Baby
Peuter
(Zie nu dat het een australisch merk is maar heb het gekocht via atelier de wevershoek)
Geen idee denk niet london
Australië.
Omg dit doet me denken aan een forummer die zoiets voor 60 euro oid had gekocht ![]()
Oja wel van hout.
Mijn baby/dreumes heeft zoooooveel met deze gespeeld, echt een hit
Ik heb deze gekocht en kreeg ze met 50% korting. Dus uiteindelijk voor €4, denk wel dat dit een foutje was?
Oeh ja ik moest wel gewoon 7,99 betalen haha, zo staan ze ook in de folder dus lucky you!
De bevalling is pas voor augustus, maar ik heb nu al voorpret met mijn eerste baby-aankoopjes
Petit Bateau heeft nu een outlet tijdelijk online staan en ik vind die kleren zo geweldig.
Ik moest me inhouden om niet de hele website leeg te kopen ![]()
Petit bateau valt soms heeeeel klein!
Mn zoontje draagt bv nu een maat 4 jaar shirt terwijl hij 2,5 is. dus zou niet teveel kleine maatjes kopen. De maat 50 van PB paste mn andere zoontje die geboren werd met maatje 44 goed ;)!
Zo lief!!
Ik heb trouwens ook een augustus baby en kreeg veel rompertjes met korte mouwen, idd ook voor 3 maanden. Maar 3 maanden na augustus is het al veel te koud voor korte mouwen
en daarvoor kunnen ze zichzelf nog helemaal niet warm houden. Ik heb haar alleen maar in wollen rompers met lange mouwen gehad. Sorry voor dit ongevraagde advies na je enthousiaste bericht.
@Nimbus2000 @HermandeSchermman Dankje voor de tips! Ik had er inderdaad al mee rekening gehouden dat PB klein valt, dus ik hoop dat ik goed gegokt heb! ![]()
Zo echt hoor. Had een heel schattig rompertje maar mijn dochter paste die niet na de geboorte. En zij had maar maat 50