Show je kinderaankopen #3

afbeelding

22 likes

Waar is dat badpakje van? :heart_eyes:

1 like

Van yourwishes; ik heb het via vinted gekocht

Nou ik besef me net dat mijn zoontje met 3 maanden de 56 van Zara ook nog wel draagt! De 62 draagt hij inmiddels ook, die zit nog lekker losjes. Hij was ook wel een flinke baby maar die groei heeft niet zo hard doorgezet, misschien door mijn Italiaanse bloed :stuck_out_tongue_winking_eye:

Lindex vind ik kwalitatief ook heel fijn. Maar die printjes vind ik zo leuk dat ik die als “truitje” over een korte mouw romper heen doe, zonde om te verstoppen haha

4 likes

Lekker kamp velour pakje

18 likes

Mijne gaat in een wasmand van de action, beste aankoop ooit :grin:

7 likes

Superhandig! Soms komt er een scheurtje in en dan gebruik ik m gewoon weer als wasmand, ook nog duurzaam :grimacing:

4 likes

Beetje veel gekocht……

Samenvatting

Bij action/wibra/hema:

Dit is een cadeautje voor iemand anders:

Deze zwangerschaps jurk van prenatal nu maar €17 ipv €40 :partying_face:

Bij primark kinderkleding:

En heb de blije doos, kruidvat babytas en etos babytas opgehaald.

20 likes

Ik heb dat voedingskussen ook! Ik vind hem fijner dan m’n doomoo a €50 nieuwprijs geloof ik die ik vorige keer gebruikte. Echt een tip voor dit prijsje!

2 likes

Ah mooi goed om te horen! Indd geen geld.
Ik laat hem nog even vaccuum verpakt in de schuur tot ik hem nodig heb. Ik heb anders ook nog wat oude kussens waar ik de vulling uit kan halen om hem nog steviger te maken als het nodig is.

Ik denk dat opvullen niet nodig is, hij lijkt vacuüm heel plat maar hij is best stevig. Viel er vanmiddag al bijna mee in slaap op de bank tot ik gebeld werd haha

voor de geïnteresseerden een eigen foto

Ik heb de beige variant

4 likes

Dat jurkje is echt leuk, ik denk dat ik morgen even bij de Prenatal hier ga kijken. Zit de taille heel hoog? Ik ben niet zwanger haha

1 like

Hmm ja wel direct onder de borst / boven je dikke buik.

2 likes

Ik heb m ook :grin:
Taille zit wel hoog (boven dikke buik), maar ik heb zelf ook goede hoop dat ik m na m’n zwangerschap ook gewoon aankan. Stofje is heel lekker stretchy.

3 likes

Omdat ze tegenwoordig helemaal gek is van Paw Patrol. Ben meestal niet zo’n fan van dit soort prints, maar deze sweater dress is wel erg cute.

10 likes

Deze zijn inderdaad wel leuk, zou kleuter hier ook schitterend vinden.

1 like

Zara heeft sowieso echt leuke kinderkleding vind ik

3 likes

Waar is die van dan? Ik herken de verpakking niet

1 like

Het is een weekaanbieding bij de action! Geloof 6,95 of 7,95 uit m’n hoofd.

5 likes

In 3 kleuren

1 like