Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Niet typisch kind maar wel voor mijn jongste die gek is op kikkers.
Op de rommelmarkt voor 1,50 gescoord!

10 likes

Die jumpsuit is echt té schattig :face_holding_back_tears:

5 likes

5 likes

Na één zomer op scapino sandaaltjes die echt binnen een paar weken afgetrapt waren toch maar weer teva’s. Middelste heeft ze zelf online uitgezocht, want ja… ijsjes schoenen mama! Via de AH voordeelshop een zalando kortingskaart gekocht, dus 25% korting. De oudste draagt graag hoodies, dus die er ook bij besteld.

4 likes

Het was tijd voor nieuwe gympen en regenlaarzen.
Ze zijn er zo blij mee, vind ik zo schattig :smiling_face:

10 likes

Had een paar jaar geleden nooit verwacht dat ik zoiets in mijn tuin zou plaatsen maar goed :sweat_smile:

26 likes

Haha same. Wij zijn afgelopen jaar verhuisd en hebben zo’n toestel met glijbaan en schommel overgenomen van de vorige bewoners en ik denk dat mijn kinderen dat het leukste vinden van de hel verhuizing😂

4 likes

Blijven teva’s langer goed dan de sandalen van de scapino? Vorig jaar werden de scapino sandalen hier ook heel snel kapot en ben nu opzoek naar iets goeds.

Ik heb einde seizoen tweedehands teva’s gekocht en daarna ook weer doorverkocht. Onverwoestbaar!

7 likes

Geen ervaring met scapino sandalen, maar ik probeer echt leren sandalen te kopen die blijven wel lang goed

2 likes

Hema

12 likes

Teva’s gaan langer dan een zomer mee (als ze nog passen…) en kunnen ook goed schoongemaakt worden, mogen helemaal nat worden. Ideaal vind ik!

6 likes

Ik heb Teva’s met een lichte kleur bandjes gezien. Is dit het domste ever om te kopen of worden de bandjes ook weer redelijk schoon bij wassen?
(voor kleuter)

1 like

Ja! Ik heb voor de oudste teva’s gekocht en die zijn twee zomers gedragen + de zomer erna door haar zusje. Ze passen nu niet meer en hebben wel wat beschadigingen, maar hadden echt nog wel een ronde mee gekund. Snap achteraf ook niet dat ik scapino sqndaaltjes gekocht heb. Na 2/3 maanden liet het klitteband al los en ze hebben het eind van de zomer niet eens gehaald. Vind leren sandalen ook erg mooi, maar ik heb echt sloopkogels als kinderen :sweat_smile: en dan blijven deze gewoon veel mooier. Ook met water, modder, etc. Vind ze echt top!

1 like

Heb dit jurkje via marktplaats gekocht:

24 likes

Hier heeft dochter twee jaar gelopen op een paar, ze vielen heel groot en als zoontje niet heel andere maat voeten heeft tegen die tijd kunnen ze denk ik wel weer nog twee jaar mee!

3 likes

Ja! Love Teva. Het zijn niet de hipste sandalen maar ze zijn echt goed. Ik heb ook nooit een paar weggegooid omdat er iets kapot was oid, en je kunt ze goed schoonmaken

3 likes

Klopt! Ik koop daarom gewoon de eigen maat ipv een maatje kleiner zoals wel eens geadviseerd wordt. Dan vallen ze ruim, maar met de klittenband is dat niet echt een probleem in mijn ervaring. En daardoor gaan ze vaak wel 2 zomers (minimaal) mee.

4 likes

Maar dan groeien de voeten van je kinderen ook niet heel snel (meer)? Ik heb afgelopen zomer 2 maten moeten kopen, de grootste maat zou begin van de zomer echt véél te groot zijn geweest en de kleinste maat kwamen tegen het einde haar tenen overheen.

2 likes

Bij teva’s kan je het achterste bandje zo instellen dat de extra ruimte bij de hiel zit en niet bij de tenen. Of had je dat al zo geprobeerd?

3 likes