Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Eigenlijk is vinted hier niet zo’n ding. Hoor er ook nooit mensen over praten.

Heb zelf ook nog nooit iets via vinted gekocht. :see_no_evil:

3 likes

Ah Mini Loco daar speelt zeker onze jongste echt vaak mee.

Tip: Ik heb veel boekjes gekocht tijdens de vrijmarkten op Koningsdag. Lage prijzen en geen gedoe mer verzendkosten.

4 likes

Die balansbalk is hier echt een grote hit. Heb hem al een paar keer op willen bergen, maar wordt dan toch weer naar de woonkamer gesleept.

3 likes

Alles van Zeeman

13 likes

Wat leuk! Van welk materiaal zijn de truien en het onderste pakje gemaakt?

Boekenmarkt in het dorp. Alle kinderen krijgen vanuit school ook een bon voor een gratis boek. Hij heeft alles zelf uitgezocht.

13 likes

Ik heb heel wat via vinted gekocht (van gray label, marmar, noppies) maar vond bij de zara ook zoveel schattige dingen dat ik die wel nieuw heb gekocht!

65 moet 56 zijn ofc.

13 likes

Waar is dat groene broekje van? Ik zoek nog zoiets voor de zomer

1 like

De truien van katoen, boxpakje gok ik ook maar dat kan ik pas laten weten als ik het binnen heb.

2 likes

Zaraaa

2 likes

Dit spelletje bij de kringloop. Mega succes. Hij heeft er direct ruim een uur mee gespeeld.

7 likes

Loods of stock sale:

Wibra voor koningsdag:

Vinted, voertuigen nieuw in doos:

Verbaas me telkens weer met die loods sale hoe ruk het is voor jongetjes :joy: Was met een vriendin met een dochtertje en daar konden we echt voor tassen vol voor vinden.
Alles is van 4president op het korte spijkerbroekje na. Die is van noppies. Was hier €80 in totaal voor kwijt. Normaal zijn de broekjes €35 per stuk en nu 40% korting.

3 likes

Oh dat jasje is echt geweldig :weary:

2 likes

Oh die kleurtjes zijn echt leuk! Ik heb de gele romper en legging gekocht en een dun broekje in jeanskleur die eruit ziet alsof er een wasbare luier onder kan :crossed_fingers:

7 likes

Heeft iemand stapelstenen van een goedkoper merk die wel anti slip hebben?

Wij hebben die van gonge. Zien er iets anders uit, maar ze worden hier heel vaak gebruikt

Mijn kind heeft een soort puzzelsprong gemaakt en vindt de 16 en 24 stukjes puzzels voor de baby

Deze via marktplaats opgehaald voor 3 euro

Kringloop, ook een spelletje voor vakantie (allebei 50 cent)

En een groep 1/2 elektro, ook kringloop (50 cent)

10 likes

Alles van de kringloop. Blousje is van zeeman, kost dan nog 2,99, vind ik dan ergens toch wel duur. Zadig & Voltaire rokje 3,99 dat merk zal wel niet bekend zijn geweest bij degene die het moest prijzen.

En dit tuinsetje, hopelijk kan ze zich daar een beetje mee amuseren als ik morgen in de tuin wil werken

14 likes

Mijn zoontje wordt in april 3 en zit nu qua spelen in een paardenfase.

Toevallig heeft mijn vriend vorig jaar een paardentrailer van fagus in de aanbieding gekocht. Eigenlijk wilden we die met de kerst geven, maar op dat moment zou hij het minder interessant hebben gevonden, dus we hebben besloten te wachten tot zijn verjaardag. Echt perfect nu!

Vandaag heb ik er dan van schleich een paardenset + ezels bij gekocht. De traktor waar de trailer aan kan, heeft ie al.

Denk dat hij het wel heel leuk gaat vinden!

31 likes

Allemaal van Next via Zalando

34 likes