Wauw echt geweldig!!! Die boeken ![]()
Wow die plop&hopp was verboden in mijn kindertijd. Ik weet niet meer of dat alleen op school was of in het algemeen maar gebeurden veel ongelukken mee
of zijn ze verbeterd inmiddels?
O wij speelden er vroeger ook wel mee maar er vielen nooit gewonden. Kijken of ik spijt ga krijgen van deze aankoop haha
Deze papieren bloemen voor de kamer van m’n dochter. Stond eerst een grote bananenplant maar die had het opgegeven
Echt heel leuk! Waar vandaan?
Dankjewel! Van een lokaal tuincentrum (Borghuis in Deurningen).
Hij was € 30,-, vond ik ook wel een oké prijs
Ik heb zitten googlen maar wat ik vind is van het merk Butlers, serie Bloom. Zijn dat ze? En ik zie er met en zonder ‘voet’ aan de onderzijde, hoe is dat bij jou?
Volgens mij is dat een andere, dit staat er op het kaartje namelijk
Kom via Google dan op een niet werkende bol link met een slechte foto maar volgens mij zijn het deze wel
https://www.bol.com/nl/nl/p/dijk-natural-collection-grote-papieren-decoratie-bloemen-set-van-3-op-houten-voet-68-x-20-x-150/9300000228640581/
Die van mij heeft een voet inderdaad
Wauw! Echt prachtig!
Heb deze houten boerderij via marktplaats gevonden. Tot nu toe is het een succes! M’n peuter vindt het geweldig!
En nu mag ik van mezelf geen kinderaankopen meer doen tot december. ![]()
Groeispurt dus even shoppen! Alle 4 Mingo, zo heerlijk zacht altijd
En nog wat 2e hands via Sellpy, moet daar altijd zo door die lelijke foto’s heen kijken.
Wel goed afgestemd qua kleur zie ik nu haha
Allemaal voor de peuter van Vinted (spijkerbroekjes van H&M, gekleurde broekje van Daily Brat, jurkje van Next, shirt van Sproet & Sprout)
Zara
Nu nog een vest, sandalen en UV pak.(ik zoek tips voor een leuk gekleurd UV pak!!) en dan is de peuter klaar. Hoop dat de baby nog iets meer groeit en in de baby zomerkleren van haar zus past maar vrees dat dat ook een rondje Vinted wordt.
Next heeft de leukste uv pakken vind ik
Echt een feeeest toen ik eindelijk 86 kon bestellen bij Zara! ![]()
Bestel je via zalando of next zelf? Ik durf nooit uk te bestellen.
Via next zelf kan gewoon hoor! Op de site staat ook dat hun voorwaarden zijn voor NL klanten dat alle kosten voldaan zijn en invoerrechten enz inbegrepen zijn.
Next uk komt uit Duitsland. Is altijd snel in huis en je betaalt geen invoer etc
Vind het leuke kleren en goede kwaliteit. Geen scheve naden en dat het na 1 keer slobbert zoals zeeman en h&m
Jahoor gewoon eigen site geen issues
























