Ah ja dat is dezelfde prijs als bij beer en schaap dus goede deal!
Oeh waar heb jij het nog weten te vinden?
Kinderwonderland!
Ah shit ik lees nu pas dat het jou niet was gelukt gisteren. Sorry dan kwam mijn tag waarschijnlijk nogal lullig over.
Kon de kortingen weer eens niet weerstaan. Jasje alvast een nieuwe voor komend najaar op de groei. De puckababy meer impulsaankoop maar wel goede dingen over gehoord.
Oh nee hoor stom van me dat ik het dan zelf verheeet
veel plezier ermee!
Bij babynatura zijn de engel jasjes nu ook in de aanbieding.
Deze - veel te dure - baby olie. Voor m’n baby (ontzettend aan het vervellen). Voor thuis, als we weer thuis zijn uit het ziekenhuis
Ohh deze wil ik ook kopen (ben een beetje geinfluenced op Insta…), ruikt het inderdaad zo lekker?
Met 25% korting en de blokken voor minder dan de helft:
Even bij de Zeeman naar binnen gelopen:
Toch ook deze maar besteld:
Ik had de cream wash voor m’n dochter en die rook wel echt lekker . Deze olie nog niet geprobeerd.
Oh die slofjes van Hvid zijn zo fijn! Mijn dochter draagt ze elke dag!
Dit blouseje heb ik vandaag ook gehaald. En die slofjes heb ik ook, zo fijn
Hoe oud is jouw dochtertje? Leuk stijltje namelijk! Mocht je een vinted account hebben stuur maar door
Ze is nu bijna 10 maanden! Dus de poppendrager kan nog even in de kast haha maar vind hem zo schattig! En de kleren van de Zeeman op de groei gekocht want vind ze altijd wat klein vallen!
Die slofjes zijn nu al een goede koop inderdaad! Ze pillen alleen wel al (want ze kruipt er mee het huis door, gaat staan etc.), maar dat schijnt normaal te zijn?
Ik heb geen Vinted om dingen te verkopen. Lijkt me wel leuk maar het lijkt me ook best veel werk🤭
Kinderkapstok (van Sass en Belle)
Ah dat verjaardagspakje is echt super cute
Voor m’n eerste had ik een hele garderobe in geel en oranje tinten gekocht, maar dat stond hem dus echt voor geen meter