Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Baby

Peuter

(Zie nu dat het een australisch merk is maar heb het gekocht via atelier de wevershoek)

11 likes

Dit tuinsetje van goki gekocht. Niet van plastic - hoop dat ik er geen spijt van ga hebben. :see_no_evil:

6 likes

Rara waar gaan we naar toe.

Stickerboeken bewaar ik voor in de trein.

11 likes

Geen idee denk niet london

4 likes

Australië.

3 likes

Dit jurkje via marktplaats gekocht:

17 likes

Deze week in de kruidvat folder

14 likes

4 euro voor een softshell jasje bij de Lidl:

10 likes

Omg dit doet me denken aan een forummer die zoiets voor 60 euro oid had gekocht :laughing:
Oja wel van hout.

1 like

Decathlon

Vinted

En deze lamp

13 likes

Mijn baby/dreumes heeft zoooooveel met deze gespeeld, echt een hit

2 likes

Ik heb deze gekocht en kreeg ze met 50% korting. Dus uiteindelijk voor €4, denk wel dat dit een foutje was?

1 like

Oeh ja ik moest wel gewoon 7,99 betalen haha, zo staan ze ook in de folder dus lucky you!

2 likes

Van H&M

Aangezien ze het liefste de hele dag puzzels maakt deze op vinted gekocht

2 likes

De bevalling is pas voor augustus, maar ik heb nu al voorpret met mijn eerste baby-aankoopjes :heart_eyes: Petit Bateau heeft nu een outlet tijdelijk online staan en ik vind die kleren zo geweldig.

Deze in maat 50:

Deze in maat 3M:

Ik moest me inhouden om niet de hele website leeg te kopen :see_no_evil:

19 likes

9 likes

Petit bateau valt soms heeeeel klein!
Mn zoontje draagt bv nu een maat 4 jaar shirt terwijl hij 2,5 is. dus zou niet teveel kleine maatjes kopen. De maat 50 van PB paste mn andere zoontje die geboren werd met maatje 44 goed ;)!

2 likes

Zo lief!!

Ik heb trouwens ook een augustus baby en kreeg veel rompertjes met korte mouwen, idd ook voor 3 maanden. Maar 3 maanden na augustus is het al veel te koud voor korte mouwen :upside_down_face: en daarvoor kunnen ze zichzelf nog helemaal niet warm houden. Ik heb haar alleen maar in wollen rompers met lange mouwen gehad. Sorry voor dit ongevraagde advies na je enthousiaste bericht.

5 likes

@Nimbus2000 @HermandeSchermman Dankje voor de tips! Ik had er inderdaad al mee rekening gehouden dat PB klein valt, dus ik hoop dat ik goed gegokt heb! :slight_smile:

2 likes

Zo echt hoor. Had een heel schattig rompertje maar mijn dochter paste die niet na de geboorte. En zij had maar maat 50

2 likes