Show je kinderaankopen #3

Super leuk! Waar is het van?

1 like

Allebei Zara!

Was zo trots dat het gelukt was de foto’s erop te krijgen, dat ik vergat dat erbij te zetten :face_with_hand_over_mouth:

5 likes

Die over de vogel (We hebben een plan) is zooo leuk om voor te lezen. Mijn kindje moet dan keihard lachen omdat ik bij 1, 2, 3, NU half in de lucht spring haha.
Ik heb die van jou en nog een andere en ze zijn echt leuk.

1 like

Oooh echt leuk dit!
Wij hebben net gespeeld met scheerschuim en wat kwasten, dacht toen al ‘wat jammer dat ik geen kleurstof heb’. Nu ik dit zie ga ik het een keer kopen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hoe heb je dit gedaan? Gewoon even laten weken in water met kleurstof? Want het is niet gekookt zo te zien, toch?

2 likes

Ik doe het als volgt; rijst in ziplock zak, kleurstof erbij, klein lepeltje azijn , zak dicht en schudden maar. Als alle rijst gekleurd is even uitspreiden op een bakplaat om te laten drogen en dan vervliegt ook de azijn lucht (geen idee waarom je die gebruikt, heb het van internet haha). Als je het te licht vindt evt nog meer kleurstof erbij. Werkt ook goed met andere gransen, pasta, peulvruchten etc. Idd niet gekookt.

K. haar grote favoriet zijn trouwens kikkererwten met wat bouwvoertuigen, bakjes en lepels erbij haha.

7 likes

Gosh :smiling_face_with_three_hearts:
Dat ingepakte is een aankleedkussenhoes.
Van de onesies waren veel maten alweer uitverkocht.

26 likes

Oh dat is slim in de oven, ga ik volgende keer ook proberen!

3 likes

Xenos heb ik hier niet, ga eens kijken bij de Action en de toko, moet toch lukken. Bedankt @Suikerklontje @June88 :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Anders gewoon bij de supermarkt voedingskleurstof van Dr. oetker :blush: staat bij de bankproducten.

Ik heb bij de Action plastic bakken ervoor gehaald trouwens, waar wij in bewaren waar op dat moment mee wordt gespeeld (wissel het af en toe af).

2 likes

Bedankt voor de tip @Velvetbetty

image

15 likes

Ik was te laat :cry: (

5 likes

Ah jammer! Maar het ging ook echt heel snel volgens mij. Ik had direct om 19.30 afgerekend en een paar minuten later was zijn maat al uitverkocht.

1 like

Beide met 40% korting bij www.elvisandotis.com

9 likes

M. heeft deze ook (ooit 2e hands gekregen, later zelf een maatje groter gekocht). Zijn zo leuk!

1 like

Hoe duur waren ze eigenlijk? Ik had een wekker gezet maar was vergeten op te schrijven welke website en wist niet meer waar ik het had gelezen, hahahahaha

1 like

Bovenste heb ik ook gekocht :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik heb maat 74/80 besteld en die was nu afgeprijsd van €59.95 naar €47.95.

1 like

Haha toch groen geworden :grin: hij is erg leuk!

1 like

Net op tijd die actie gezien, mijn vriend koos de kleur. Het scheelde dat er nog maar 1 maat was, dus gewoon maat 50/56 en dan maar zien hoe lang dat past.

2 likes

Netjes! Ik heb uiteindelijk op een andere website een 86/92 voor 52 gekocht dus prima

2 likes