstikke pasifistisch.
Edit: de blokken zijn trouwens superleuk. Met knisperstof en verzwaard enzo.
Wat leuk !
Omg same 🥲🥲🥲
Oeh, deze net gereserveerd bij de plaatselijke zeeman
@June88 oh ook zo leuk! Ook in kleine maatjes?
Er is ook een “jongens”variant van. Maar volgens mij niet die zachte kleurtjes, roodwitblauw geloof ik.
@June88 oeh goeie, daar past K. nu natuurlijk ook in dus ga eens kijken als ik weer kleding voor haar nodig heb.
Ahh dat is jammer. Hij hoeft voor mij niet zo nodig de Nederlandse vlag te vertegenwoordigen
Haha ja snap ik, jammer dat er niet nog een variant met zachte kleuren is idd!
ik ging net een pakje ophalen bij een cadeauwinkel, zag dit boekje en kon het niet laten liggen