Show je kinderaankopen #3

Dat jurkje is echt leuk, ik denk dat ik morgen even bij de Prenatal hier ga kijken. Zit de taille heel hoog? Ik ben niet zwanger haha

1 like

Hmm ja wel direct onder de borst / boven je dikke buik.

2 likes

Ik heb m ook :grin:
Taille zit wel hoog (boven dikke buik), maar ik heb zelf ook goede hoop dat ik m na m’n zwangerschap ook gewoon aankan. Stofje is heel lekker stretchy.

3 likes

Omdat ze tegenwoordig helemaal gek is van Paw Patrol. Ben meestal niet zo’n fan van dit soort prints, maar deze sweater dress is wel erg cute.

10 likes

Deze zijn inderdaad wel leuk, zou kleuter hier ook schitterend vinden.

1 like

Zara heeft sowieso echt leuke kinderkleding vind ik

3 likes

Waar is die van dan? Ik herken de verpakking niet

1 like

Het is een weekaanbieding bij de action! Geloof 6,95 of 7,95 uit m’n hoofd.

5 likes

In 3 kleuren

1 like

Die is ook leuk! Ik durf alleen geen wit meer te kopen, mijn peuter heeft dit binnen 5 minuten vies met iets wat er nooit meer uit gaat. Krijgt ze op een of andere manier altijd voor elkaar bij lichte kleding. :sweat_smile:

1 like

Slaapzakken; die ze nu eindelijk accepteert

12 likes

Omg geweldig die bovenste. Waarvan?

Voor z’n eerste verjaardag. In de kleur Forest.

Scoot & Ride Highwaykick 1

28 likes

Oh wat een fancy stepje! Heel mooi

3 likes

Hij schijnt van 1 jaar oud tot ongeveer 5 jaar oud mee te kunnen qua hoe je hem kan afstellen. Nu weet ik niet hoe zuinig/lomp m’n kind gaat zijn of hij ook zo lang mee gaat haha, maar een nichtje heeft deze en zij is nu ruim 3 en ze heeft er nog steeds veel plezier van!

6 likes

afbeelding

Roze babyset

8 likes

Mag ik vragen of jouw nichtje van 3 ook nog op de zitting past. Of is dat echt te klein en gebruikt ze het alleen als step? Ik wil voor m’n 2,5jarige een step kopen voor van de zomer (loopfiets heeft ze al) en twijfel tussen deze of een gewone step …

1 like

Wij hebben deze ook voor K., zij is ruim 2,5 en gaat nu naar maat 98. Ze past ook nog op de zitting.

4 likes

Wij hebben hem ook. Ons kind is best lang en die moet al op het bijna hoogste stand zitten.

Ik vind het zelf een miskoop omdat hij dus niet stuurt. Je moet sturen met gewicht…

2 likes

Of een microstep met of zonder led. Is ook enorm populair.

5 likes