Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Wij hadden ook een flessenwarmer maar dan met een snoer eraan. Die van alecto is 16€. Natuurlijk niet handig als je het juist wil meenemen. Maar is dus ook een optie (en ik vond het handiger dan kokend water)

2 likes

Posters voor de babykamer

16 likes

Ik deed dan gewoon heet water in een thermosfles dan hoef je ook niet naar beneden voor de magnetron. Het zal vast handig zijn, maar om nou te doen alsof het echt essentieel is…

8 likes

Ja deden wij ook - als we gingen slapen kokend water in een matig werkende thermos en dat was dan perfect op temperatuur zodra de nacht voeding kwam. Of 1/3 mix kokend water met 2/3 mix koud kraanwater en dan goed mixen. Zo zijn we heel wat nachten doorgekomen :grin:

2 likes

Ik vind dit soort spullen gewoon heel erg bedacht om jonge ouders shit te laten kopen. Maar ik heb ook echt een hekel aan winkels als babypark dus ben niet de doelgroep.

18 likes

Inderdaad. Het is ook gewoon zonde voor het milieu om allemaal van die single use apparatuur te kopen. En ja je verkoopt het weer door maar dat maakt niet uit. Een thermoskan is gewoon duurzamer.

En dit is niet het enige product maar er zijn zoveel producten voor jonge ouders die zogenaamd je leven makkelijker maken die allemaal single use zijn en gewoon veel vragen van het milieu.

13 likes

Tuurlijk is dit waar, maar tegelijkertijd als het je leven als (nieuwe) ouder makkelijker maakt waarom niet?

Ik was en ben heel blij met die flessenwarmer; zowel thuis ‘s nachts als onderweg. Kan het zelf ook aanraden (disclaimer als je wilt he het HOEFT niet🤪).

Net als die rock-it: tuurlijk totáál onnodig, maar ik ging van een constant huilende baby, naar constant handmatig wiegen naar gewoon chill met dat ding. Of een nunki-lakentje, en zo zijn er vast nog 10 dingen op te noemen die ik niet nodig had maar het wel een beetje dragelijker maken in zo’n pittige periode.

Dat het allemaal uiteindelijk om geld draait, is uiteraard wel waar en dus ook goed om niet alles klakkeloos te kopen. Maar gun het jezelf ook (via vinted) als er wel behoefte aan is.

9 likes

Leuke nieuwe dingen bij zeeman
Spijkersetje en polo

8 likes

Voor mijn bijna 1-jarige :pleading_face:

17 likes

Flessenwarmer vind ik wel echt ideaal. Altijd perfect 37 graden water nu voor een fles en toen ik nog bv gaf ideaal om gekolfde melk te geven thuis en onderweg. Ja het is luxe maar wordt hier al 9 maanden intensief gebruikt en zou hem iedereen aanraden.

1 like

Nieuwe pyjama’s van de Hema.

16 likes

14 likes

Heerlijke jurken

1 like

Ja die frozen jurk gaat me eigenlijk een beetje te ver maar had geen energie meer om te discussiëren :joy::sob:

Wel jammer, tot een paar maanden geleden vond ze alles mooi en leuk

3 likes

Haha, I feel you! :sweat_smile:
Maar ze vinden dit waarsch maar zo kort leuk en dit wordt sowieso een core memory voor haar :star_struck:

3 likes

6 likes

Nieuwe stampers

8 likes

Buitenspeelpak voor bij het kdv

17 likes

Ik zat er ook naar te kijken vandaag! Lekker prijsje ook (12€ bij de wibra). Maargoed eigenlijk heb ik het niet nodig dus niet gedaan.

3 likes

Verjaardags cadeau

En bij de kringloop nog gymschoenen, hotwheels baan gebeuren en strijkkralen plateaus.

11 likes