Show je kinderaankopen #3

Mijn baby krijgt deze voor z’n verjaardag, ik ben zo benieuwd. Hij wil aaaltijd aan me hangen bij het koken en 11 kilo optillen is niet niks.

2 likes

Oh… dit jasje :star_struck:.
Het is dat ik geen meisje heb. Hopelijk komt hij ook in een iets minder zoete variant dan haal ik hem meteen.

19 likes

Alles via vinted en marktplaats, bij elkaar €23 voor betaald.
Het commando papa boek is als het goed is best praktisch, m’n man had 'm in de prenatal gezien en wilde 'm graag. Nu was die maar 3 euro. Ze refereren ook heel de tijd naar je kind als je soldaat 🥲. M’n man en ik zijn hartstikke pasifistisch.

Edit: de blokken zijn trouwens superleuk. Met knisperstof en verzwaard enzo.

10 likes

Wat leuk !

3 likes

Omg same 🥲🥲🥲

3 likes

Oeh, deze net gereserveerd bij de plaatselijke zeeman :smiling_face_with_three_hearts:

@June88 oh ook zo leuk! Ook in kleine maatjes?

2 likes

Er is ook een “jongens”variant van. Maar volgens mij niet die zachte kleurtjes, roodwitblauw geloof ik.

@June88 oeh goeie, daar past K. nu natuurlijk ook in dus ga eens kijken als ik weer kleding voor haar nodig heb.

1 like

Ahh dat is jammer. Hij hoeft voor mij niet zo nodig de Nederlandse vlag te vertegenwoordigen :yum:

Haha ja snap ik, jammer dat er niet nog een variant met zachte kleuren is idd!

2 likes

ik ging net een pakje ophalen bij een cadeauwinkel, zag dit boekje en kon het niet laten liggen

3 likes

Vinted scores :grimacing:

4 likes

Ahh wat leuk! Ik werkte vroeger in een cafe naast het het huis van deze schrijfster en zij had ook een heel muizenhuis in haar raamkozijn staan. Zo leuk!

4 likes

Ze hebben nu zelfs een heel museum :heart:

4 likes

Voor mij:

Als cadeau voor een kindje:

3 likes

Waar heb je de lottino gekocht met korting?

1 like

Bijenkorf

4 likes

Thanks!

2 likes

Die draagzak hebben wij ook! Heel fijn ding. Vooral het extra steuntje in de rug scheelt een hoop voor mijn kapotte lijf.

3 likes

Voor de dreumes

Voor de kleuter

Voor allebei

Alles nieuwe Sweet Petit collectie van Prenatal

18 likes

Wat een mooie kleur paars is dat zeg!

3 likes