Ohh deze wil ik ook kopen (ben een beetje geinfluenced op Insta…), ruikt het inderdaad zo lekker?
Met 25% korting en de blokken voor minder dan de helft:
Even bij de Zeeman naar binnen gelopen:
Toch ook deze maar besteld:
Ik had de cream wash voor m’n dochter en die rook wel echt lekker
. Deze olie nog niet geprobeerd.
Oh die slofjes van Hvid zijn zo fijn! Mijn dochter draagt ze elke dag!
Dit blouseje heb ik vandaag ook gehaald. En die slofjes heb ik ook, zo fijn 
Hoe oud is jouw dochtertje? Leuk stijltje namelijk! Mocht je een vinted account hebben stuur maar door 
Ze is nu bijna 10 maanden! Dus de poppendrager kan nog even in de kast haha maar vind hem zo schattig! En de kleren van de Zeeman op de groei gekocht want vind ze altijd wat klein vallen!
Die slofjes zijn nu al een goede koop inderdaad! Ze pillen alleen wel al (want ze kruipt er mee het huis door, gaat staan etc.), maar dat schijnt normaal te zijn?
Ik heb geen Vinted om dingen te verkopen. Lijkt me wel leuk maar het lijkt me ook best veel werk🤭

Kinderkapstok (van Sass en Belle)
Ah dat verjaardagspakje is echt super cute 
Voor m’n eerste had ik een hele garderobe in geel en oranje tinten gekocht, maar dat stond hem dus echt voor geen meter 
Ik heb iets gekocht wat echt zo niks voor mij is. Maargoed ik ben makkelijk beïnvloedbaar.
Het zijn affirmatiekaarten voor de zwangerschap en bevalling.
Zeeman verkoopt ze tot maat 62 voor een paar euro geloof ik! En die van H&M zijn ook fijn, zo’n set per 5 ofzo heb ik. Maar weet niet of die goedkoper zijn dan Hema
Die van Hema zijn nu 2+1 gratis. Ze hebben dubbele rijen knoopjes onderin, dus ze gaan echt lang mee qua maat. Ik vind ze echt het geld waard. Je zou ook op vinted kunnen kijken voor tweedehands.
@Ovenschaal die zijn duurder toch? Ik heb er wel eens naar gekeken want ze hebben wel leuke printjes maar haakte toen toch af.
Ik vind die van de Zara heel fijn, rekken ook goed mee! Mijn zoontje paste meteen in 56, Zara valt altijd klein vind ik.
3 voor €9,95:
C&A!
Nu zit ik weer te kijken op de lindex site, echt leuke printjes. Maar wel duurder dan Hema idd.
Welke maat zou een (beetje stevige) dreumes van 75 cm goed passen? 
Wij hebben nu maat 86, kind is 77 centimeter en ook stevig. Het is echt nog wel te groot maar de mouwtjes kun je makkelijk omslaan en je hebt de dubbele rij knopen. Het is iets te lang op de romp maar niet heel veel. Ik vind het niet te groot ogen.
Ik denk wel dat we hier nog drie maten mee kunnen, als ik ze naast die van H&M in deze maat hou.
Vooral die overslag rib rompers van lindex zijn top. Mijn kind heeft die nu echt al zo lang aan.
@Mar22 @ARIZONA @Ovenschaal @Grey @Keroppi fijne tips allemaal! Ik heb ze net besteld bij Zara en C&A, morgen even langs Zeeman, thanks!