Oké, ik reageerde op wat je zei, niet op wat je nu schrijft.
Ze kunnen er zelf wel in klimmen inmiddels. Ik heb voor beide zo’n cybex dat ze een groot kussen over zich heen hebben zeg maar. Die klik je gewoon in de gordel dus mis zelf dan de draaifunctie niet.
Oke, heeft nergens gestaan maar wat jij wil
Ik heb mijn kind al vanaf net 3 in deze stoel:
Het is een groep 3 stoel. En dan zit ze met de normale gordel vast. Ze was toen 17 kilo ofzo. Zij paste echt niet meer in een kleinere autostoel ook al mocht ze nog niet in deze eigenlijk.
Ik krijg haar ook niet achterwaarts met die lange benen. Ze is nu 3,5 en zit in maat 116 en 18,5 kg.
Valt jouw kind dan nooit meer in slaap in de auto? Want wij hebben het eens gehad met zo’n stoel maar dan lag hij zo oncomfortabel met z’n nek dat hij continu wakker werd.
Wij hebben een groep 2/3 stoel die dan uiteindelijk ook met de normale gordel kan en ook als booster geloof ik, daar slaapt hij nog wel prima in.
Heeeeeel zelden. Misschien 1 keer per jaar en dat ziet er inderdaad oncomfortabel uit
Ik heb recent deze gekocht voor mijn dochter. Door dat ding tussen haar benen was de stoel veiliger dan de andere stoelen. Hij kwam ook heel goed uit de test van de consumentenbond.
750😲
Maar dan heb je wel een stoeltje met ingebouwde airbag!
(Bij Babypark hebben ze overigens ook nog een variant van 800 euro)
Jenken, als ik dit wist had ik geen cybex isofix gekocht - heb me echt te weinig (gewoon niet) erin verdiept hahaha
Ik heb alles meegelezen, maar wat is daar mis mee dan?
Wij hebben nu de maxi-cosi pebble pro met family fix base en willen tzt de pearl pro als opvolger kopen zodat we dezelfde base kunnen blijven gebruiken.
Omdat het wel handig is als we onze baby in beide auto’s kunnen vervoeren nu we weer (gaan) werken willen we de Cybex Sirona GI I-size kopen, die heeft een vaste base en is van 3 maanden tot 4 jaar. Maar dat lijkt dan dus geen goed idee te zijn?
Nee pallas-g. Die kwam heel goed uit de consumentenbond test en was ook niet zo duur. Je kan die tot 12 jaar gebruiken. Helemaal uitschuiven en op een gegeven moment met de gewone gordel vast zetten.
Omdat er - als ik het goed begrijp - op een cybex base minder opties passen en prijziger zijn. Maar misschien heb ik het verkeerd begrepen!
Oh, ik snap het! Op de base van maxi-cosi die wij hebben past ook maar 1 opvolgstoeltje volgens mij, dus weet niet of je bij cybex echt minder keuze hebt.
@Cam @Bailey maar als je de wens eventueel hebt voor nog een kindje maakt de base ook niet meer uit. Veel vervolgstoeltjes komen inc base.
Wij zijn ook voor een pebble 360 gegaan met bijbehorende base zodat de vervolgstoel daarop kan. Maar nu de wens voor een volgende er wel is vinden we die base niet meer relevant omdat die bij de maxicosi blijft. Anders moeten we alsnog dezelfde base weer aanschaffen.
Ja dit hebben wij nu precies zo gedaan!
Ik heb toch nu 2x dezelfde base gekocht, maxi Cosi 360 (niet de pro) is een stuk goedkoper geworden! En vind het wel fijn dat ze allemaal hetzelfde zijn!
Ik heb het dikke boek van alle bijzondere dieren gister voor het eerst aan mijn zoontje van bijna twee laten zien. Ik heb de teksten nog helemaal niet voorgelezen, maar we hebben alle dieren bekeken en benoemd. Hij kan ze al bijna allemaal benoemen en zegt er dan bij ‘dierentuin’ bij de dieren die we van de dierentuin kennen! Ook interessant om zijn reactie te zien bij dieren die hij nog niet kent, vooral bij reptielen en insecten; daar laat hij dan echt zo’n heel verraste gezichtsuitdrukking zien!
Leuk, iig., dat je hebt gezegd dat ze dit boek al op vroege leeftijd kunnen lezen, want ik had het al automatisch bij de boeken voor ‘later’ neergelegd.
Nu vind ik het trouwens nog leuker dat ik kort geleden ook zo’n globe heb gekocht, dan kunnen we aan de hand van dat boek ook nog aanwijzen waar ze op de wereld voorkomen!