Show je kinderaankopen #3

Ahh wat leuk! Ik werkte vroeger in een cafe naast het het huis van deze schrijfster en zij had ook een heel muizenhuis in haar raamkozijn staan. Zo leuk!

4 likes

Ze hebben nu zelfs een heel museum :heart:

4 likes

Voor mij:

Als cadeau voor een kindje:

3 likes

Waar heb je de lottino gekocht met korting?

1 like

Bijenkorf

4 likes

Thanks!

2 likes

Die draagzak hebben wij ook! Heel fijn ding. Vooral het extra steuntje in de rug scheelt een hoop voor mijn kapotte lijf.

3 likes

Voor de dreumes

Voor de kleuter

Voor allebei

Alles nieuwe Sweet Petit collectie van Prenatal

18 likes

Wat een mooie kleur paars is dat zeg!

3 likes

Ik ben een beetje losgegaan met kleding en dat soort dingen. En omdat het zo leuk is ook nog z’n twee grootste verjaardagscadeaus.

Voor buitenspelen:

Impopulaire mening maar ik vind die patroontjes echt totaal niet leuk, dus maar een ‘saaie’ grijze.

Voor op de fiets, maar dan zodat ik z’n gezicht kan zien.

Verjaardagscadeautjes van opa’s en oma’s:

Lindex:

H&M

(Ik was vergeten dat ik al drie pyjama’s had gekocht, dus nu heb ik er zes? Gelukkig houdt ie deze maat een tijdje)

31 likes

Geweldig die paarse trui! Weet jij of dit merk groot valt?

3 likes

Het valt opzich netjes op maat, vooral smal. Daarom koop ik het vaak toch een maatje groter

1 like

Geïnspireerd door @Loowny

Wat een super leuke nieuwe collectie! Ik kon natuurlijk weer niet kiezen dus deze 3 setjes besteld:

27 likes

Het is zo koud op het kamertje van mijn zoontje dus twee dikke pyjama’s gekocht en een leuk setje uit de sale van de H&M:

3 likes

Het geld in m’n vinted portemonnee maar uitgeven :sweat_smile:

Edit; dit ook nog, aangezien ik maar 5 truitjes in maat 68 had die niet roze of met franjes waren.

5 likes

Je hebt ook ‘de prins zonder billen’ vervolg op deze

4 likes

Vinted aan het afstruinen voor mijn zus

17 likes

Heeft iemand tips voor waar rompertjes fijn (en niet takke duur) van zijn? :slight_smile:
En koop je voor een baby eind mei meer lange mouw rompers of korte mouw (aangezien je er ook nog wat overheen doet) ?

8 likes

Zeeman vond ik ook erg fijn!

4 likes

Inderdaad hema bamboe rompers. Ze hebben ze met overslag (handig met aantrekken), die hebben ook zo’n dubbele rij onder zodat ze ze lang aan kunnen!

3 likes