Show je kinderaankopen #3

Leuk hoekje! Waar zijn de ballonnen van?

3 likes

Mintgroen :smiling_face_with_three_hearts:
De roze kreeg ik gratis van zeeman.

11 likes

Jurkje van BonTon

16 likes

Ik zag het jurkje voordat ik zag wie het plaatste en dacht: dit is een jurkje voor @DonnieDarko haar dochter!
Mooie jurk😄

2 likes

Hahaha leuk! :heart_eyes:

Dankjewel!

3 likes

Nou, ik heb wat dingetjes online gezet op Vinted. Het meeste is 74/80. Kan via Vinted maar mag ook via hier. Op Vinted iets hogere prijsjes omdat daar meestal wat onderhandeld wordt :sweat_smile:.

afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding

4 likes

Waar zijn die badspeeltjes van? Heel irritant dat schimmel altijd in die holle beestjes, blijf die dingen vervangen…

1 like

Ja iewww dat soort dingen zijn zo vies. Wist niet dat het zo erg kon zijn maar wel een extra reden om ze niet te gebruiken.

In dat badspeelgoed wat je laatst postte zit ook zo’n heel leuk bijtje, maar echt onmogelijk om daar het water uit te halen. En ja je bent een echte influencer dat ik hem ook heb gekocht.

Oh wauw! Welke kleur hebben jullie op de muur?

1 like

M haar winterjas werd bij haar armen echt te klein, maar wilde geen nieuwe jas kopen voor die laatste twee koude maanden. Dus via vinted deze op de kop getikt. Ze is er helemaal blij mee! (Komt van de Zara)

25 likes

Ooh die rechter :heart_eyes:

2 likes

Eenpersoonsbed voor de oudste :smiling_face_with_three_hearts:

31 likes

Zeeman heeft echt wel schattige dingen.
Moet steeds iets meenemen als ik er ben haha.

17 likes

Grrrrr wij hebben geen zeeman in de buurt. Zie zovaak dat jullie daar leuke dingen kopen. We hebben wel een wibra maar dat zal vast niet zo top zijn denk ik.

Een wibra heb ik ook niet echt in de buurt maar kan er wel komen als ik zou willen. Ik zie daar weleens leuke dingen op de wibrafanpaginas op instagram maar wel minder leuk dan zeeman denk ik.
Zeeman zit best wel op veel plekken, jij woont toch in rdam zuid? Er zit daar sowieso 1 op vuurplaat en beijerlandselaan maar ja weet niet of je daar woont.

Nee ik woon echt aan het randje van zuid, dijkje over en ben dan in ***. Niet de typische zuid zeg maar :face_with_hand_over_mouth:. Voor zeeman moet ik naar zuidplein toe. Misschien ga ik er donderdag heb, moet daar ook naar het CB toe.

2 likes

Hopelijk hebben ze wat!
Vaak is alles ook wel snel weg hoor. Voor meisjes is kleding wel echt zoveel leuker vind ik, ben daarom ook alleen al blij dat het weer een meisje wordt.

3 likes

Oh wat leuk! Ik ben benieuwd of je oudste dochter daar iets van meekrijgt. Begrijpt ze dat er een verandering aan komt?

1 like

Wibra heeft echt hele leuke dingen de laatste tijd! Was echt positief verbaasd toen ik daar was. Heb best veel gekocht ook haha

5 likes

Ja ze weet wel dat er een baby komt want ze zag de echo hangen en zo en de zwanger box met inhoud maar volgens mij snapt ze niet echt verder hoe het haar leven gaat veranderen. Ze is nogal bezig nu met obsessief alle babyspullen sorteren in die doos en ze pikt ook af en toe spullen eruit die ze zelf wil hebben. Ik had een leuke knisperkat en fluffy nijntje en die heeft zij nu in haar kamer verstopt.
We gaan het meemaken :sweat_smile:

9 likes