Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Deze speelmat met 2 kanten (gelukkig :joy:). Was al lang naar een opvouwbare mat omdat ik foam puzzelmatten vervelend vind opbergen. Dit kan gewoon zo hup onder de box.

Hopelijk is het wat :pray:

6 likes

Oeh ik vind de print juist geweldig! Lekker 80s :heart_eyes:

1 like

Vind vind hem ook niet verkeerd, beter dan alle Dino’s en de auto’s haha! Maar kunnen afwisselen met iets minder druks vind ik ook wel fijn.

1 like

Alles zeeman

24 likes

Heel leuk! Zeeman heeft soms echt leuke dingen.

Ik heb dit aankoopje nog gedaan:

9 likes

Gray label (sale)

6 likes

Deze zijn zoooo zacht :smiling_face_with_three_hearts:
Heb ze in heel veel maten (gehad)!

1 like

Ja ik ook al een paar haha! In verschillende kleuren ook. Maar ik vind ze wel duur dus kijk vooral in de sale en op vinted.

2 likes

Across the street heeft ook veel Gray Label in hun outlet, is misschien het bekijken waard voor je!

3 likes

Kringloop, alles bij elkaar 8 euro. De playmais is nog helemaal nieuw, het kleine vaasje omdat ze vaak een losse bloem krijgt van de bloemist, en voor het rekenspel is ze natuurlijk nog te klein maar het zit in een perfecte platte metalen doos voor een ander magneetspel waar een onhandige doos bij zit. Heel blij met al deze vondsten!

23 likes

Dat vaasje zo cute 🫠(en ook die bloem van de bloemist!)

2 likes

Nieuw badpak 🥹 Boboli via Vinted. Kende het merk niet, maar kwam het toevallig tegen.

Het is niet de meest veilige kleur in het water, maar we komen het pierenbadje nog niet uit (en altijd bandjes ook buiten het water), dus durfde het wel aan.

21 likes

De vinted en marktplaats vondsten van de afgelopen periode voor baby2.

20 likes

Oooh wat leuk allemaal!!

1 like

Allemaal van Zeeman. Er stonden geen broekjes bij, dus die moet ik er nog even bij zoeken…

9 likes

Deze 3x, het wordt op de website niet vermeld maar bovenop de sale is er ook nog een 2+1 gratis actie.

11 likes

Zo, bedankt voor deze tip! We waren hier net uit alle slaapzakken gegroeid.

1 like

Het duurt nog wel even maar deze alvast voor de eerste verjaardag van onze dochter. Het wordt echt lastig om cadeautjes te verzinnen want we hebben al zoveel

7 likes

Omdat ze bijna jarig is:

Ik heb in de reviews gelezen dat het inelkaar zetten echt uren duurt …

16 likes

Klopt, ik heb hem laatst bij een vriendin in elkaar gezet, sterkte vast🤣

3 likes