Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Dit tuinsetje van goki gekocht. Niet van plastic - hoop dat ik er geen spijt van ga hebben. :see_no_evil:

6 likes

Rara waar gaan we naar toe.






Stickerboeken bewaar ik voor in de trein.

11 likes

Geen idee denk niet london

4 likes

Australië.

3 likes

Dit jurkje via marktplaats gekocht:

17 likes

Deze week in de kruidvat folder

14 likes

4 euro voor een softshell jasje bij de Lidl:

10 likes

Omg dit doet me denken aan een forummer die zoiets voor 60 euro oid had gekocht :laughing:
Oja wel van hout.

1 like


Decathlon




Vinted

En deze lamp

13 likes

Mijn baby/dreumes heeft zoooooveel met deze gespeeld, echt een hit

2 likes

Ik heb deze gekocht en kreeg ze met 50% korting. Dus uiteindelijk voor €4, denk wel dat dit een foutje was?

1 like

Oeh ja ik moest wel gewoon 7,99 betalen haha, zo staan ze ook in de folder dus lucky you!

2 likes



Van H&M


Aangezien ze het liefste de hele dag puzzels maakt deze op vinted gekocht

2 likes

De bevalling is pas voor augustus, maar ik heb nu al voorpret met mijn eerste baby-aankoopjes :heart_eyes: Petit Bateau heeft nu een outlet tijdelijk online staan en ik vind die kleren zo geweldig.

Deze in maat 50:

Deze in maat 3M:

Ik moest me inhouden om niet de hele website leeg te kopen :see_no_evil:

19 likes

9 likes

Petit bateau valt soms heeeeel klein!
Mn zoontje draagt bv nu een maat 4 jaar shirt terwijl hij 2,5 is. dus zou niet teveel kleine maatjes kopen. De maat 50 van PB paste mn andere zoontje die geboren werd met maatje 44 goed ;)!

2 likes

Zo lief!!

Ik heb trouwens ook een augustus baby en kreeg veel rompertjes met korte mouwen, idd ook voor 3 maanden. Maar 3 maanden na augustus is het al veel te koud voor korte mouwen :upside_down_face: en daarvoor kunnen ze zichzelf nog helemaal niet warm houden. Ik heb haar alleen maar in wollen rompers met lange mouwen gehad. Sorry voor dit ongevraagde advies na je enthousiaste bericht.

5 likes

@Nimbus2000 @HermandeSchermman Dankje voor de tips! Ik had er inderdaad al mee rekening gehouden dat PB klein valt, dus ik hoop dat ik goed gegokt heb! :slight_smile:

2 likes

Zo echt hoor. Had een heel schattig rompertje maar mijn dochter paste die niet na de geboorte. En zij had maar maat 50

2 likes

Ik kwam deze zakjes met geborduurde plaatjes tegen voor pasen om chocolade eitjes in te doen of een klein cadeautje.

Heb ze gewassen en ze zien er nog prachtig uit!

29 likes