Show je kinderaankopen #3

Bedankt voor de tip @Velvetbetty

image

15 likes

Ik was te laat :cry: (

5 likes

Ah jammer! Maar het ging ook echt heel snel volgens mij. Ik had direct om 19.30 afgerekend en een paar minuten later was zijn maat al uitverkocht.

1 like

Beide met 40% korting bij www.elvisandotis.com

9 likes

M. heeft deze ook (ooit 2e hands gekregen, later zelf een maatje groter gekocht). Zijn zo leuk!

1 like

Hoe duur waren ze eigenlijk? Ik had een wekker gezet maar was vergeten op te schrijven welke website en wist niet meer waar ik het had gelezen, hahahahaha

1 like

Bovenste heb ik ook gekocht :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik heb maat 74/80 besteld en die was nu afgeprijsd van €59.95 naar €47.95.

1 like

Haha toch groen geworden :grin: hij is erg leuk!

1 like

Net op tijd die actie gezien, mijn vriend koos de kleur. Het scheelde dat er nog maar 1 maat was, dus gewoon maat 50/56 en dan maar zien hoe lang dat past.

2 likes

Netjes! Ik heb uiteindelijk op een andere website een 86/92 voor 52 gekocht dus prima

2 likes

Ah ja dat is dezelfde prijs als bij beer en schaap dus goede deal!

Oeh waar heb jij het nog weten te vinden?

1 like

Kinderwonderland! :slight_smile:

2 likes

Ah shit ik lees nu pas dat het jou niet was gelukt gisteren. Sorry dan kwam mijn tag waarschijnlijk nogal lullig over.

1 like

Kon de kortingen weer eens niet weerstaan. Jasje alvast een nieuwe voor komend najaar op de groei. De puckababy meer impulsaankoop maar wel goede dingen over gehoord.

1 like

Oh nee hoor :slightly_smiling_face: stom van me dat ik het dan zelf verheeet :woman_facepalming:t2: veel plezier ermee!

1 like

Alles van de Zeeman

14 likes

Bij babynatura zijn de engel jasjes nu ook in de aanbieding.

Deze - veel te dure - baby olie. Voor m’n baby (ontzettend aan het vervellen). Voor thuis, als we weer thuis zijn uit het ziekenhuis :pleading_face:

24 likes