Boer Boris is zo leuk! Mijn kinderen zijn er gek op, ik ken letterlijk de teksten van alle drie de verhaaltjes uit mijn hoofd.
De lindex legumes legging!
Lang naar gezocht en eindelijk gevonden
Even samen met K. op pad geweest
Voor K.:
Ik wilde eigenlijk voor de blauwe regenjas gaan, maar ze wilde zelf liever deze.
Voor de buikbaby:
Vond het printje zo lief
en de boxpakjes zijn trouwens 2 voor 10 nu, maar heb eigenlijk nog zat (zeker in neutrale kleuren) en de andere kleuren die ik leuk vond hadden ze alleen nog grote maten en denk dat ze voor de winter wel wat fris zijn. Maar voor september prima.
De kinder op mijn werk zijn dol op dit boek
Eigenlijk op alle boeken van deze schrijver
Ik vind Mama kwijt ook superleuk en nam vol enthousiasme ook 2 andere boeken mee maar dat vind ik echt ontzettende tegenvallers. Nowhere near deze en we lezen ze ook nooit eigenlijk.
Ik heb die met de apen en over een hond, of zijn dat net niet de goeie?
Dat truitje is zo lief!
Ik zag het al voorbij komen op Instagram van de lokale zeeman maar vandaag geen tijd.
Hopelijk hangt er nog wat morgen. En zie nu dat er ook een mutsje bij is.
Super leuk! Waar is het van?
Allebei Zara!
Was zo trots dat het gelukt was de foto’s erop te krijgen, dat ik vergat dat erbij te zetten 
Die over de vogel (We hebben een plan) is zooo leuk om voor te lezen. Mijn kindje moet dan keihard lachen omdat ik bij 1, 2, 3, NU half in de lucht spring haha.
Ik heb die van jou en nog een andere en ze zijn echt leuk.
Oooh echt leuk dit!
Wij hebben net gespeeld met scheerschuim en wat kwasten, dacht toen al ‘wat jammer dat ik geen kleurstof heb’. Nu ik dit zie ga ik het een keer kopen 
Hoe heb je dit gedaan? Gewoon even laten weken in water met kleurstof? Want het is niet gekookt zo te zien, toch?
Ik doe het als volgt; rijst in ziplock zak, kleurstof erbij, klein lepeltje azijn , zak dicht en schudden maar. Als alle rijst gekleurd is even uitspreiden op een bakplaat om te laten drogen en dan vervliegt ook de azijn lucht (geen idee waarom je die gebruikt, heb het van internet haha). Als je het te licht vindt evt nog meer kleurstof erbij. Werkt ook goed met andere gransen, pasta, peulvruchten etc. Idd niet gekookt.
K. haar grote favoriet zijn trouwens kikkererwten met wat bouwvoertuigen, bakjes en lepels erbij haha.
Oh dat is slim in de oven, ga ik volgende keer ook proberen!
Xenos heb ik hier niet, ga eens kijken bij de Action en de toko, moet toch lukken. Bedankt @Suikerklontje @June88 
Anders gewoon bij de supermarkt voedingskleurstof van Dr. oetker
staat bij de bankproducten.
Ik heb bij de Action plastic bakken ervoor gehaald trouwens, waar wij in bewaren waar op dat moment mee wordt gespeeld (wissel het af en toe af).