Zara
Oh wauw. Tjah, weet ik niet. Ik had maat 22/23 waar dus drie zomers op gelopen is. Eerste zomer wat te groot, tweede zomer paste nog prima, derde zomer weer wat groot voor het volgende kind. Ik heb nu maat 26 besteld, terwijl ze in 24/25 zit nu. De oudste zit in maat 27 nu en voor haar heb ik teva’s maat 28 in de kast zitten. Of ze heel erg snel groeien, geen idee… Volgens mij gaan ze aardig volgens het boekje en wat @still zegt. Je kunt met alle bandjes spelen en ze strakker/ruimer maken. Dan kom je echt een heel eind, vooral in het begin.
Ook maar eens aan de Teva’s
. Klinken idd wel top hufterproof en lekker makkelijk met klittenband.
En ook nieuwe regenlaarzen
Wauw!
Love it. Die scandinavische kneuterbehangetjes zijn zo fantastisch.
Ja, ben heeel benieuwd hoe het uitpakt, heb er echt lang over getwijfeld ![]()
Resultaat van heel wat tijd op Vinted speuren. Lente/zomer garderobe voor twee dochters met bijna dezelfde maat. Er staan zoooo veel mooie spullen op, had nog makkelijk door kunnen gaan maar de kast is nu wel weer vol (wil alleen nog even wat nieuw tshirtjes kopen erbij).
Wow vet goede vondsten!!
Update nav onze Teva aankoop:
Ok, Teva’s verdienen voor mij persoonlijk niet de schoonheidsprijs, maar mijn dochter was hier zo ont-zet-tend blij mee
De kleuren, dat ze ze helemaal zelf aan en uit kan doen, en volgens mij zitten ze ook gewoon heel lekker. Kind heeft er nog net niet mee geslapen. Maar ze moesten vanochtend wel mee in de tas om aan de juffen op de opvang te laten zien
(ze wilde ze eigenlijk aan, maar ik vond het daar te koud en nat voor).
Ik heb eerder ook nog hele leuke leren sandalen op Vinted gescoord, maar ik vermoed dat ik die einde vh seizoen bijna ongedragen weer door kan verkopen
die gaat ze nu vast noooooit meer kiezen
Beide Hema met 30% korting voor de dreumes. Moest me echt inhouden want ze hadden zoveel leuks maar heb helaas niet al te veel nodig ![]()
Voor de Grimm’s jaarring, vind het leuk om daar een klein Paas-tafereeltje van te maken waar dochter ook mee kan spelen. Had al wel een vaasje, houten bloemetje en een gansje. Dus nu nog wat echte paasdingetjes om het nog iets meer af te maken.
En als we dan toch online bestellen, ook maar alvast deze er bij voor de aankomende verjaardag
(over 3 maanden).
En deze set van Dille &Kamille ook voor haar verjaardag, omdat ze dol is op Roodborstjes.