Huh is hij niet stuurbaar?
Leek me wel een ideaal stepje! Of is het niet vervelend dat hij niet echt kan sturen?
Ah dat printje hebben wij dus ook, die is zo leuk! Dan zal het waarschijnlijk aan de pasvorm van de babylegging liggen. Gelukkig dat jullie pakje wel mooi is/blijft!
Je kan de voorwielen vastzetten en los laten. Maar bij âlosâ is hij niet zo wendbaar als dat je met je fiets stuurt zeg maar, ze moeten met hun lichaam sturen net zoals op een motor? Denk ik? Ik rijd geen motor haha maar een motor stuur is ook niet super wendbaar dacht ik. Geen idee hoe ik bij deze vergelijking kom. Op deze step sturen ze iig niet alleen met hun armen.
Edit: o en dit klinkt misschien ingewikkeld voor ze, maar hij ging er op en stepte al zittend zo weg inclusief om de eetstoel heen manouvrerend en ik heb geen hoog begaafd kind
Ik zie super leuke dingen, maar als ik nu rond de 116 zit en ik wil een zwempak kopen voor de zomer. Kan ik dan beter 110/116 nemen of 122?
Ze groeit heel snel maar als 110/116 groot valt is dat misschien ook goed
Blegh wil even klagen hier, misschien zijn er wel meer mensen in hetzelfde schuitje.
Ik heb een aantal jaar geleden besloten om kleding Ăłf alleen nog bij duurzame merken te kopen Ăłf tweedehands. Dat betekende dus helaas geen makkelijke bulkinkopen meer bij ketens zoals H&M of Zara. En omdat mijn portomonnee vaak niet toereikend genoeg is voor de prijs van duurzame merkjes (om een hele kledingkast voor 2 kinderen mee te vullen elk seizoen) betekent dat moeizaam bij elkaar gesprokkelde kledingkastjes op MP en Vinted.
Ik doe dit nu een aantal jaar, elke keer in voorjaar en najaar. Maar het is echt takke veel werk en ik heb er dit jaar helemaal geen zin in! Dus nu toch maar weer eens op H&M site gekeken, en weer helemaal overtuigd door alle greenwashing zodat ik alweer bijna aan het afrekenen was. Maarja, een keer googlen op âIs H&M echt duurzaamâ, and nope, niet echt dus en bovendien nog steeds slechte werkomstandigheden voor mensen in de fabrieken.
Zucht. Misschien ga ik dit jaar toch wel voor makkelijk hoor. Zijn er meer mensen die tegen dit dilemma aanlopen, en hebben jullie nog tips?
Ik doe een soort 80/20 verdeling.
Duurzaam en tweedehands maar ook nieuw en niet zo duurzaam. Maar gooi nooit kleding weg, sowieso geef ik het weg of aan vrienden/buren/kennissen of naar de kledingbank
ja ik denk dat ik ook maar zoiets ga doen. dat ik gewoon max. 1 week in de avonduurtjes 2e hands ga zoeken, en de rest aanvul via nieuw
ja alleen krijg je bij vinted volgens mij geen pushberichten zoals bij markplaats. maar het helpt wel zoeken inderdaad! 2e hands mag ik van mezelf overigens wel ketenmerkjes kopen ook Ik ga Lindex ook eens checken dan!
Welke app is dat? Tradera?
Ik vind het heel mooi dat je dit doet.
Koop je h&m en Zara bijvoorbeeld wel tweedehands? Op Facebookgroepen en Insta wordt ook veel merkkleding verkocht. Heb je geen handige familieleden om eventueel zelf nog wat kleertjes erbij te maken?
Welke maat zoek je? Ik heb aardig wat in 104/110 wat weg kan qua basic dingen. Hm/Zara/zeeman
Ah super lie, dankjewel voor t aanbod Ik heb alleen voor mn dochter maat groter nodig en mn zoontje zit nog lang niet in deze maat
Herkenbare struggle! Hier mijzelf ook dezelfde âregelsâ opgelegd. Ondanks dat ik niet wil uitwijken naar een H&M/Zara etc. probeer ik ook mild en genadig te zijn naar mijzelf. Alle beetjes helpen! Naast veel tweedehands kleding koop ik sinds kort wel veel basics (rompers/ondergoed) en soms wat kleding bij de zeeman. Zij zijn volgens mij goed bezig en sinds een aantal jaar ook aangesloten bij de Fair Wear. (En volgens mij onlangs ook weer goed gekeurd!) Zie: When Sara Smiles | Een Fair Wear membership, wat zegt dat over arbeidsomstandigheden?)
Edit: helemaal onderaan het artikel een stuk over duurzaamheid bij Zeeman.
Succes in ieder geval, je doet het goed!
Voor zijn derde verjaardag. Hij wou eigenlijk een roze (maar de kans is groot dat hij over een tijdje zegt dat dat ineens toch een meisjes kleur is) dus deze kleur was ook goed en minder kans dat die in de schuur staat te verstoffen.
Oh deze heeft mân zoontje ook. Precies deze kleur combinatie. Rood is zân favoriete kleur. Je kunt er ook een bijpassende fietsbel en helm bij kopen.
Ja de bel hebben we erbij.
Helm voor nu niet gedaan.
Ooh mijn vriend vindt Dinoâs bij onze meisjes altijd heel leuk. Waar is deze van?
Haha shit die met de bloemenprint linksonder stond ook al op mijn verlanglijstje. Toch maar niet gedaan want al zo veel dure kleding gekocht terwijl ik zelfs nog moet bevallen. En nu ben ik toch overtuigd door jouw post.