Show je kinderaankopen #3

Ze past er nog op, maar wilt niet meer zittend.
En hij is idd niet stuurbaar, maar juist voor het evenwicht zou dat sturen met gewicht goed zijn.

2 likes

H. Tilt hem op als hij de hoek om wilt, snapt dat sturen met gewicht nog niet haha.

3 likes

Heerlijk geshopt. Veel van de HEMA. Maar ook Zara en House of Jamie. Name It. Prenatal. Het lijkt allemaal zo groot op de foto’s maar het is 56-62.

38 likes

Wat een vrolijke bedoening zo bij elkaar! :heart_eyes: Heel leuk!

2 likes

M vraagt al twee weken om groene skeelers. Daar is ze nog te jong voor (2) maar ik zei dat ze wel een step mocht. Dus net met zijn drie naar de decathlon gegaan en even gepast of hij laag genoeg kon in de winkel gezien ze net 83 cm is en veel stepjes pas vanaf 90 of groter zijn. En toen gekocht. Helemaal happy is ze nu. Vanaf dat we het erover hadden tot vanmiddag riep ze hele tijd M step kopen! :blush:

40 likes

Oh, leuk!! Mijn moeder wilde die voor mijn dochters verjaardag kopen. Wist ook niet of het past, maar ze is 84 cm (toevallig net deze week naar het consultatiebureau geweest), dus goed om te weten dat dat kan.

Leuk! Ja kan echt prima denk paar cm korter was qua lengte ook al prima geweest. Ook heel makkelijk te verstellen.

3 likes

Ik zit ook tijdje over step te twijfelen maar moet met die lengte idd wel lukken!

5 likes

Leuk!! Wij willen hier ook een stepje kopen: is dit zo’n ding waarbij je stuurt met evenwicht?

1 like

Nee, heb het zelf even uitgeprobeerd :rofl: maar het stuurtje stuurt gewoon, hoewel je alleen hele flauwe bochten kan maken. Dus als ze echt haakse hoek wilt draaien tilt ze hem gewoon op.

4 likes

Ahh dat pakje rechts onderin hebben wij ook. Daar ontstaat bij het kruis een heel schattig tuutje als je het niet naar binnen stopt.

Overigens noemt de oudste van mij vriend dat het astronautenpak. :joy:

1 like

Ohhh haha! Het was flink afgeprijsd. Misschien wel vanwege dat flapte wat niet klopt.

1 like

Ik vind het reuze schattig zelf haha. Is een lekker warm pak ook.

Ik vond die pakjes van Konges Sløjd altijd zo mooi qua printjes, maar veel te duur. Heb mezelf toen met een cadeaubon een boxpakje en broekje gekocht (en nog een boxpakje gekregen) en ik vind ze echt niet fijn. De stof is zo dun en floddert zo rond haar lichaam (en ze is vrij stevig). De knoopjes zitten ver van elkaar, waardoor je blote stukjes huid hebt. Voor mij echt een tegenvaller.

4 likes

Awwww Jaa die crème kleurige met de tijgers erop?

1 like

Dit is ook mijn ervaring met een boxpakje helaas…

2 likes

Ja ik zit dus te twijfelen tussen deze en de micro step … maar jullie ervaringen te lezen, ga ik denk ik voor de micro step!

2 likes

Hier ook dezelfde ervaring! Zo jammer want de printjes zijn zo leuk.

1 like

Ik naast de boxpakjes dit broekje, vind er weinig model in zitten. Ze is 3.5 maand en 62 is eigenlijk al te kort. In de breedte nog meer dan genoeg ruimte. Stofje voelt wel heel zacht inderdaad, maar door (gebrek aan) de pasvorm, vind ik het flodderig.

Opvallend dat er meerdere zo teleurgesteld in de pasvorm zijn. Ik had er toch wel hogere verwachtingen van.

Ik heb dat ook met een broekje met de pasvorm. Dan is die al snel veel te breed en wel te kort bij de beentjes. Ook kun je door het broekje heenkijken waardoor je de romper eronder ziet. Dat heb ik verder niet bij Lindex o.i.d. Ik heb hem maar weggeven haha.

1 like