Ik kwam deze zakjes met geborduurde plaatjes tegen voor pasen om chocolade eitjes in te doen of een klein cadeautje.
Heb ze gewassen en ze zien er nog prachtig uit!
Ik kwam deze zakjes met geborduurde plaatjes tegen voor pasen om chocolade eitjes in te doen of een klein cadeautje.
Heb ze gewassen en ze zien er nog prachtig uit!
Echt heel cute🥰
Cute dat denim pakje, is dat zeeman?
Jaaa! Hebben echt hele leuke dingen nu
Dit is toch maar net wat je fijn vindt? Ik heb januarikinderen en nooit lange mouwen rompers gebruikt want vond het alleen maar onhandig.
Nou ik vind eigenlijk dat alle babies lange mouwen aan zouden ‘moeten’, tenzij het megaheet is. Tegelijkertijd vind ik dat iedereen inderdaad moet doen wat voor hen zelf werkt, als je het je baby aantrekt hoor je me niet hoor.
Lange mouwen van katoen zijn trouwens geen doen (gedaan bij baby 1 tot maat 68), maar met wollen rompers is het een stuk makkelijker (baby 2 banaf dag 1)!
Waarom? Als ze het met een korte romper en trui warm genoeg hebben is dat ook goed toch?
Ja is ook goed hoor! Maar ik vind het fijner voor de geborgenheid en om zichzelf goed warm te houden, een eerste laagje dicht op de huid.
Elk eerste laagje zit toch dicht op de huid?
Ja, wat bedoel je daarmee?
Ik hoef er trouwens niet over te discussiëren hoor
Ik doe (en denk) dit, maar doe wat je zelf fijn vindt.
Hoeft toch ook geen discussie te zijn, vroeg me gewoon af waarom je dat vind. Al zou je helemaal geen romper gebruiken maar je kind wel warm genoeg aankleden, you do you toch, jouw baby.
Yess helemaal eens.
Je spreekt jezelf nogal tegen. Eerst zeg je: ze moeten een lange mouwen romper aan en daarna zeg je: doe waar je je goed bij voelt. Ik hoef er ook geen discussie over te voeren, maar elk eerste laagje lijkt me dicht op de huid, of het nou een romper of direct een truitje is. Lekker kijken naar wat jouw baby op jouw moment nodig heeft lijkt me het beste.
Joe ![]()
Het ligt ook wel aan je kind. Mijn zoontje het het altijd warm en had veel sneller korte mouwen aan dan mijn dochter.
En ik vind die wollen rompers niks, komen te vaak tussen de normale was en dan zijn ze verpest
🫣
En zo was ik juist weer heel blij met korte mouwen rompers in kleine maten, want ik vond lange mouwen romper + trui met lange mouwen echt heel vervelend om over elkaar aan te worstelen die eerste maanden…
Veel kledingwissels vanwege spugen en lange mouwen + lange mouwen er overheen was voor mij echt een gepriegel, om al die stof over elkaar heen te krijgen met die kleine lieve baby armpjes. Het is ook niet alsof ze nou lekker meewerken die eerste maanden, met aankleden
Nouja ook nog een praktische noot vóór korte mouwen rompers
On topic

Deze ijsjesset
Voor m’n kleine breinkraker ![]()
En deze kon ik niet laten staan (ikea) ![]()
Jij hebt echt leuke marktplaats aankopen! Is vinted daar minder een ding (of uberhaupt niet)?