Ja echt. Boven 6 is alles zwart (hou ik absoluut niet van voor kinderen) of Kpop.
Nog meer reden om niet bij de zara te kopen ![]()
Dit boek laatst gekocht maar zelf nog niet voorgelezen aan kind. M’n vriend wel en die was er super enthousiast over. Vandaag zelf ook een hoofdstukje voorgelezen en vind het echt een aanrader, dus dacht tip ‘m hier nog even. Heel leuk geschreven voor kinderen rond 8-12 jaar. Allerlei emoties komen voorbij en er staan ook vragen in die je met je kind kunt bespreken. Tijdens het voorlezen kwam er ook echt een leuk gesprek op gang. De schrijfster heeft nog meer van dit soort boeken, daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Zara en sissel edelbo vind ik wel echt een bizarre combinatie ![]()
Nou inderdaad, dan is het ineens een soort tiener/volwassene kleding zonder kleur of leuke printjes. Zo stom! Gelukkig heeft Next dat bijvoorbeeld niet
Een moederfiets (moet nog even aan het idee wennen, vond het altijd een stomme term, maar snap wel waarom het handig is)
En nee, ik ben écht geen roze moeder, hahahaha
Kwam op een marktje deze prints tegen van een lokale illustrator. Het is toch wel leuk om iets direct van de kunstenaar te kopen! ![]()
Verder in de kringloop dit jurkje van Jacadi gevonden voor €5. Dit is inmiddels mijn favoriete merk voor meisjes op dit moment. Helemaal blij mee.
En voor mijn zoontje dit spel - moet we alleen nog en jaartje of twee wachten voordat we het met hem kunnen spelen. (Uiteindelijk maar 6€ voor betaald, want voor de oorspronkelijke €14 had ik hem niet meegenomen.)
Och dit is echt té schattig!
Denk je dat dit ook een aanrader is voor een kind wat al heel goed over emoties kan praten?
Mijn dochter heeft nogal veel emoties en kan het echt extreem goed verwoorden, maar niet goed onder controle krijgen.
Ik vind deze ook wel een aanrader. Ooit random bij de ah gekocht (dacht dat ie 2,- was maar bleek 20,- te zijn) en best wel veel aan gehad met mijn kind.
Het grote gevoelenshotel is ook een aanrader (daar is ook een doeboek bij), mooi vormgegeven!
En als ze wat jonger is Daantje Vulkaantje of het kleurenmonster is een classic.
Onze twee jarige weigert in zijn ledikant te slapen dus een nier verkocht om een bed, lades, matras, kussen, vier seizoenen dekbed, hoeslakens en dekbed overtrek te kopen ![]()
Lekker! Het in 1x goed principe haha
Jaa gelijk een eenpersoons gedaan.
Partner zei “wat kinderachtig, zo’n huisje”. Heb als voorwaarde dat dat huisje/hekje er af kan na een x aantal jaar ![]()
Hij weet het nog niet, maar ik koop uiteindelijk ook een doek zodat het op een tentje gaat lijken ![]()
Haha ik heb deze ook voor mijn kind, inclusief doek. Heeeel groot succes!
Oeh! Heb je die ook gewoon bij petit Amélie besteld?
Onze peuter krijgt over een paar maanden een andere kamer. Weet nog niet welke kleuren ik wil, vandaar dat ik die niet heb mee besteld. Volgens mij hebben hun alleen maar drie kleuren op de site?
Naaah, mijn oudste is vijf en haar vriendinnen (ook ouder) willen altijd in het huisje spelen, ik ga ervan uit dat het ook hier nog wel een paar jaar interessant blijft!











