Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)




“Je kleedt ze wel een beetje als een kauwgombal he”
Yup

21 likes

Haha zegt iemand dit echt tegen jou?

Heerlijk! Zo fris en vrolijk. Dat streepjesshirt is ook echt :100: :star_struck:

4 likes



Schoenen voor de kinderen voor de trouwerij. Zelf ga ik ook all stars dragen en het bloemenprintje in de schoenen is een verwijzing naar onze kaart. Zo leuk!

23 likes

Jazeker, iemand op het schoolplein. Vooral m’n oudste dochter loopt er vaak als een zuurstok bij, met roze en paars en printjes. Dat vindt ze leuk en dat vind ik dan weer leuk.

Deze broek staat haar zo leuk :star_struck:🥹



Allebei van Next

16 likes

Twee tantes van ons zoontje vroegen wat ze hem voor zijn derde verjaardag konden gegeven. Uiteindelijk hebben wij deze twee dingen voor hem uitgezocht:

Een doktersset:

En een kompas:

8 likes

Ik had deze 3 items zo kunnen kopen. Ik kleed ze lekker kleurrijk zolang als ik kan!

5 likes

Als aanvulling op het kompas zou je ook nog kunnen denken aan een kinder verrekijker. Die hebben ze van mijn tante gehad en was een groot succes.

3 likes


De streepjes variant. Van Dirkje, set voor 15 euro gescoord bij Jola :scream:


Nog meer streepjes bij de Jola.


Zeeman, super fijn zacht stofje!

5 likes

Cadeautje voor vriendin die zwanger is van een zoontje.

Een verschoonmatje voor onderweg, een wollen mutsje van Engel Natuur, slofjes van Hvid en een gepersonaliseerd borstel en kam setje.

Mis ik nog iets heel leuks/handigs wat erbij past? Ik dacht aan een badcapeje maar kan geen leuke vinden.

19 likes

Koeka of Zara home

3 likes

Ik vind deze heel lief :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Een romper/boxpakje misschien?

2 likes

(Houten) bijtring? Katoenen speendoekje?

3 likes

Die komt op het lijstje voor potentiële kerstcadeautjes!! :raised_hands:

1 like

Wat een super leuk cadeau! Ik zou hier echt mega blij mee zijn. Veel plezier met geven!

4 likes

Heel veel leggings zijn nu echt te kort geworden, dus even wat vrolijke kleuren ingeslagen voor mijn dochter :smile:


13 likes

We gaan naar Italië op vakantie dus kon deze niet laten liggen :tomato: van de Zeeman!

24 likes

Haha in heb vandaag precies deze set ook gehaald

2 likes

Ooo zo’n leuk setje!

1 like