Haha zegt iemand dit echt tegen jou?
Heerlijk! Zo fris en vrolijk. Dat streepjesshirt is ook echt
![]()
Schoenen voor de kinderen voor de trouwerij. Zelf ga ik ook all stars dragen en het bloemenprintje in de schoenen is een verwijzing naar onze kaart. Zo leuk!
Jazeker, iemand op het schoolplein. Vooral m’n oudste dochter loopt er vaak als een zuurstok bij, met roze en paars en printjes. Dat vindt ze leuk en dat vind ik dan weer leuk.
Twee tantes van ons zoontje vroegen wat ze hem voor zijn derde verjaardag konden gegeven. Uiteindelijk hebben wij deze twee dingen voor hem uitgezocht:
Een doktersset:
En een kompas:
Ik had deze 3 items zo kunnen kopen. Ik kleed ze lekker kleurrijk zolang als ik kan!
Als aanvulling op het kompas zou je ook nog kunnen denken aan een kinder verrekijker. Die hebben ze van mijn tante gehad en was een groot succes.
De streepjes variant. Van Dirkje, set voor 15 euro gescoord bij Jola
Nog meer streepjes bij de Jola.
Zeeman, super fijn zacht stofje!
Cadeautje voor vriendin die zwanger is van een zoontje.
Een verschoonmatje voor onderweg, een wollen mutsje van Engel Natuur, slofjes van Hvid en een gepersonaliseerd borstel en kam setje.
Mis ik nog iets heel leuks/handigs wat erbij past? Ik dacht aan een badcapeje maar kan geen leuke vinden.
Koeka of Zara home
Ik vind deze heel lief ![]()
Een romper/boxpakje misschien?
(Houten) bijtring? Katoenen speendoekje?
Die komt op het lijstje voor potentiële kerstcadeautjes!! ![]()
Wat een super leuk cadeau! Ik zou hier echt mega blij mee zijn. Veel plezier met geven!
Heel veel leggings zijn nu echt te kort geworden, dus even wat vrolijke kleuren ingeslagen voor mijn dochter ![]()
Haha in heb vandaag precies deze set ook gehaald
Ooo zo’n leuk setje!
















