Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)





Wat voorjaarskleding
Allemaal Zara

19 likes

Vast pyjama’s maatje groter

3 likes

Waar was deze actie? Ik wil er ook 1 kopen :slight_smile:

1 like

Kindermaxx.

3 likes

Oude helm paste echt niet meer en ze kan sinds kort zelf fietsen dus ze heeft een nieuwe helm uitgezocht :smiling_face_with_three_hearts:

19 likes

Allemaal via Vinted voor de zomer voor de oudste. Onderste zijn twee pyjama’s.

Kind wilde het geblokte shortje en felroze shirt morgen al aan zodat ze het aan haar vriendjes kon laten zien 🥹


14 likes

11 likes

Pas maar op. Je kind wil straks alleen nog maar deze aan. Mijn dochter draagt het liefst de eenhoorn diadeem erbij.

4 likes

Ik snap dat helemaal :heart_eyes:

3 likes

Haha ja denk het ook wel! Ze loopt nu al weken met poezenoren op haar hoofd te miauwen🤣 dus deze zal ook wel in de smaak vallen. Kan ze zichzelf weer uren in de spiegel bewonderen, dat doet ze met verkleedkleding aan het liefste

2 likes

Via marktplaats, bijna ongebruikt zonder gebruikerssporen. Echt heel blij mee. Wilde wel liever een mooi kleurtje maar je kan niet alles hebben.


IMG_1544

10 likes

21 likes

Heb vandaag deze radio met cd/cassettespeler + (luister)boeken via marktplaats opgehaald:

Dit is een serie van boeken die kinderen met de muziek van verschillende componisten laat kennismaken.

De muziek is prachtig en met het verhaal dat erbij verteld wordt kun je ook echt een leuke voorstelling maken bij de muziek.

Ook de illustraties zijn prachtig:

Ik laat nog twee boeken van dezelfde serie toesturen - ook via marktplaats:


Mijn vriend heeft ook nog een heleboel cassettebandjes die hij zelf als kind geweldig vond om naar te luisteren. Dus die gaan we de volgende keer meenemen als we weer bij zijn ouders zijn.

Oh en deze klok kreeg ik ook nog gratis mee toen ik de radio vandaag ophaalde… :sweat_smile:

21 likes

Twee van deze setjes

5 likes

Die zijn heel fijn!

1 like

Wat ontzettend leuk! Weet je toevallig of deze boeken ook in het Nederlands zijn uitgegeven?

2 likes

aan de slag met een spuitbus dus! Werkt echt makkelijk, kun je ‘m alsnog een kleurtje geven

1 like

Helaas niet, anders had ik ze namelijk ook liever in het Nederlands gehad.

Ik geloof dat de Verhalenorkest serie eventueel een alternatief is, maar heb daar ooit fragmenten van gehoord en de muziekfragmenten die daarin voorkomen zijn een stuk korter. In de serie die ik nu heb, worden ook echt alle instrumenten analyserend beschreven en wat voor sentiment die overbrengen. Je luistert dus heel actief naar de muziek.

Heb gister het Moldau boek samen gelezen met mijn peuter. Eerst heb ik hem naar de Duitse versie laten luisteren en heb daarbij de plaatjes aangewezen. Aan het eind werd het muziekstuk van zo’n 8 minuten nog een keer compleet en zonder onderbrekingen afgespeeld en toen heb ik het verhaal nog een keer met de plaatjes in het Nederlands naverteld.

Was wel een succes! :)) Ik hoop dat hij het dan ook leuk vindt om op een gegeven moment zelf naar de verhalen te luisteren.

6 likes

Heb vandaag nog zo’n muziekboek binnengekregen! Vind het heel leuk, dat er ook veel aandacht aan de instrumenten zelf wordt gegeven. Dat ontbreekt een beetje bij het verhalenorkest, vind ik.

7 likes

Ook nog een puky loopfiets want zolang ze nog niet goed kan fietsen en remmen gaan we naar school met de loopfiets en hij was veel te klein geworden.


Heerlijke kleurtjes

9 likes