En nog een ander veulentje waar ik geen foto van heb.
Voor in de paasmand van mijn kind, bijna alles in de kringloop gevonden. Deze via marktplaats gekocht.
En nog een ander veulentje waar ik geen foto van heb.
Voor in de paasmand van mijn kind, bijna alles in de kringloop gevonden. Deze via marktplaats gekocht.
Bij de kringloop. Wel nog ruim 2 maten te groot dus hoop dat het uitkomt qua winter
En halli galli junior ook van de kringloop
Wat een leuke schoenen! Goede vondst ![]()
Ben zo blij dat er hier in Wenen ook een Hema zit! Zag vandaag deze houten loopklossen die ik meegenomen heb. Vond die zelf als kind altijd zo leuk om op te lopen!
Mijn zoontje wordt aankomende week drie, weten jullie toevallig nog vanaf welke leeftijd dit leuk is? (Ben het zelf al vergeten
, maar anders bewaar ik ze nog een jaartje tot de volgende lente).
Wat schattig! Ik heb ze vorig jaar op de rommelmarkt gekocht, dochter was toen 2.5 en vond het al leuk om te proberen. Was toen nog wel moeilijk maar rond 3 jaar kon ze het (ze zijn er ook op de peutergym). Ik heb een knoop in de touwen gemaakt aan de bovenkant zodat die korter zijn.
Oh leuk, dan ga ik het gauw eens proberen!
Pfff ik moet er ook weer een kopen, wat zijn die dingen achterlijk duur geworden of was de aer+ dat ook al en heb ik het verdrongen. ![]()
Ik dacht dat mensen altijd overdreven als ze zeiden hoe fijn die Aer is haha. Heb geen kinderwagen meer en alleen een wat goedkopere buggy, maar loop veel en ook vaak dagjes weg. Toch maar eens naar de babywinkel gegaan en deze reed veruit het fijnst dus ik snap wel dat hij zo populair is.
Heb je ook de beugel gekocht? Die vind ik handig omdat mn zoontje iets kan vasthouden, maar kost ook weer geld 🫠
Ik heb hem gekocht met een actie waarbij ik de beugel erbij ‘krijg’.
Heb laatst een aer+ voor 150 op MP gekocht ![]()
zwart met panterprint wel leuk!
Je verkoopt alles zo weer door voor een goede prijs. Ik had een Aer beugel die niet inklapbaar is, gekocht voor €33. Veel gebruikt maar amper gebruikers sporen en weer doorverkocht voor €30 op vinted naar Frankrijk. Nu een inklapbare gekocht en dus maar €15 bij hoeven te betalen ![]()
Ik vind het echt kut van zeeman dat artikels in beperkt aantal maten beschikbaar is. Mijn dochter is nette klein voor die set maar dan weer te groot voor een leuke tomatentrui die ze enkel hadden tot maat 68
Vind ik ook! Heel veel baby items zou ik liefst ook in peuter/kleuter maten willen…
Ja die inklapbare heb ik ook nieuw! Super handig, ik zou het alleen niet kunnen doorverkopen omdat mn zoontje die leer er vanaf heeft gepulkt🫠🫠