Die is ook leuk! Ik durf alleen geen wit meer te kopen, mijn peuter heeft dit binnen 5 minuten vies met iets wat er nooit meer uit gaat. Krijgt ze op een of andere manier altijd voor elkaar bij lichte kleding. ![]()
Omg geweldig die bovenste. Waarvan?
Oh wat een fancy stepje! Heel mooi
Hij schijnt van 1 jaar oud tot ongeveer 5 jaar oud mee te kunnen qua hoe je hem kan afstellen. Nu weet ik niet hoe zuinig/lomp m’n kind gaat zijn of hij ook zo lang mee gaat haha, maar een nichtje heeft deze en zij is nu ruim 3 en ze heeft er nog steeds veel plezier van!

Roze babyset
Mag ik vragen of jouw nichtje van 3 ook nog op de zitting past. Of is dat echt te klein en gebruikt ze het alleen als step? Ik wil voor m’n 2,5jarige een step kopen voor van de zomer (loopfiets heeft ze al) en twijfel tussen deze of een gewone step …
Wij hebben deze ook voor K., zij is ruim 2,5 en gaat nu naar maat 98. Ze past ook nog op de zitting.
Wij hebben hem ook. Ons kind is best lang en die moet al op het bijna hoogste stand zitten.
Ik vind het zelf een miskoop omdat hij dus niet stuurt. Je moet sturen met gewicht…
Of een microstep met of zonder led. Is ook enorm populair.
Ze past er nog op, maar wilt niet meer zittend.
En hij is idd niet stuurbaar, maar juist voor het evenwicht zou dat sturen met gewicht goed zijn.
H. Tilt hem op als hij de hoek om wilt, snapt dat sturen met gewicht nog niet haha.
Heerlijk geshopt. Veel van de HEMA. Maar ook Zara en House of Jamie. Name It. Prenatal. Het lijkt allemaal zo groot op de foto’s maar het is 56-62.
Wat een vrolijke bedoening zo bij elkaar!
Heel leuk!
M vraagt al twee weken om groene skeelers. Daar is ze nog te jong voor (2) maar ik zei dat ze wel een step mocht. Dus net met zijn drie naar de decathlon gegaan en even gepast of hij laag genoeg kon in de winkel gezien ze net 83 cm is en veel stepjes pas vanaf 90 of groter zijn. En toen gekocht. Helemaal happy is ze nu. Vanaf dat we het erover hadden tot vanmiddag riep ze hele tijd M step kopen! ![]()
Oh, leuk!! Mijn moeder wilde die voor mijn dochters verjaardag kopen. Wist ook niet of het past, maar ze is 84 cm (toevallig net deze week naar het consultatiebureau geweest), dus goed om te weten dat dat kan.
Leuk! Ja kan echt prima denk paar cm korter was qua lengte ook al prima geweest. Ook heel makkelijk te verstellen.
Ik zit ook tijdje over step te twijfelen maar moet met die lengte idd wel lukken!
Leuk!! Wij willen hier ook een stepje kopen: is dit zo’n ding waarbij je stuurt met evenwicht?