Show je kinderaankopen #3

Ik heb iets gekocht wat echt zo niks voor mij is. Maargoed ik ben makkelijk beïnvloedbaar.
Het zijn affirmatiekaarten voor de zwangerschap en bevalling.

4 likes

Zeeman verkoopt ze tot maat 62 voor een paar euro geloof ik! En die van H&M zijn ook fijn, zo’n set per 5 ofzo heb ik. Maar weet niet of die goedkoper zijn dan Hema

3 likes

Die van Hema zijn nu 2+1 gratis. Ze hebben dubbele rijen knoopjes onderin, dus ze gaan echt lang mee qua maat. Ik vind ze echt het geld waard. Je zou ook op vinted kunnen kijken voor tweedehands.

@Ovenschaal die zijn duurder toch? Ik heb er wel eens naar gekeken want ze hebben wel leuke printjes maar haakte toen toch af.

3 likes

Ik vind die van de Zara heel fijn, rekken ook goed mee! Mijn zoontje paste meteen in 56, Zara valt altijd klein vind ik.

3 voor €9,95:

2 likes

C&A!

2 likes

Nu zit ik weer te kijken op de lindex site, echt leuke printjes. Maar wel duurder dan Hema idd.
Welke maat zou een (beetje stevige) dreumes van 75 cm goed passen? :eyes:

1 like

Wij hebben nu maat 86, kind is 77 centimeter en ook stevig. Het is echt nog wel te groot maar de mouwtjes kun je makkelijk omslaan en je hebt de dubbele rij knopen. Het is iets te lang op de romp maar niet heel veel. Ik vind het niet te groot ogen.

Ik denk wel dat we hier nog drie maten mee kunnen, als ik ze naast die van H&M in deze maat hou.

2 likes

Vooral die overslag rib rompers van lindex zijn top. Mijn kind heeft die nu echt al zo lang aan.

4 likes

@Mar22 @ARIZONA @Ovenschaal @Grey @Keroppi fijne tips allemaal! Ik heb ze net besteld bij Zara en C&A, morgen even langs Zeeman, thanks!

1 like

afbeelding

22 likes

Waar is dat badpakje van? :heart_eyes:

1 like

Van yourwishes; ik heb het via vinted gekocht

Nou ik besef me net dat mijn zoontje met 3 maanden de 56 van Zara ook nog wel draagt! De 62 draagt hij inmiddels ook, die zit nog lekker losjes. Hij was ook wel een flinke baby maar die groei heeft niet zo hard doorgezet, misschien door mijn Italiaanse bloed :stuck_out_tongue_winking_eye:

Lindex vind ik kwalitatief ook heel fijn. Maar die printjes vind ik zo leuk dat ik die als “truitje” over een korte mouw romper heen doe, zonde om te verstoppen haha

4 likes

Lekker kamp velour pakje

18 likes

Mijne gaat in een wasmand van de action, beste aankoop ooit :grin:

7 likes

Superhandig! Soms komt er een scheurtje in en dan gebruik ik m gewoon weer als wasmand, ook nog duurzaam :grimacing:

4 likes

Beetje veel gekocht……

Samenvatting

Bij action/wibra/hema:

Dit is een cadeautje voor iemand anders:

Deze zwangerschaps jurk van prenatal nu maar €17 ipv €40 :partying_face:

Bij primark kinderkleding:

En heb de blije doos, kruidvat babytas en etos babytas opgehaald.

20 likes

Ik heb dat voedingskussen ook! Ik vind hem fijner dan m’n doomoo a €50 nieuwprijs geloof ik die ik vorige keer gebruikte. Echt een tip voor dit prijsje!

2 likes

Ah mooi goed om te horen! Indd geen geld.
Ik laat hem nog even vaccuum verpakt in de schuur tot ik hem nodig heb. Ik heb anders ook nog wat oude kussens waar ik de vulling uit kan halen om hem nog steviger te maken als het nodig is.

Ik denk dat opvullen niet nodig is, hij lijkt vacuüm heel plat maar hij is best stevig. Viel er vanmiddag al bijna mee in slaap op de bank tot ik gebeld werd haha

voor de geïnteresseerden een eigen foto

Ik heb de beige variant

4 likes