Echt te leuk weer
(Ik ben geen moeder)
Ik vind je juist dan een OG moeder, lekker praktisch!!
Zeeman had een bak vol liggen hier
Geen fysieke winkel, maar wel vaak te koop in fysieke winkels zijn de haarbanden van Your Wishes: Accessoires
Erg leuke printjes, heb er laatst een aantal (want sale😍) voor mijn dochter besteld en vind ze van goede kwaliteit en hele leuke printjes!
Mijn kind krijgt al een jaar een grote tas van de Zeeman mee naar de opvang. Ze sleept hem overal mee naar toe, dikke prima.
Leukkkk! Als mijn dochter écht goed loopt en de neuzen van haar schoenen niet na twee dagen naar de tering zijn, wil ik ook zoiets voor haar kopen.
Wij hebben een stabij die precies lijkt op Binke. Dus ik verheug me nu al om dit later voor te lezen en de namen van de hond en het jongetje te veranderen naar die van onze hond en zoontje.
Haha ja, tweeling!
(sale bij bol van Jollein).
Had nog super veel cadeaubonnen gespaard via Honey dus was uiteindelijk gratis

Ik heb nu al zooooveel cadeaus voor babys gekocht, weet echt ff niks, wat is iets wat gewoon leuk is voor alle babys qua speelgoed of boekjes? Wat jullie zelf dus echt leuk vonden om te krijgen en ook gebruiken? Liefst niet heel duur, alle zwangerschappen etc om me heen wordt me beetje te duur
Wij hebben het boekje ‘Baby Ziet’ gekregen en die vind ik heel erg leuk! Mijn baby begint er nu met zes weken ook interesse in te krijgen.
Leuke tips dames!! Dankjewel
Ik vind een prentenboek het allerleukst. Kreeg van 2 mensen ‘hun favo prentenboek als kind’, extra leuk detail. Strik eromheen en ik ben heul blij (en m’n baby straks hopelijk ook met de grootte van huis-bibliotheek ;))
Ik vond het boekje “beestje waar ben je?” Heel leuk om te krijgen! Volgens mij is er een hele serie van. Door de felle kleurtjes als snel leuk om naar te kijken en door de flapjes blijft het boekje leuk om te lezen voor onze 1-jarige!
Ik zag dat hierboven ook tips werden gevraagd voor baby’s van rond de 9-10 maanden, deze geluid blokken van Eichhorn waren en zijn echt een hit hier in huis! Ze hebben allemaal een eigen geluidje en zijn een goed formaat om te stapelen. Wordt heel veel mee gespeeld!
Shirtje Wibra en nog twee rompers van de Zeeman
Hema
Hema
Ging effe voor basics want mijn kleine spuugt alles onder waardoor niets meer met elkaar matcht
Nooo, net een bestelling binnen gekregen met alleen maar sale items die dus nu veel goedkoper zijn deze pyjama’s zijn wel echt leuk!