Show je kinderaankopen #3

Wibra hebben ze vaak ook leuke dingen! Ik kom er alleen niet graag omdat de kledingafdeling bij het dichtsbijzijnde filiaal zon rommeltje is en het dus echt zoeken zoeken is. Maar is wel zon winkel dat als je daar regelmatig even naar binnenloopt je echt hele leuke dingen kan scoren.

1 like

Ik heb die donut ook voor mijn dochter en mijn man dacht in eerste instantie dat ik haar een echte donut gegeven had :joy:

7 likes

Ik bestel bij de zeeman ook weleens online. Want de zeeman hier heeft nooit iets leuks

2 likes

Mocht je toevallig van dat Noppies groen-met-stipjes truitje nog een bijpassend vestje in mt 56 (of andere Noppies dingen in die maat) willen, dan kan ik je wel mijn Vinted-profiel geven :slight_smile:

1 like

Vinted bestelling is binnen :heart_eyes:
Linksonder van hm
Hadden wat nieuwe nodig want ze is weer gegroeid

Lol rechtsboven lijkt mini door rare fotohoek

7 likes

Ik snap even niet hoe ik een PB moet sturen, dus:

Samenvatting

annemiekbosma - profiel lid - Vinted

De Noppies dingen staan als pakket maar als je iets los wil kan dat ook hoor :slight_smile:

4 likes

Zijn verjaardagscadeau, samen met grootouders.
Hopelijk hebben we er lang plezier van.

15 likes

oh dat blouuuuseje :heart_eyes:

2 likes

Mooi boek! Leuk voor inspiratie alleen om echt te kopen vind ik deze instagram wel een beetje overpriced. Jip en Janneke beste vriendjes bijvoorbeeld, tweedehands voor 10 euro, terwijl dat ook de nieuwprijs is…

3 likes

Boer Boris is zo leuk! Mijn kinderen zijn er gek op, ik ken letterlijk de teksten van alle drie de verhaaltjes uit mijn hoofd.

3 likes

Kleding pakket gewonnen en gelijk aan, word helemaal vrolijk van het gele shirtje!

48 likes

Deze twee via FB marketplace, opgehaald tijdens de lunchwandeling :ok_hand::hedgehog:

13 likes

De lindex legumes legging!
Lang naar gezocht en eindelijk gevonden

8 likes

Deze 2 superleuke shirts bij Zeeman :smiley:

6 likes

Even samen met K. op pad geweest

Voor K.:

Ik wilde eigenlijk voor de blauwe regenjas gaan, maar ze wilde zelf liever deze.

Voor de buikbaby:

Vond het printje zo lief :smiling_face_with_three_hearts: en de boxpakjes zijn trouwens 2 voor 10 nu, maar heb eigenlijk nog zat (zeker in neutrale kleuren) en de andere kleuren die ik leuk vond hadden ze alleen nog grote maten en denk dat ze voor de winter wel wat fris zijn. Maar voor september prima.

16 likes

Nieuwe schoenen

47 likes

De kinder op mijn werk zijn dol op dit boek :heart: Eigenlijk op alle boeken van deze schrijver

2 likes

Ik vind Mama kwijt ook superleuk en nam vol enthousiasme ook 2 andere boeken mee maar dat vind ik echt ontzettende tegenvallers. Nowhere near deze en we lezen ze ook nooit eigenlijk.
Ik heb die met de apen en over een hond, of zijn dat net niet de goeie?

1 like

Dat truitje is zo lief!
Ik zag het al voorbij komen op Instagram van de lokale zeeman maar vandaag geen tijd.
Hopelijk hangt er nog wat morgen. En zie nu dat er ook een mutsje bij is.

2 likes

10 likes