Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)


Krijgt ze cadeau als haar broertje geboren is

6 likes

Haha ja hier net zo!

1 like

Dolgelukkig kind. Hij is inmiddels al druk bezig met vegen en daarna wil hij dweilen :+1:t2:.

30 likes


4,50, de gruffalo zat er ook nog bij maar die is bij oma gebleven want die hebben we thuis al


2 euro


Deze kikker met koffer heb ik 2x voor samen 2 euro


1,50 voor mijn 6 jarige meneer

14 likes

Ergggg blij met deze vrijmarktaankopen
En een broekje en jasje

41 likes

Oh, wat leuk al die vrijmarktkoopjes! Vind het echt jammer dat ik nu niet in Nederland ben! Voor kinderspulletjes is het echt perfect!

3 likes

Kind is zielsgelukkig met het zelf gekochte Gabby huis :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes


Kind is dolgelukkig :smiling_face_with_three_hearts:
Die brüder voertuigen waren ook echt een goede deal, love vrijmarkten

8 likes

Hier op de vrijmarkt een of ander wanstaltige (en grote) Paw Patrol vrachtwagen gescoord waar mijn oudste dolgelukkig mee is, een houten brandweerwagentje voor de jongste en een Dikkie Dik voorleesboek. €7,50 totaal :relieved:

14 likes

Kind heeft zelf een dino, een paar knikkers en autootjes en een regenboog pop it fidget-ding uitgezocht (zou ik zelf nooit aan gedacht hebben maar hij vindt het superleuk). Wij hadden daarnaast nog een grote zak duploblokken, Dikkie Dik-memory, een superstoffig kasteel van Fisher Price en een paar boeken van Roald Dahl (voor later) gekocht

5 likes

Ons kind ging op pikachu jacht. Vorig jaar heeft ze een pikachuknuffel gevonden en dit jaar wilde ze een uitbreiding. We zijn super veel leuke dingen tegengekomen maar dat wilde ze allemaal niet want ze wou genoeg geld hebben voor een pikachuknuffel.

Eindstand: 2 pikachuknuffels en een tweede ronde over de markt om alle leuke dingen weer op te zoeken. Uiteindelijk alleen nog 3 borre boekjes gevonden, de rest was al weg.

5 likes

Leuk al die aankoopjes! Wij waren wat later dan gepland dus het was heel druk en ik had geen zin meer om goed te zoeken. Uiteindelijk een paar Donald Duck pockets en Minoes gekocht en de kinderen hebben een auto en een sleutelhanger (waar de oudste al maandenlang van droomde blijkbaar, heel lief) uitgezocht.

6 likes



Dit spel wilde ik al een tijdje dus heel blij mee, voor 3 euro. De schoentjes waren 50 cent. Er waren 4 paar om uit te kiezen en ze wilde deze, de roze steen heb ik nog en die moet ik er nog opplakken.
En de sandalen!! Echt precies degene die ik wilde voor 3 euro en echt nog nieuw. Ik ben een gelukkig mens.

Edit : en ze heeft zelf nog een knuffel een armband en een octopus badding gekocht.

6 likes

Met lampjes in de wielen :star_struck:
2,50 vrijmarkt

(En setje beschermers van de Decathlon, nieuw)

10 likes

Dubbelpost, maar zag net deze cute Jenga-variant in mijn plaatselijke tweedehands kinderwinkel:
En aangezien mijn dochter altijd keihard moet lachen om alles wat omvalt, leek me dit een topspel voor thuis :crazy_face:

10 likes

Vannacht tijdens het voeden bij Dilling besteld, ook nog wat dingen voor mezelf :relaxed:

5 likes

Veel zomerkleding en een nieuwe lamp voor de slaapkamer

7 likes

Vind het normaal een te duur merk, maar nu bij de Zara dit besteld, Sissel Edelbo x Zara

7 likes

De t/m 6 collectie van de Zara is echt zooooo veel leuker dan die voor 6+. Ik mis deze kleding echt voor mn kind

8 likes

Nachtvoedingen zijn echt slecht voor je portemonnee haha!

9 likes