Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Deze zijn zoooo zacht :smiling_face_with_three_hearts:
Heb ze in heel veel maten (gehad)!

1 like

Ja ik ook al een paar haha! In verschillende kleuren ook. Maar ik vind ze wel duur dus kijk vooral in de sale en op vinted.

2 likes

Across the street heeft ook veel Gray Label in hun outlet, is misschien het bekijken waard voor je!

3 likes

Dat vaasje zo cute 🫠(en ook die bloem van de bloemist!)

2 likes

Nieuw badpak 🥹 Boboli via Vinted. Kende het merk niet, maar kwam het toevallig tegen.

Het is niet de meest veilige kleur in het water, maar we komen het pierenbadje nog niet uit (en altijd bandjes ook buiten het water), dus durfde het wel aan.

21 likes

De vinted en marktplaats vondsten van de afgelopen periode voor baby2.

20 likes

Oooh wat leuk allemaal!!

1 like

Allemaal van Zeeman. Er stonden geen broekjes bij, dus die moet ik er nog even bij zoeken…

9 likes

Deze 3x, het wordt op de website niet vermeld maar bovenop de sale is er ook nog een 2+1 gratis actie.

11 likes

Zo, bedankt voor deze tip! We waren hier net uit alle slaapzakken gegroeid.

1 like

Het duurt nog wel even maar deze alvast voor de eerste verjaardag van onze dochter. Het wordt echt lastig om cadeautjes te verzinnen want we hebben al zoveel

7 likes

Omdat ze bijna jarig is:

Ik heb in de reviews gelezen dat het inelkaar zetten echt uren duurt …

16 likes

Klopt, ik heb hem laatst bij een vriendin in elkaar gezet, sterkte vast🤣

3 likes

Een eerste pakje voor de baby

38 likes

Broekje van de primark voor de baby.
Setje voor de peuter in de uitverkoop van de Prenatal (€25 voor alles).

20 likes

Wij hebben deze ook maar dan via marktplaats dus al half in elkaar gezet. Alsnog wel uurtje mee bezig geweest. Maar is het waard, er wordt al 5 maanden dagelijks mee gespeeld :star_struck:

1 like

N.a.v. alle goede verhalen in mijn omgeving en hier op t forum. Heb meteen de hele set besteld :sweat_smile: de speler, 4 disk sets en de koptelefoon. Ze heeft het nu 2 dagen en het is nu al een succes. Ze is niet zo van het kleuren en puzzelen, maar is soms wel te moe om heftig te spelen. Hier kan ze lekker mee op de bank hangen. De liedjes, dierengeluiden en letters zijn momenteel favo.

We willen het ook gebruiken bij lange autoritten, dat wordt aankomende maandag getest :grimacing:

9 likes

Hij is inderdaad zooo leuk!

1 like

Leuk!
Hoe oud is ze? Ik ben benieuwd of het nog leuk is voor een bijna 4-jarige en eigenlijk vooral of het leuk blijft, ook na een aantal weken.

2 likes

Vinted aankoop voor €20, nog helemaal nieuw.

Ben hier zo blij mee, wilde deze al heel lang maar peuter vond het niet mooi. Dus nu kan ik het bij de baby aantrekken die toch nog geen eigen mening heeft. :joy:

35 likes