Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Volgens mij bestond dit nog helemaal niet toen de oudste een baby was? In ieder geval handiger om 's nachts borstvoeding op te warmen dan bakjes met heet water.

Print met de gele strepen met de letter van de baby

En alvast voor het najaar
Screenshot_20260218_074832_Chrome

Ik was vergeten dat nachtvoedingen zo duur zijn :innocent:

25 likes

Oe waar is die print van? Ik lig hier met een hummeltje van een week oud :heart: Haha had vannacht ook al bijna die flessenverwarmer besteld!

3 likes

Gefeliciteerd! :heart: Ik heb de print via Etsy: https://www.etsy.com/shop/AnnabelWondInteriors

Ik twijfelde heel erg over de flessenwarmer omdat we het bij de oudste ook nooit gemist hebben, maar het is toch wel echt heel praktisch. Ze staan ook op Vinted voor 30-40 euro, mocht je twijfelen door de prijs!

2 likes

Hier ook een kleintje van 3 weken oud en wij gebruiken deze flessenwarmer ook voor de nachtvoedingen (flesjes), heel fijn ding! Lekker compact, accu gaat lang mee, top aankoop.

8 likes

Hoe moet ik het voor me zien qua gebruik? De baby wordt wakker en dat zet je snel de flesverwarmer aan en is het 3 min wachten tot het flesje warm is? Wat ik me ook afvraag. De prijs nu is 60 eu, is dat een tijdelijke aanbieding (normaal 100 eu) of is dit zo’n merk die altijd in de afprijzing is?

Ik ben niet Rosa, maar onze verwarmer (ander merk) kon ‘t flesje een paar uur warm houden. Als ik dan rond 11u naar bed ging maakte ik ‘m alvast klaar en kon ik zo rond 3/4u gelijk de fles geven. Vond het ideaal toen we nog maar één nachtvoeding hadden.

Een kleine hoeveelheid (90 ml bijv) is inderdaad binnen drie minuten klaar, hoe meer water hoe langer het duurt. Ik ga 23.00 uur naar bed en zet ‘m dan aan, als de temperatuur tot 37 graden is, schakelt hij vanzelf over naar de warmhoudstand, om 03.00 uur meldt mijn baby zich weer en dan vind ik het ideaal dat ik snel de fles kan maken. Vervolgens zet ik hem weer aan voor de volgende fles van 07.00 uur. De flessenwarmer moet dan wel helemaal opgeladen zijn om zolang aan te blijven, want een paar keer gehad dat ie uitgevallen was haha.

Ik heb er ook €60 voor betaald tijdens BF, daarvoor in de gaten gehouden, maar is eigenlijk nooit goedkoper of duurder geworden, dus idd altijd afprijzing.

3 likes

Ik heb net bij zeeman van die xxl strijkkralen gehaald voor mijn (bijna) 3 jarige. Haar broers grootste hobby is strijkkralen en het levert altijd gezeik op omdat ze ook wil maar het te moeilijk is dus ik denk dat dit top is.

13 likes

Klinkt top! Verkopen ze daar ook de plankjes voor de xxl strijkralen?

1 like

Maar met bv is dat toch niet wenselijk dat je verse melk zo lang opgewarmd blijft of mis ik iets?
Ik geef geen fles maar als ik weg ben dan warmt mn vriend het op in een ding van philips (wel stekker nodig). Beetje nat altijd omdat er een laagje water in moet en je daarin het flesje zet. Dus dacht heee wel handig voor hem!

3 likes

Nee met bv moet je het ter plekke warm maken, kun je idd niet die warmhoudstand gebruiken. Wij hebben ook die ene waar water in moet en zo’n draagbare en ik vind die draagbare wel echt veel fijner, al is het alleen al omdat je geen stekker nodig hebt en geen nat flesje hebt.

2 likes

Zitten in de set!

Bv is in 20 sec magnetron ook warm en dus water voor poeder ook lijkt me?
Nee sorry die 60 eu houd ik lekker in m’n zak.

En zal al allemaal wel erg slecht zijn maar vanaf een half jaar heb ik de flesvoeding gemaakt met warm kraanwater zo’n beetje lauw op gevoel.

5 likes

Niemand zegt toch dat je het moet kopen. Beetje flauwe reactie, natuurlijk kan je melk op 1000 manieren opwarmen. Vind dit echt zo’n boomer reactie van de categorie ‘vroeger stond je ook in een reiswieg los op de achterbank in de auto en jij leeft ook nog’.

Volgens mij kreeg mijn oudste gekolfde melk voornamelijk op kamertemperatuur. Dit keer kreeg ik (medisch) advies om de melk lekker warm te geven, ik heb geen magnetron en ben al de halve dag bezig met voeding erin krijgen dus alles dat het een beetje makkelijker maakt is mooi meegenomen. Voor mij het geld wel helemaal waard dus :blush:

33 likes

De rits van zijn winterjas is opeens helemaal stuk gegaan. Hij was ook al tweedehands dus niet meer echt de moeite waard om nog te vervangen. Dus nu een maat groter besteld in de hoop dat hij hem in het najaar/volgende winter ook nog aankan…

4 likes

16 likes

Zo leuk!

1 like

Eens, ik vond dit ook echt heel handig. Ik gaf flesvoeding en vond het inderdaad 's nachts handig, maar ook als je op pad was. Wij gingen bijv met een baby van 3 mnd op vakantie met de auto en dit ding voorin de auto ipv moeilijk doen met een thermosflesje was zo fijn. Goeie aankoop!

3 likes

Ja oké als je geen magnetron hebt snap ik het wat beter want dan krijg je gekoelde bv nauwelijks warm inderdaad.
Welk merk flessen past erop of alleen dat wat erbij zit?

Ze hebben adapters voor verschillende merken flessen, dus bijna alles past erop

1 like